Toon posts:

Foto's naar pc toe vanuit de LG G7100?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerste topic dat ik open, dus wees niet al te hard voor me ;).

Ik heb een LG G7100, maar ik zou niet weten hoe ik foto's naar mijn pc kan verzenden via de bijgeleverde datakabel en bijbehorende software.
Ik heb het geprobeerd via die software, maar daar zie ik geen functie staan om eventuele foto's naar de pc te sturen, en ook in mijn telefoon kan ik hier niks over vinden.

Heeft iemand de LG G7100 waarbij het wel lukt, of heeft iemand gewoon een oplossing voor mijn probleem?

Oepdeet en daarbij ook alvast een subtiel kickje. Zo ziet dat ding eruit, niemand die er bekend mee is?

Afbeeldingslocatie: http://www.lge.nl/sources/productimages/communicatie/G7100.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 12:46 . Reden: kick en foto ]

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 23:48

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik wou hem misschien ook gaan kopen, zou je er misschien wat meer over kunnen vertellen of ie je bevalt of die schanier van het scherm een beetje robuust is of aanvoelt ?.

Dan help ik jou ;)

edit:
stond italiaanse link nu niet meer van toepassing

Die moet je hebben, las ik op een ander forum het komt van LG.it maar volgens mij is de software gewoon in het engels.

Ik las dat sommige mensen de software bij hun gsm hadden gekregen op CD en sommige hadden het niet (ze hadden wel CD maar niet die software)

edit:
net toen ik dit aan het typen was zag ik het ook op de site van LG UK staan is iets makkelijker te lezen
Question Can I download pictures from my G7100 to my PC?

Yes. You can download an updated version of the data CD and related User Guides from this page. This allows you to save your pictures directly to your PC. If you have already loaded the new version and are still unable to download your pictures, please contact the LG Helpdesk on: 08700 505123.
To download, click on the link below and select Save. (16mb)

"http://gb.lgservice.com/jsp/common/download.jsp?DOC_ID=ECFAQ000040249&FILE_NAME=ECFAQ000040249-b1-a1.zip&ORIGINAL_NAME_b1_a1=7100_data_Pic to PC.zip&FILE_GUBUN=B"

C/P want linken lukt niet om een of andere manier

[ Voor 10% gewijzigd door Deacon op 13-12-2003 14:16 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor je oplossing, ik ga het zodadelijk proberen.

Voor de telefoon geef ik overall een 8.5
Het scherm voelt zeer degelijk aan met een minimale speling. Het display is zeer helder ('s avonds is het zelfs aan te raden om het contrast wat aan te passen want een tl-buis geeft nog minder licht).
De toetsen, daar ben ik zeker over te spreken, ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het voelt heel natuurlijk aan om de toetsen in te drukken. Heel goed in elkaar gezet.

Ik heb maar 2 minpuntjes:
- Wanneer je belt, hoor je soms een lichte ruis. Deze ruis is overigens verdwenen wanneer er aan de andere kant word opgenomen.
- Er is een knopje aan de zijkant, wanneer je die ingedrukt houdt wijzig je profiel, bv. vanuit de 'stille modus' naar 'normaal'. Dat kan voor nare situaties zorgen, op je werk bijvoorbeeld. Gelukkig trilt de telefoon eenmaal als het profiel wijzigt. Voor mij wel een klein irritatiepuntje.

Edit: He balen, het werkt nog steeds niet. Begint LG Contents bank eerst te zeuren dat ik IrCom2k moet hebben of zoiets, en daarna kan ik niet eens connecten met de software. Ach, hier moet ik wel uit kunnen komen. Bedankt in ieder geval!

Edit2: En gelukt. Natuurlijk gewoon ergens overheen gekeken. :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 13:28 . Reden: problem solved ]

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-05 23:48

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 12:56:
Edit2: En gelukt. Natuurlijk gewoon ergens overheen gekeken. :*)
}:O

Das heel mooi :) want als het niet werkte had ik de gsm niet gekocht, maar nu is de kans groot dat ik hem ook koop.

Is tenminste iets anders dan een e700 :P

BTW: Hoeveel foto's kan je opslaan in de mem van de telefoon ?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

Topicstarter
Tja, hoeveel foto's. Dat ligt er maar net aan. Zoveel geheugen is er niet in de telefoon namelijk, het is een shared memory van 1mb (dacht ik)

Natuurlijk ligt het er ook maar net aan welk formaat je de foto's neemt:
48 x 48
160 x 120
320 x 240
640 x 480

Reken maar uit, goed om je wiskunde even lekker weer naar boven te halen :+ (kleine tegenactie voor dat lieve koetje dat je aan me hebt gegeven ;) ).

