Toon posts:

Beeld kiezen met Nview

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Effe een vraag aan alle mensen die nview gebruiken:

Ik heb net een nieuwe videokaart geinstalleerd (Geforce4 MX440 128 MB, DVI & TV-OUT) maar als ik nu naar de instellingen ga, en dan kan ik bij 'Selecteer het windowws uitvoerapparaat' Analoog beeldscherm en TV kiezen. Kies ik nu voor TV dan vliegt mijn beeldscherm uit en kan ik gewoon mijn bureaublad zien op tv. Laat ik hem op analoog beeldscherm staan dan zie ik nix op mijn tv.

Ik moet gewoon hebben dat ik zowel op mijn tv als op mijn computer kan werken. Heeft iemand een idee?

p.s mijn computer zit natuurlijk aangesloten op de tv met een SCART kabel 8)7 _/-\o_

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kan volgens mij gewoon bij de settingstab (gewoon waar je ook je reso kan instellen enzo) kiezen dat je de een naar de ander wil clonen (of niet). Dit lost als het goed is jouw probleem op.

Verwijderd

In het tabblad Nview kiezen voor Clone, nu krijg je op 2 schermen beeld.

Verwijderd

Topicstarter
Neej dat ik nou het probleem ik kan niet klonen aanvinken. Nou had ik hier 3 screenshot gemaakt maar hoe zet je die rotplaatjes er uberhaupt op ??? :? |:(

Het ligt allemaal aan de gebruiker denk ik }:O

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:20:
Neej dat ik nou het probleem ik kan niet klonen aanvinken. Nou had ik hier 3 screenshot gemaakt maar hoe zet je die rotplaatjes er uberhaupt op ??? :? |:(

Het ligt allemaal aan de gebruiker denk ik }:O
[ot]Plaatjes kan je bijvoorbeeld hier uploaden en dan hier tussen [norml][img][/img][/]-tags plaatsen. :) [/]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx ben op deze trieste zaterdag al weer heel wat wijzer geworden B)

Hier dus de beloofde images:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/deel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/deel2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/deel3.jpg

Als iemand het antwoord weet hoor ik het graag ! _/-\o_

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

ff je deto's updaten naar de 52.16 versie
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

daar zit een andere (betere) selectie van monitoren /tv's in

ik gebruik zelf dual 17" en een tv, werkt prima

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

Topicstarter
Okey zal eens op nvidia.com kijken maar heeft het er nog iets mee te maken dat ik een gruwelijk oude Iiyama Vision Master 17" gebruik of maakt dat nix uit ? :?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Nee, maakt niets uit. Het heeft met de eigenschappen van nVidia te maken; enerzijds de drivers, anderzijds de kaart zelf die misschien niet 2 uitgangen tegelijk aansturen ondersteund. Maar bij een GF4 MX440 lijkt me dat laatste geen probleem. Mijn oude GF2 MX400 en huidige GF4 Ti4200 werk(t)en allebij goed via clone.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu deto 53.03 geinstalleerd maaruh ik kan alleen kiezen tussen beeldscherm en tv maar neit dar ik ze allebei krijg. Snap er nix van !! :(

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

wat voor kabels gebruik je ?

beste resultaat geeft een tulp stekker:
zet je tv eerst aan, dan de pc.
probeer het dan nog es.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou tvtool 9.5 geinstalleerd maaruh ik blijf houden dat ik maar op 1 beeldscherm beeld kan krijgen. Heb zo'n beetje alle opties gehad volgens mij ?

Verwijderd

Met die videokaart moet je beeld kunnen clonen. Volgens mij moet je een bepaalde aansluit volgorde volgen.
Kabels in pc en tv, dan pc opstarten en dan pas de tv aanzetten misschien?

En jah, welke kabels gebruik je? S video of van composite naar scart? Zet je de tv wel op het goede kanaal. Er moet namelijk een signaal van beide kanten komen om beeld te kunnen clonen.
Pagina: 1