[WinXP] Gebruiker weg? *

Pagina: 1
Acties:

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Nou zit ik met het volgende probleem: Ik had gister een gebruiker aangemaakt voor mijn broertje (ik had er eerst geen, en ik draai Windows XP), zodat hij er niet zomaar opkan en alles kan zien. Nu heb ik hem gister beperkte rechten gegeven, en heb ik ook een gebruiker (als beheerder) voor mezelf aangemaakt. Maar nu is het probleem dus dat alles gewoon weg is. Dingen als CS etc zijn gewoon foetsie. Gister was dit hetzelfde maar toen had je ook nog een aparte account genaamd "Administrator" waar wel alles normaal in stond. Maar deze is nou weg!? Weet iemand wat dit is?

Heuj!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik nie snap nie, zou je het nog een keertje kunnen uitleggen? En wat is CS?
(Of mij dom noemen, kan ook :+ )

Overigens bestaat er ten alle tijden een account in XP, twee zelfs: degene waar je standaard in inlog en administrator. Maar dat teletubby inlogscherm krijg je idd standaard niet omdat er maar 1 "te gebruiken" account is en administrator alleen als je het echt nodig hebt.

Ondertussen maak ik je topictitel af, zie het WOS Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
F_J_K vergeet dus alleen te zeggen dat je een teletubbie kan vermoorden door 2 keer op ctrl-alt-del te drukken :)

lees eens goed wat voor een metafoor F_J_K gebruikt, dan is het duidelijk

CS zal wel counterstrike zijn. En het is er echt wel, zoek het eens op op de harde schijf :)

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik heb het nu opgelost door dat rare inlog scherm gewoon door een window te vervangen 9geen idee mee rhoe), en als inlognaam gewoon Administrator. Toch bedankt voor jullie hulp :)

Heuj!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat was ook onze metafoor :P

F_J_K had het over een teletubbiescherm, en ik vertelde je hoe een teletubbie moest vermoorden. 2x ctrl-alt-del om op het klassieke scherm te komen dus.

Je hebt overigens bij 'control userpasswords' (het gebruikersscherm) ingesteld dat het aanmeldvenster niet gebruikt wordt, mocht je dat nog willen weten.