Wat zal het worden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
heej mensen,

ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen en wil hem voornamelijk gebruiken voor spellen.

Nu ben ik niet zo bekend in het wereldje en vroeg me een aantal dingen af:

wat is beste processor voor spellen?? amd/intel

en hso eigenlijk??8)7

heb gehoord dat bij het ene soort processor een bepaalde videokaart beter werkt dan de ander hoorde dat over ATI en GeForce..

Jullie zien het al wel, hij weet er niet veel van af:x, maar als jullie mij kunnen helpen met wat info enzo dan zou dat heel mooi zijn:)

alvast bedankt hoiiii

Foto

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit soort vragen hoort niet thuis op Gathering of Tweakers, hier wordt toch wel enige hardwarekennis verwacht hoor :). Probeer het forum van beginnersweb eens ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Geef eens ju budget en dat soort info. Kunnen we een betere info verschaffen. Zonder een AMD vs. Intel topic hiervan te maken, is dit voor ieder een eigen keuze. Heb zelf een AMD systeem maar iemand anders zweert bij Intel. Bij de videokaarten is dit eigenlijk hetzelfde, Nvidia vs. Ati. Heb zelf nu nog de eerste maar ga ook naar ati toe. Ook hier ligt het er helemaal aan wat je budget is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
"Wat zal het worden". Nou ik weet 't antwoord al wel, een gesloten topic.

Serieus, zie ReemF's post. Daarenboven is de FAQ ook vrij duidelijk over dit soort zaken: http://gathering.tweakers...st_message/17919685#welke

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.