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 10:48
gompie, maar 1 mb? Dat is nou weer echt een dikke tegenvaller...
Ik moet een nieuw mobieltje uitkiezen bij de verzekering, me nokia 7650 is kapot gegaan...hij kan blijkbaar niet zo goed tegen water :P.

Ik belde de verzekering voor een nieuwe 7650, maar die leveren ze niet. Dus, ik vandaag in de stad kijken, en wou dan maar de samsung e700...maar die hebben ze niet op voorraad, en het kan wel ffetjes duren voordat ze die weer hebben...en ik de telefoonshoppies zag ik ook deze telefoon....supervet.

Maar, 1 mb intern...kan je dat niet uitbreide ofzo? dat is net goed voor ongeveer 20 foto's :/

*edit

1,3 mb geheugen...jemig das bar weinig...en zo te zien is het ook niet uit te breiden.....vond de 4 mb in de 7650 al weinig.........aaaaaargh. welke foon moet ik nu doen :|

[ Voor 14% gewijzigd door Stevie_ op 17-12-2003 14:25 ]

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 13:53
*btje off....maar hoe is het ontvangst met dat toestel? en welke provider heb je dan?
ik heb namelijk gehoord dat dat met dat toestel niet al te best was....

Verwijderd

Topicstarter
Foto's: Ik heb er nu zo'n 25 opgeslagen (640 x 480 @ high) in mijn telefoon, nu begint hij wel vol te raken. Ach ja, ff de kabel in de pc en ze staan daar opgeslagen. Vind ik zelf niet zo'n probleem eigenlijk.

@juultje:

Ik heb geen problemen met het ontvangst, zit zelf bij T-mobile. Geen ruis, geen wegvallen en ook geen ghost stemmen tussendoor.

Ligt er wellicht ook maar net aan of je bij een zendmast in de buurt woont. Zelf woon ik in Breda.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 12:07 . Reden: Reden van edit: ]

• Stevie_
en is het zo dat dat ronde schermpje, die op het klepje van de telefoon zit, na 10 seconde niet gebruiken veranderd in een soort spiegel iets?

en 25 foto's, das niet veel...op me nokia met 4 mb kon ik makkelijk 90 foto's @ 640 x 480 high kwijt...en das toch wel handy...

Kan je ook filmpjes opnemem met de lg? enneh, dan issie na 3 filmpjes zeker al vol...

vind het echt zo jamme dat ie maar 1,3 mb geheugen heeft...anders had ik hem echt wel gekocht...ik vind het hem veeeel vetter dan de samsung e700 die ik nu besteld heb....

Verwijderd

Topicstarter
Het ronde schermpje word inderdaad een spiegeltje na ongeveer 10 seconden. Eerst 'rolt' de tijd door het schermpje om daarna in sterren op te gaan naar een spiegel. I.p.v. de tijd kan je ook een animatie afspelen op het buitenste scherm.
Ziet er heel erg leuk uit, maar zoals je het verwacht is het natuurlijk nutteloos.

de 1.3mb is eigenlijk 1.6mb volgens de officiele gegevens van LG Electronics. Het is niet genoeg wanneer je een hele fotoshoot wilt maken natuurlijk, maar hij gaat vanavond wel ff mee naar innercity toe. En dan hoop ik dat er in ieder geval een paar foto's lukken onder dat evenementenlicht :P

Ennuh filmpjes opnemen met een telefoon? Lijkt me leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2003 19:19 ]

• Stevie_
Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 19:16:
Ennuh filmpjes opnemen met een telefoon? Lijkt me leuk.
Is tegenwoordig vrij standaard hoor :P

Ik kon het in februari dit jaar al met me Nokia 7650...konden iets van 20 filmpjes a 10 seconder per stuk in me telefoon opslaan :D
Supervet om Qlimax in Gelredome weer ff terug te zien op de telefoon....alleen is de foon nu stuk :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ook helemaal mis. Klopt inderdaad, ik had het nog gezien bij Innercity bij een maatje van me. Dom dom dom 8)7 .

Maar goed, het antwoord was waarschijnlijk al wel duidelijk. Geen filmpjes op de LG.
Pagina: 1