Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
je moet even kijiken op welk cd/dvd "formaat" hij de uiteindelijk film brand.
is dit Joliet (kun je zien bij preferences) dan doet ie het alleen in je pc, zet het vinkje uit en voila je zult zien dat het werkt.
De FAQ en DVDRHELP.com mogen niet baten in mijn geval volgens mij. Ik heb trouwens geen Joliet aangevinkt. Dit zijn toch de correcte eigenschappen?Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 09:36:
dit probleem heb ik ook gehad,
je moet even kijiken op welk cd/dvd "formaat" hij de uiteindelijk film brand.
is dit Joliet (kun je zien bij preferences) dan doet ie het alleen in je pc, zet het vinkje uit en voila je zult zien dat het werkt.

Ook heb ik bij die compatibiliteits-site gekeken en mijn dvd-speler van Pioneer is gewoon compatible met DVD+R en DVD+RW. Dus alles lijkt erop dat het ZOU moeten werken. Daarom: iemand nog andere tips? Of is dit een Nero-probleem?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Welke type Pioneer heb je eigenlijk?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Alles lijkt prima te worden ondersteund volgens de link die jij gaf op dvdrhelp.com, ik heb overigens een Pioneer DVD-speler DV-454. (http://www.dvdrhelp.com/d...1&Search=Search&#comments dus)KillerBeeForEver schreef op 13 december 2003 @ 13:03:
En heb je ook al hier gekeken http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers ?
Welke type Pioneer heb je eigenlijk?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Dus dan denk ik dat het óf aan de brander ligt, óf aan de media waarop je brand.
[ Voor 12% gewijzigd door KillerBee op 14-12-2003 17:57 ]