Verwijderd

Topicstarter
Hey People, Ik ga van de week een telefoon halen maar ik zat een tijdje te twijfelen over de samsung E700 en de SonyEricsson Z600. Maar aangezien de Samsung E700 nu heel moeilijk leverbaar is hadden ze mij geadviseerd om de LG G7100 te nemen. De prijsverschillen zijn niet al te groot en qua techniek ook niet.

Maar kunnen de mensen met de LG G7100 hun ervaring vertellen over deze toestel ? Over de samsung E700 weet ik namelijk al genoeg... En natuurlijk niet te vergeten jullie mening :P... welke toestel kan ik beter nemen ??

Qua uiterlijk is de Samsung natuurlijk toppie :9~
Maar helaas moeilijk te krijgen

En de LG heeft een Flits wat de samsung niet heeft :?

Hier de links over deze 2 toestellen

http://www.mobile-review.com/review/lg-g7100-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml

Thnx

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 01:28

Hazuki

On my Suzuki

ZO das nog eens een kloon :9
De E715 heeft trouwens wél een flits.

Trouwens, je twijfelt tussen een Z600 en een E700. E700 is moeilijk leverbaar, dus dan moet je persé een ander toestel hebben om over te twijfelen? Waarom gaje dan niet gewoon voor de Z600?

Koekie?

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Persoonlijk zou ik voor Samsung gaan, voelt kwalitatief net iets beter dan LG.
Ik heb zelf een LG gehad, en nu een Samsung.
En zo'n kantelbaar scherm lijkt me dus echt niks, plus dat oerlelijke ronde scherm op het klepje, maar dat is persoonlijke smaak.

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 23:28

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik had zelfde soort gedachte,

Ik heb nu al tijdje op de moto v600 gewacht maar die gaat niet meer komen deze maand (en deze maand moet ik verlengen)

Dan misschien de v500 nog als ze die wel al in de Nederlandse winkels hebben liggen (heeft iemand hem al gezien ??)

Maar goed e700 vs G7100, dan kies ik voor de LG omdat niet iedereen die heeft ;)
en met de nieuwste firmware is de pics kwaliteit ook een stuk beter geworden. En wat is er Mis met de OLed op de voorkant ???

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

Ik heb de LG G7100 nu ongeveer 2 weken, en ik vind het een geweldige telefoon. Voor de mensen die denken dat het kantelbare scherm niet stevig genoeg is, die moeten de telefoon zelf maar eens proberen.
Het schermpje aan de buitenkant is eigenlijk wel een coole gimmick, aangezien daar, wanneer je het klepje dichtdoet even 10 sec (of hoelang je het ook wilt instellen) de tijd rond-rolt, en daarna wordt het spiegelglas.

Enige minpuntjes:
Ik kan geen foto's naar de pc overzetten (gewoon nog niet door denk ik)
Soms een kleine ruis tijdens het bellen.

En gelukkig hebben zeer weinig mensen deze telefoon, dat is eigenlijk ook wel een pluspunt.

Verwijderd

Topicstarter
Tja de Z600 is technisch heel goed maar wees eerlijk hij ziet er niet echt mooi uit.. eigenlijk een beetje dik en speels dus ik mijn twijfel is nog steeds de samsung E700 en de LG G700. Ik weet echt nog steeds niet welke ik moet kiezen de samsung heeft geen goede batterijen maar over de LG is hier over niks bekend.. en de Samsung ziet er wel erg goed uit :P en Deacon jou plaatje ziet er ook goed uit.. :9 Even terug op mijn onderwerp.. eeh WAT MOET IK KIEZEN ??

Grtz Johnny

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Deacon schreef op 13 december 2003 @ 13:29:
Ik had zelfde soort gedachte,

Ik heb nu al tijdje op de moto v600 gewacht maar die gaat niet meer komen deze maand (en deze maand moet ik verlengen)

Dan misschien de v500 nog als ze die wel al in de Nederlandse winkels hebben liggen (heeft iemand hem al gezien ??)

Maar goed e700 vs G7100, dan kies ik voor de LG omdat niet iedereen die heeft ;)
en met de nieuwste firmware is de pics kwaliteit ook een stuk beter geworden. En wat is er Mis met de OLed op de voorkant ???
De Motorola V525 ligt bij Vodafone in de winkels

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 23:28

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Xandalf schreef op 14 december 2003 @ 00:52:
[...]
De Motorola V525 ligt bij Vodafone in de winkels
Mja ik wil mijn huidige orange Abbo houden, dus moet ik een v500 zien te vinden ergens :(

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Pagina: 1