Toon posts:

[WORD/VBA] Hoe weet ik dat ik onderaan ben in een tabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een document een tabel gemaakt. Als ik een rij in de tabel ga typen en ik kom onderaan in een cell wil ik dat de cursor automatisch naar een nieuwe pagina springt. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd om dit te bereiken (regels tellen) maar zonder succes.

Waar het vooral om gaat is: hoe weet ik wanneer ik onderaan ben in een cel? het vervolg kom ik wel uit maar ik weet niet hoe ik dit moet triggeren.

Mijn vorige vraag hierover ging al vrij snel op slot maar ik zoek nu toch inmiddels al bijna een dag naar een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 14:35

Zeddicius

Conscience do cost

k geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp :?

Bedoel je onderaan een cel, of echt onderaan de hele tabel?

Einige duidelijkheid is gewenst...

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel onderaan in de cel. In een cel is plaats voor 6 regels, zodra de gebruiker regel 7 wil invoeren moet hij automatisch naar pagina twee springen om daar regel 7 en verder te plaatsen.

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Ik snap niet zo goed wat dit met VBA te maken heeft. Er zijn geen triggers voor NieuweRegel of CelIsVol.
Dit gaat je niet lukken. De conclusie die je moet trekken is dat je ontwerp een fout bevat en dat je dus moet zorgen dat een gebruiker zijn tekst gewoon kwijt kan.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien kan je iets doen met een maximum aantal tekens? Als dat overschreden wordt kan je maar de volgende pagina gaan.

Je zou verder even kunnen kijken op www.experts-exchange.com, daar zitten een heleboel mensen met erg veel programmeerkennis.

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

LouisXV schreef op 16 december 2003 @ 01:02:
Je zou verder even kunnen kijken op www.experts-exchange.com, daar zitten een heleboel mensen met erg veel programmeerkennis.
offtopic:
Gelukkig maar; anders zouden ze hier zitten.
;)

[ Voor 18% gewijzigd door KingRichard op 16-12-2003 03:13 ]

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik proberen, bedankt
Pagina: 1