Toon posts:

Dit is gewoon slecht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Abit BE6-II en ben er wel tevreden over. Je ken er lekker mee overclocken. Maar...het 5e pci slot shared Busmaster signalen met de HPT366 controller die onboard zit. Das toch nep man!? :?

M'n NIC werkt nie in pci5, dvd decoder kaart werkt nie in pci5, geluidskaart ook niet, SCSI kaart ook niet :( :(

Een beetje nieuwe PCI kaart maakt volgens mij wel gebruik van busmastering. Dus je kan alleen ouwe troep of kaarten die geen busmastering gebruiken in PCI slot 5 proppen. Naja... het zit nie altijd mee. |:(

Die HPT366 controller wil ik ook nie uitzetten want daar hangen m'n hd'z aan

Verwijderd

Ik mis de vraag hier een beetje...:?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is geen vraag, meer een reactie van mijn kant als Be6-II bezitter. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ligt het aan mij of kan een PCI bus op een BX plank gewoon een max van vier master interrupts kwijt?

Zelf heb ik wat moeten jongleren op m'n CUBX, maar 5 van de 6 PCI zijn in gebruik (TV kaart shares met ATA-66 ctrl, NIC met modem, al merk ik daar soms problemen mee) en ik denk dat de SB64 het met de AGP doet.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik heb dat kreng ook.
Ik heb er letterlijk een half jaar getweakt om hem stabiel te krijgen met UDMA66 aan....is het eindelijk gelukt hem 100% stabiel te krijgen , blaas ik me cpu op :(

-oops

zitten wel lekker veel opties op, aleen is hij bij lange na niet perfect.

voorbeeldjes:
Irri plaats voor de dipswitches, mem te dicht bij het cpu slot, kast-front-ledjes-en-knopjes connector zat in de weg bij het instaleren van me SB16 isa, UDMA 66 werkt(e)(?) niet lekker met Quantum fireball HD's, irq en busmaster gedoe met die pci sloten is K*T, bla bla.

Ik ben er overgens erg tevreden over hoor.
lekker veel in te stellen en daar houd ik van.
Als hij draait,dan draait hij ook lekkerrrr :9