Toon posts:

Computer crashed 9800AIW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat mijn systeem regelmatig gewoon uitslaat en m'n mobo begint te piepen :( dit sinds ik een Hercules 9800SE AIW heb.

Dit heb ik alleen als ik aan het surfen ben met I.E.
Er draait een koetje op m'n PC en die blijft gewoon dagen draaien als ik weg ben :)
Op het moment dat ik thuis kom en ik ga surfen slaat m'n systeem gewoon dood.
Dit gebeurt ongeacht ik wel, al dan niet de gehackte drivers gebruik.

Ik kan uren gamen modded/unmodded zonder problemen, maar ga ik surfen is het bingo, ik hoop dat ik dit bericht kan aftypen ;)

Iemand suggesties? :)

win2k sp4
9800SE dus met gehackte omefadrivers(nieuwste)
Abit NF-7 s rev. 2.0
512 MB TWINX

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 18:10 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Probeer eens een andere browser of een reinstall van windoos.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
sokje schreef op 12 december 2003 @ 18:14:
Probeer eens een andere browser of een reinstall van windoos.
Dat is niet de oplossing die ik in gedachten had. Het zou gewoon moeten werken :)

Verwijderd

als je alles kunt doen behalve surfen, zal het waarschijnlijk toch wel aan je internet browser liggen zeker? :?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en of er een oplossing is, behalve windows opnieuw installeren :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 23:32:
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht, maar ik wil graag weten of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en of er een oplossing is, behalve windows opnieuw installeren :)
Ja, en wat gebeurd er nou met een andere browser

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 23:32:
Als ik nieuwe hardware installeer, zit ik al snel windows en al die zut opnieuw te installeren. Vooral als je van het ene naar het andere merk gaat enzo. Probeer dat nu maar eerst en dan gaan we weer verder. Lijkt mij iig een browser probleem. Wat je ook kan doen is proberen IE 6 opnieuw te installeren.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Pagina: 1