Verwijderd
Hallo? Weet je wat een handleiding is? Als je van een paar merken zo'n ding ophaalt heb je waarschijnlijk wel genoeg data.. (canon/hp/trust et al)
www.askjeeves.com kan je ook nog proberen en d'r zijn genoeg sites over apparaten hoe ze werken
Even zelf wat moeite doen mannetje
www.askjeeves.com kan je ook nog proberen en d'r zijn genoeg sites over apparaten hoe ze werken
Even zelf wat moeite doen mannetje
Ik weet ook wel hoe ik moet scannen, maar wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een CIS scanner en een CCD scanner? etc etc
Hoe zit het met lichtbreking?
Dat soort zooi
Others: Thanks
BTW ik heb ook al wat info thuis liggen en ook van internet, maar ik dacht misschien weten jullie nog wat. Dus ik doe heus wel wat hoor! Ik moet een voldoende halen voor dat werkstuk anders mag ik geen Examen doen! (Havo5) (Ik ben niet boos hoor) >> :):):):)
Hoe zit het met lichtbreking?
Dat soort zooi
Others: Thanks
BTW ik heb ook al wat info thuis liggen en ook van internet, maar ik dacht misschien weten jullie nog wat. Dus ik doe heus wel wat hoor! Ik moet een voldoende halen voor dat werkstuk anders mag ik geen Examen doen! (Havo5) (Ik ben niet boos hoor) >> :):):):)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Kijk Thanks MisterB daar heb ik wat aan.
ik zoek ook nog wel verder.
Verder iedereen Thanks, ik sta nog open voor meerdere links!!:):):):)
ik zoek ook nog wel verder.
Verder iedereen Thanks, ik sta nog open voor meerdere links!!:):):):)
volgens mij is dat het zelfde als wat freddyfish zei........
Verwijderd
Als je echt een verdomd goeie searchengine moet hebben : www.google.com
Vergelijk maar eens het aantal nuttige hits dat je krijgt met 1 bepaalde zoekstring tussen google en standaard searchenginetjes zoals lycos, altavista en hotbot.
Vergelijk maar eens het aantal nuttige hits dat je krijgt met 1 bepaalde zoekstring tussen google en standaard searchenginetjes zoals lycos, altavista en hotbot.
dat boek succesvol scannen heb ik gelukkig thuis!
Maar ik kijk ff rond op de link Thanks
Maar ik kijk ff rond op de link Thanks
Pagina: 1