E-mail casema kabelinternet hd

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Pluim voor iemand die op de site van Casema een e-mail adres kan vinden om de helpdesk per e-mail te contacteren...

Wie oh wie? En kom niet met .. "probeer standaard e-mail als; helpdesk@casema.net" etc, want dat werkt dus niet.

Of heeft casema/kabelinternet geen email ondersteuning?

http://www.casema.nl/port...dad=portal&_schema=PORTAL

[ Voor 15% gewijzigd door meelmark op 12-12-2003 20:44 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 09:14
Casema doet niet aan email; is denk ik te moeilijk/lastig voor hen.
Daarnaast is email gratis en daar kun je dus niks aan verdienen.

Ze hebben alle emailadressen opgeheven, en op abuse reageren ze ook niet.

Verwijderd

he jongens beetje vriendelijk blijven he?

ben der (bij casema :r ) net begonnen, ja je leest het goed, op de helpdesk. beetje lief blijven, is al erg genoeg om er te werken :'(

klopt trouwens dat je alleen contact kan hebben via phone. en dan nog lekker wachten a zoveel per minuut.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 20:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 20:55:
he jongens beetje vriendelijk blijven he?

ben der (bij casema :r ) net begonnen, ja je leest het goed, op de helpdesk. beetje lief blijven, is al erg genoeg om er te werken :'(

klopt trouwens dat je alleen contact kan hebben via phone. en dan nog lekker wachten a zoveel per minuut.
Hmmz maybe kan jij hier een gratis helpdesk beginnen op 't forum?

Verwijderd

Ik zit er al 40 uur in de week jullie ****** vragen te beantwoorden en dan ook nog ff in mijn vrije tijd? |:(

Dacht t dus ff niet he. bel maar overdag, als je er door komt tenminste :+

Ik wil nog wel af en toe een vraagje beantwoorden, maar prive helpdesk spelen gaat me net te ver

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 21:04 ]

Verwijderd

Jah ok kheb medelijden met je ;)
Nou ik wilde ze laatst bellen voor 't volgende: Kheb mn abbo in oktober laten omzetten van premium naar basic, nu zou ik de eerste 4 maanden 24,95 betalen ipv 32,95...nou mooi niet dus zag ik op de nota :( Omdat er nog 31 wachtenden voor me waren heb ik 't maar laten zitten.

Verwijderd

Ik zit op de technische helpdesk. Als je zou bellen zou je te horen krijgen:

"Meneer hiervoor moet u bij de klantenservice zijn. Ik kan u helaas niet doorschakelen, u draait hetzelfde nummer, optie 6 optie 2"

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:50
Ja en die asociale reetkevers(vast een spellingsfout :P) bij casema zijn ook nog eens zo slim om maar 3 menu'tjes te maken die maar een deel van de klachten beslaan. Ik had elke keer problemen met pings, is onwijs irritant als je online gamed. En dat had ik dan ook 8 van de 14 dagen ofzo :S. Dus ik bellen, gewoon op goed geluk voor technische hulp bij installatie gegaan ofzo: en ja hoor, momenteel waren ze te druk bezig en hingen ze voor me op. (Dat is dus voor mijn gevoel hetzelfde als een bedrijf bellen voor een klacht die dan de hoorn op de haak gooit op het moment dat die een naam hoort)

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 14:51
Casema helpdesk is geen echte helpdesk.

Klant belt en er wordt een lijst voorgelezen door de medewerker en je bent klaar.
Het is altijd: "Check je settings effe, ik loop wel effe met u na... ga hier en daar naar toe, ziet u dit of ziet u het niet?" Wat voor vraag je ook stelt.

Weet niet of Casema ook aan email doet, ik had vroeger mailtje gestuurd naar Casema voor aantal vragen, kreeg ik binnen 2 seconde een reply terug dat ik voor al mijn vragen en antwoorden op www.casema.net moet zoeken. Maar mijn vraag staat er niet? Automatische reply systeem... erg handig... maar wat heb je er aan

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
hmmm op zich de kwaliteit van de verbindingen vind ik zelf wel in orde, alleen de ondersteuning ALS je problemen hebt blijkt dus gewoon enorm triest te zijn. Ik heb mensen hier in mijn omgeving die met regelmaat proberen contact op te nemen met de tel. HELLDESK, en meestal zijn er aan de lijn ook nog een paar ventjes die het allemaal wel beter weten...

eigenlijk wel slecht dat ze geen e-mail ondersteuning ondersteunen... denk even briefje naar consumentenbond zenden.

ik zit namelijk nog steeds rond 100-103 kbyte per seconde, terwijl het nu 1 Mbit zou moeten zijn (minus 10 procent schrale 'OVERHEAD')...

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 23:19

jhu

helpme@casema.net

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

Pagina: 1