Vervanging alternatief 8SINXP-1394

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb nu een Gigabyte 8SINXP-1394 mb maar ik word gek van de hanger van dat bord. Ik heb nu zoveel problemen met die moederbord. Windows XP blijft zo vaak hangen in Word, Excel, Explorer en ga zo maar door. Ik heb verschillende topics geopend over problemen met dit bord dat mijn laatste keuze maar vervangen is. Steeds maar scandisk omdat die niet goed afsluit of spontaan reboot. Drivers ook al vervangen, harde schijf vervangen, alle randapparatuur vervangen, alle hardware onboard uitgeschakeld, geheugen gewisseld, dual en singel channel gewerkt, verschillende processoren, pci vga kaart en agp vga kaart maar dat ding blijft zo vaak hangen en ik heb er 2 van deze borden met allebei hetzelfde probleem en ga maar zo door met vervangen.

Maar ik wil die 2 moederborden gaan vervangen maar welk bord is een goed alternatief want ik wil wel S-ATA, Dual channel, 4 x DIMM sloten en FireWire.

Ik heb een aanbod gekregen van een Asus P4S8Gx Deluxe voor 90 euro, maar is dat wel een goed alternatief?

Ik heb liever een Intel 875 maar die is vrij duur met alles wat erop en eraan wil hebben. Welk moederbord zou een goed alternatief zijn? Met wel een goede chipset en het hoeft van mij geen Intel te zijn.

Ik heb al 1 zo'n bord ergens aan de kant geschoven en een Asus P4S533-x op de kop getikt als vervanging, dus zo hard was het eigenlijk nodig en toen liep de computer weer als een trein.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Er zijn genoeg P4 borden te vinden met S-ATA, dual channel en Firewire. Gewoon even kijken op de sites van de fabrikanten. Kijk naar i865 borden i.p.v. de duurdere i875 of iets nieuws met de SiS655TX en je bent er al :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.