Ik ben al een tijdje aan het proberen om mijn camcorder aan mijn pc te hangen maar het wil nog niet echt lukken. Ook in het boekje staat er niks over aansluiten op een pc. Iemand een idee hoe dit het beste op te lossen?
Wat wil je doen? De video opnemen? Dan kan je een videokaart met video-in nemen, en daar je camcorder op aansluiten middels de gele composiet stekker, of dat andere s-video stekkertje.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het beeld is me nu gelukt, ik heb het op de ingang van mijn tvkaart aangesloten, alleen het geluid werkt helaas nog niet, aangezien ik zo'n wit stekkertje nog heb die nergens in pastMicrokid schreef op 12 december 2003 @ 22:18:
Wat wil je doen? De video opnemen? Dan kan je een videokaart met video-in nemen, en daar je camcorder op aansluiten middels de gele composiet stekker, of dat andere s-video stekkertje.
Wit stekkertje? Tulp stekkertje? Kan dat mono geluid zijn? Dan moet je even een verloop stekkertje halen zodat je hem in je line-in van de geluidskaart kan prikken.Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 23:36:
[...]
Het beeld is me nu gelukt, ik heb het op de ingang van mijn tvkaart aangesloten, alleen het geluid werkt helaas nog niet, aangezien ik zo'n wit stekkertje nog heb die nergens in past
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
je bent toch wel de dumbo van het jaar. Anyway neem de video stekker en steek deze inderdaad in je videokaart / bewerkings kaart bv cinch . s-vhs ingang etc! daarna stop je de twee andere die van je camcorder af komenm (of een indien mono) in je geluidskaart (line-in lijkt me wel de goeie en meestal 1 ingang die dus rood en wit bundeld). heb je die niet dan eens eentje gaan kopen!
damn
damn
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 00:17 ]
Verwijderd
Die 'dumbo' weet tenminste wel wat hoofdletters en lettertekens zijn.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 00:16:
je bent toch wel de dumbo van het jaar. Anyway neem de video stekker en steek deze inderdaad in je videokaart / bewerkings kaart bv cinch . s-vhs ingang etc! daarna stop je de twee andere die van je camcorder af komenm (of een indien mono) in je geluidskaart (line-in lijkt me wel de goeie en meestal 1 ingang die dus rood en wit bundeld). heb je die niet dan eens eentje gaan kopen!
damn
Nu jij nog.
Pagina: 1