Sony ImageTransfer software

Pagina: 1
Acties:

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik heb een Sony U20 digicam en windows 2000. Nu heb ik afgelopen week mijn computer geformatteerd en dus de Imagetransfer software eraf gegooid. De cd die ik bij de camera kreeg ligt thuis en ik kom pas over 10 dagen weer daarzo.

Nu vraag ik me af of deze software ook ergens te downloaden is? Zou het illegaal zijn om zoiets via internet aan te bieden? Of zijn er misschien andere progjes die ik kan gebruiken om mn fotoos in de computer te laden? Ik weet dat met windows XP helemaal geen software nodig is, dan herkent hij de camera gewoon als externe schijf via de USB. Kan win2k dit misschien ook via een omweg?

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Misschien past dit topic toch beter in gadget talk?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dit hoort niet in GT, aangezien het over de software gaat. Als je het echt wilt weten moet je het uiteraard even navragen bij SH007/elevator/Rafe/F_J_K/momania/ReemF/athlonkmf, of de HGA's (al lijkt het me stug dat je geen van de mods kan contacten :+).

Heb je al op de sonysite gekeken? Vaak staan dit soort dingen er gewoon op namelijk (hp levert bijvoorbeeld gewoon de printer- en scannersoftware gewoon via internet) :)

tevens is het slimmer om de editknop te gebruiken als je binnen 24 uur iets wil toevoegen en er heeft nog niemand gereageerd - het kan verkeerd vallen namelijk :)

[ Voor 17% gewijzigd door G33rt op 12-12-2003 17:04 ]