Toon posts:

groot probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo!

ik heb dus zware problemen, ik krijg altijd ghosting op mijn scherm als ik boven de 800*600 resolutie ga, maar weet niet waaraan dit ligt, graka of scherm, vervanging is geen probleem maar zou dan natuurlijk wel moeten weten wat het juist is anders dubbele kost enzo... iemand enig gedacht van of ooit ook al voorgehad? help mij!!! :? :| (ps ik kan niet testen want heb geen extra scherm of graka)

tia,
Obsidian\stuff

Verwijderd

Klinkt veelbelovend :?

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

zouw je watmeer info over je systeem willen geven? en heb je mischien een vga verlengkabel gebruikt?

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Iedereen heeft hier een groot probleem....verzin in het vervolg een topictitel waar we wat aan hebben en lees de FAQ eens. Geef bovendien even wat specs. van je systeem....hier kunnen we natuurlijk niks mee.

Verwijderd

Topicstarter
Gf2 mx , viewpoint monitor (5jaar oud) geen extention cable. forceware drivers, heb oudere ook geprobeert maar blijft hetzelfde |:(

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:29
Bedankt voor je zeer nuttige reply.

Voor de topicstarter:
Welkom op GoT. We willen je graag helpen met je probleem, maar je geeft veeeeel te weinig informatie. Wat zijn de specificaties van je systeem bijvoorbeeld? OS? Ik raad je aan om de Registratievoorwaarden en faq en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nogmaals door te nemen. Daarin staat o.a. dat je een goede topictitel moet verzinnen die de inhoud dekt. En vergeet niet de FAQ van dit subforum door te nemen: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (26/11/03)
Veel succes.

offtopic:
Zimbab: niet iedereen heeft een groot probleem hier hoor :+

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:25
Zou je aub gewone termen willen gebruiken zoals videokaart , grafische kaart etc. Maar grafaka :?
Topic titel is lekker duidelijk :+.

De search al gebruikt :?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Obsidian_stuff, zie Jimsterrr's post voor de relevante links, want op deze manier (en zeker met zo'n topictitel) open je geen topic op GoT. Ik zou zeggen neem de tijd om wat zaken te lezen, dan snap je wat de bedoeling is hier.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.