Toon posts:

formulier opslaan in een xml bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij hiermee helpen?
ik ben hier een noob in.

ik kan net nog een formulier maken in html, als die dan ingevuld is en die mensen drukken dan op submit dan wil dat die gegevens die ze ingevuld hebben naar een xml bestand wordt geschreven en verstuurd wordt naar een e-mail adres.

alvast bedankt voor alle hulp

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:37

Tux

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? En waar heb je gezocht op internet over het genereren van XML?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Je zal toch eerst moeten laten zien wat je al geprobeerd hebt en waar je precies vastloopt. Anders heb je grote kans dat dit topic op slot gedaan wordt door een van de mods.

Details kan je hier lezen.
P&W Beleid

Systeem | Strava

Verwijderd

Topicstarter
oke, nou ik heb al een formulier in html gemaakt,
dus nu wil ik weten op welke manier je die gegevens in een xml bestand kan krijgen daar loop ik vast.

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Nou je moet zorgen dat je die data in je php opvangt ($_POST)
en vervolgens die array gaan doorlopen, daar een XML bestand van maken en dan die data gaan e-mailen. In je posts lijk je echter zelf niet helemaal te weten wat je wil? Kan je iets concreter zijn?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Scriptrequests zijn niet toegestaan in P&W, dit omdat we het hier voor iedereen interessant willen houden.
In P&W verwachten we van jou ook enige zelfwerkzaamheid, dat wil dus zeggen dat je zelf ook actief gaat gaan zoeken naar de oplossing van jouw probleem, dat je meedenkt, en dat je het niet alleen aan anderen overlaat.
Je bent ook niet echt gul met informatie, dus is het zowiezo al moeilijk voor ons om jou te helpen.

Misschien kan je deze linkjes eens doornemen:
P&W Quickstart
P&W Beleid
***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.