Toon posts:

veranderen icoon harddisk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op een of andere manier is mijn icoon van mijn hd veranderd..in een onbekend bestand plaatje...
ik kan verder wel in verkenner die schijf openen.

wie kan mij daar mee helpen?
ps. ik heb voor degene die het willen een screenshotty

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 20:52 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom post je het screenshot dan niet?

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

met behulp van tweakui of zijn winXP broertje, kun je windows forceren om alle default icoontjes terug in te laden...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dutch_Brother,

Ik zie dat je nog redelijk nieuw bent op GoT - zoals je misschien wel gezien hebt toen je rond surfde over GoT, hebben we een aantal regels op gesteld waar een topic aan moet voldoen.

Kort samengevat zijn deze:
  • Toon zelf initiatief - het gemakkelijkste om dit te doen is voordat je een topic opent eerst rond te zoeken, zowel op GoT als op Google is vaak een schat aan informatie te vinden. Neem ook even op in je topic wat je gevonden hebt - dan weten we dat we dat niet meer voor hoeven te stellen.
  • Kies een duidelijke topic titel - omschrijf je probleem zo kort en bondig mogelijk. Lees ook de geldende policy (die kan je bovenaan het betreffende forum vinden), in WOS geldt bijvoorbeeld de regen dat het OS tussen vierkante haakjes moet staan.
  • Geef in je topic start zoveel mogelijk relevante informatie. Welk Operating System draai je? Wat is gebeurd voordat dit probleem zich voordeed? Geef bv. ook direct een screenshot als je denkt dat dit helpt - laat mensen er niet om vragen :)
Probeer je topic start nog even aan te passen aan bovenstaande richtlijnen, verder veel plezier op GoT :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aanvullend op deze mooie uitleg een voorbeeld van zo'n kleine Google zoektocht: check ook [google=hard drive icon] even, dan zie je dat dat - afhankelijk van je OS natuurlijk! - o.a. kan door een autorun.inf bestandje in de hoofddirectroy te zetten. Iets dergelijks had de GoTsearch gedaan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)