Toon posts:

AGP slot test ervaringen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een methode om een AGP slot te kunnen testen. Sinds een week is mijn extra videokaart MSI4600VTDP in Shutlle SS51G Barebone dood. De onboard video is in orde. Aangezien ik dit systeem in de huiskamer gebruik voor het bekijken van Divxen en nu mijn tv-out mis, zou ik graag van iemands kennis of ervaring gebruik willen maken. Ik ben al de gehele week het Internet aan het doorspitten, verschillende mails naar Shutlle gestuurd (uitstekende repsonse van Servicedesk), echter to nu toe zonder resultaat. Als ik de AGP videokaart bekijk dan blijkt de fan niet te draaien. Ook met een andere videokaart draait de fan niet. Stop je deze in een andere computer dan draaien de fans wel. Op advies van Shutlle heb ik de voeding tijdelijk vervangen door een ander exemplaar. Ook geen verbetering. Ik ben nu van plan het boardje te gaan vervangen. Ik heb nog een beetje hoop op een 100 Euro bespaar tip. Aandrukken, stof verwijderen en alle verdere tips welke uit de search komen heb ik geprobeerd. Het lijkt er meer op dat de AGP bus geen voeding krijgt, maar waarom niet? Het is trouwens ontstaan na het aansluiten van een Marmitek draadloze video transmitter. Elk advies is voor mij welkom O+