Toon posts:

MP3's geven vastloopgeluiden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mp3'tjes download met kazaa lite of overnet gebeurt het heel vaak dat het mp3 tje wel goed gedownload wordt maar als ik hem dan wil afspelen gaat hij na een tiental seconden gespeeld te hebben een verschrikkelijk geluid maken alsof hij vastloopt ofzo, echt niet om aan te horen. Als ik dan een stukje doorspeel geeft hij weer goed geluid en even later loopt hij weer vast. Met mp3tjes die ik zelf geript heb heb ik dat niet. Ik heb dat probleem sinds een tijdje bij allebei mijn pc's en snap niet waar het aan kan liggen. Weet iemand waardoor dit komt?

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
jah dat komt door de makers van die muziek, die expres dezelfde mp3's verspreiden, die "verneukt" zijn.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:13
Dat krijg je wanneer bepaalde Kazaa-users corrupte mp3-bestanden delen.

Hierdoor worden je downloads beschadigd. De oorzaak hiervan is waarschijnlijk dat de platenmaatschappijen hiermee de mp3-downloads proberen te verhinderen en uiteindelijk te voorkomen.

Probeer eens een andere kopie van hetzelfde liedje te downloaden of haal het nummer ergens anders vandaan. Succes!

Verwijderd

Kazaa kan je beter niet gebruiken voor de modernere muziek omdat dit een tegenzet is van de riaa om mensen te dwingen een nummer te kopen.

Soms wil het helpen om een stuk of 8 versies te nemen maar beter is om een ander p2p progje te nemen als overnet.

(weet niet of dit wel helemaal mag, maar het progje is opzich niet illegaal, net als kazaa :))

Tevens zou je deze info ook terug kunnen vinden in de search. Dit scheelt namelijk het wachten op replys en houdt het forum schoon. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:48 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ I'm with them

Er is hier al genoeg over gediscussieerd, een extra topic over hetzelfde lijkt me niet nuttig dus slotje :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.