[MSN] geen icoontje, WEL ingelogd

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:07

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb hier 'n klein thuisnetwerkje met twee pc's. Voor de gein heb ik op allebei MSN geinstalleerd en allebei een andere MSN-gebruiker ingesteld. Ging allemaal prima. Tot vandaag.

Ik heb op beide pc's uitstaan dat MSN vanzelf opstart. Op 1 pc zette ik MSN aan, toen zag ik dat m'n andere gebruiker ook online was. Als ik daar een berichtje naartoe stuur krijg ik zowaar een pop-up op de andere pc. Maar zoals gezegd: MSN was hier zeker niet opgestart en ook geen icoontje in de traybar zichtbaar. Als ik op deze tweede pc MSN handmatig aanzet zie ik dat "Run this program when Windows starts" gewoon uit staat gevinkt. Iemand ENIG idee hoe dit kan? Het is dus een vers geinstalleerde WinXP machine + SP1 met alle laatste patches. Geinstalleerde software is Norton Antivirus 2004 en verder nix.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
dit had ik ook.
winXP. Volgens mij nadat ik versie 6.1 had geinstalleerd, kreeg namelijk een popup dat er een neiuwere versie was.
Wanneer ik dan de computer opstart, zie ik een msn icoontje, die probeert aan te melden. Wanneer die aangemeld is zie ik een popupje verschijnen met de melding dat ik wordt afgemeld omdat ik op een andere locatie ben ingelogd.
Dus bji het opstarten wordt ik ook 2x ingelogd, maar die eerste msn zie ik niet.

Wat heb ik nu gedaan?
msconfig gestart en msn uitgezet bij het opstarten, stond er 2x in. Daarna msn openen en instellen dat hij mag starten met windows. Opgelost.
Ik heb trouwens ook msnplus, misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft ..

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:45

steveman

Comfortabel ten onder

hey dat had een vriend van me ook, zat ie een halfuur lang in en uit te loggen. toen ben ik maar es gaan vragen wat er aan de hand was.

bij hem is het na een tijdje weer goed gekomen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je die oude versie er wel goed afgehaald? Dus met: (start, uitvoeren)
code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Zo doe ik het altijd om van die ingebakken MSN af te komen....

Toen waren beige computers heel gewoon.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS ---> Software Algemeen, zie WOS Policy :)

offtopic:
[ Mieren#$k ]
MSN Messenger is maar een klein onderdeeltje van MSN, ik neem aan dat je de MSN of Windows Msgr bedoelt O-) [/mieren#$k]

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2003 20:50 . Reden: RML hikje :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik gebruik altijd de ingebakken Windows (MESSENGER ja, zeikerd) :) nooit de Plus variant ofzo. Van un-installen wil ik ook niets weten, dat hoeft toch niet?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

U moet norton MSN scan uitzetten

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 21:34:
U moet norton MSN scan uitzetten
Geweldig! That's it! Thx.

Pagina: 1