Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onbekende ATi kaart, wat is het?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een videokaart liggen. Het is een ATI 64MB, tenminste dat staat bij sisoft sandra;). Maar ik kan daar geen drivers voor vinden HELP!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:05
Probeer eens met AIDA er achter te komen wat het voor een kaart is.
Waarschijnlijk staat het ook op de kaart!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Kijk eens op de kaart zelf, staat bijna altijd wel een product nummer op. Of maak een foto van de kaart, kunnen wij even oordelen. Met het signalement: ati + 64mb kunnen we niet zoveel :P

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lijkt me een nieuwere sooort kaart aangezien er 64mb opzit, een 8500 ofzo..
of een ouwe firegl kaart ofzo..

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
als je kijkt op je vga kaart staat het erop of zoals de vorige persoon zei, kijk even in AIDA, maar als het een 64MB kaart is dan zal je kaart niet hoger zijn dan een ATI 9000!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
las verkeert ofzo x_X

[ Voor 84% gewijzigd door Rev! op 12-12-2003 20:33 ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
nvidia schreef op 12 december 2003 @ 20:31:
als je kijkt op je vga kaart staat het erop of zoals de vorige persoon zei, kijk even in AIDA, maar als het een 64MB kaart is dan zal je kaart niet hoger zijn dan een ATI 9000!!
er is ook een 9200 met 64MB ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Bij ATI op de site staat bij het 'help welke kaart heb ik' gedeelte een handig tooltje wat jou vertelt welke chip op de kaart zit en hoeveel geheugen hij heeft.

Als de kaart 'made by ATI' is geeft ie ook de modelnaam. van andere kaarten weet ik dat niet, want dat heb ik nog nooit getest/druk om gemaakt.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 20:43
KaMiKaZe schreef op 12 december 2003 @ 20:38:
[...]

er is ook een 9200 met 64MB ;)
[zeikmodus]Er is zelfs een radeon 9500 met 64 mb, alleen is die (bijna) niet meer te verkrijgen :) [/zeikmodus]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
robbertkrebbers schreef op 12 december 2003 @ 20:44:
[...]

[zeikmodus]Er is zelfs een radeon 9500 met 64 mb, alleen is die (bijna) niet meer te verkrijgen :) [/zeikmodus]
oja :D wie biedt er meer ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kun je niet in het begin (direct als je de pc opstart) boven in beeld iets zien? Staat meestal bios info van de videokaart.

of probeer het anders met debug.exe. Zie dit topic: Hoe kan ik weten wat voor Videokaart ik heb? (had je ook kunnen vinden als je UTFS had gedaan :P)

zo dus:

METHOD #1 - Run Debug program:
1. From a DOS prompt, Win 3.x, Win9x, WinNT, or Win2K command prompt type DEBUG and press Enter.
2. A single dash will appear at which point type DC000:35 and then press Enter (DC000:50 may also work for newer cards).
3. You may need to type D at the second dash and press Enter for all of the information to appear.

[ Voor 81% gewijzigd door Palomar op 12-12-2003 20:51 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:05
Hier heb je een directe link naar AIDA -> klik

En probeer deze drivers :/
klik

[ Voor 32% gewijzigd door The_Greater op 12-12-2003 20:50 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Tja, gewoon de Catalyst Drivers gebruiken??? Na installatie vertelt ie je wel welke kaart je hebt

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

is het geen radeon vivo

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/articles/radeon/radeon-front-small.jpg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het 1001-e 'Sandra geeft rare informatie' topic :X

Voortaan bij zo'n geval de search gebruiken. Nuttige manieren die je zult vinden:

- kast openrukken, kijken :z
- DOS debug (zie post van Palomar :) )
- in Linux command prompt lspci -v typen (Knoppix booten met knoppix 2 geeft je snel zo'n command prompt)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.