Hallo,
Ik ben nu bij het tweede deel van dat kasteel van Susaro (of hoe je dat ook schrijft). George is via die regenpijp het kasteel ingegaan en nico via een raam. En nu speel ik dus met nico en ben ik bij een trap waar 2 bewakens staan en 1 ventje aan een tafeltje zit. Je kan bijna negens heen, voorbij de bewakens kan niet! Verder kan je beneden een keuken is waar een hele irritante kok instaat
en je kan boven aan de trap een gang in en kom je uiteindelijk uit in de kamer van Petra (denk ik) daar heb ik een haardroger opgepakt en een pruik. Ik kon de pruik in de wastafel leggen maar verder niet (niet de kraan aanzetten ofzo) Ik denk dus dat ik dat schoonmaakmiddel dat bij de kok staat erin moet gieten ofzo.. Maar als ik dat wil pakken begint ie te zeiken blabla.. Hij had het over dat zijn messen bot zijn, en dat ze geslepen moeten worden. Dus moet ik dat doen denk ik. Maar ik weet dus niet hoe of of dit wel moet
Wie weet wat ik hier moet doen? Ik heb trouwens een vermoeden als ik dat schoonmaakmiddel gebruik om die pruik te bleken ofzo dat nico dan op petra lijkt ofzo, en dan voorbij de bewakens kan lopen
maar moet ik wel eerst dat schoonmaakmiddel hebben!! of moet dat helemaal niet
HELP ME! 
Greetz me
Ik ben nu bij het tweede deel van dat kasteel van Susaro (of hoe je dat ook schrijft). George is via die regenpijp het kasteel ingegaan en nico via een raam. En nu speel ik dus met nico en ben ik bij een trap waar 2 bewakens staan en 1 ventje aan een tafeltje zit. Je kan bijna negens heen, voorbij de bewakens kan niet! Verder kan je beneden een keuken is waar een hele irritante kok instaat
Greetz me