• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 12:28

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik zit al een tijdje te azen op een Palm Zire21. De opvolger van de huidige Zire, met een behoorlijke upgrade aan geheugen en CPU.

Hier een linkje met officiële specs enzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.palmoslove.com/work/feature/zire/zire21.jpg

In Amerika is het ding al best een tijd verkrijgbaar, en kost hij $ 99,-
Hier (in Europa) heb ik hem echter nog niet kunnen vinden. Is er al meer over bekend wanneer de Zire 21 verkrijgbaar wordt?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zie http://www.palmclub.nl

Begin 2004. Palm zit binnen Europa nog met een overschot aan m150 Zire's. Persoonlijke mening is dat de Zire21 een opgevoerde ruitenkrabber is, en dat er zowel nieuw als tweedehands betere prijs/prestaties geleverd worden door andere modellen.

Alors.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Stereotomy schreef op 13 december 2003 @ 03:32:
Zie http://www.palmclub.nl

Begin 2004. Palm zit binnen Europa nog met een overschot aan m150 Zire's. Persoonlijke mening is dat de Zire21 een opgevoerde ruitenkrabber is, en dat er zowel nieuw als tweedehands betere prijs/prestaties geleverd worden door andere modellen.
Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar. Welke palmtop raadt je me aan beneden de € 100,- ?

micheljansen.org

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 08:06

DkF

Persoonlijk denk ik dat €100,- een vrij laag budget is voor een palmtop, veel meer dan de huidige Zire kan je er niet voor krijgen...

Check de pricewatch maar eens...

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 08:06

DkF

Dubbelpost, sorry

[ Voor 119% gewijzigd door DkF op 13-12-2003 20:01 ]

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
DkF schreef op 13 december 2003 @ 19:58:
Persoonlijk denk ik dat €100,- een vrij laag budget is voor een palmtop, veel meer dan de huidige Zire kan je er niet voor krijgen...

Check de pricewatch maar eens...
Nou ja, ik ben ook niet veeleisend. Primaire functie zal zijn Agenda en aanvulling van mijn slechte geheugen :)

micheljansen.org

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

* MaDLiVe steekt ook zijn vinger op. Mijn budget is ~200 euro.

ik wil hem voornamelijk gebruiken als agenda (heb een 3970 gehad en na aanschaf van een ihp120 vond ik de rest van de functies overbodig :+). De zire vind ik zelf niet mooi.

Belangrijk is dat het een stevig apparaat is!

Sony's zijn steeds moeilijker te krijgen in de lowbudget sectie.

Bijv de Sony Clie PEG-TJ 25. Mooi apparaat opzich. Of zijn er betere kandidaten voor dat geld?

[ Voor 25% gewijzigd door MaDLiVe op 13-12-2003 23:34 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

dawuss schreef op 13 december 2003 @ 19:54:
[...]

Daar ben ik dan wel erg benieuwd naar. Welke palmtop raadt je me aan beneden de € 100,- ?
Beneden de 100 EUR is sowieso erg moeilijk. Kijk dan naar oudere zwart wit modellen zoals de Vx of m500 (allebei met backlight) of de m130, een oudere kleurenmodel. In het vraag/aanbod sectie van de palmclub forums wordt er eentje aangeboden voor 70 EUR op het moment.

Alors.

Pagina: 1