Is het mogelijk om met een radeon 9600xt per spel de waardes van AA te gebruiken? want er zijn spellen waarbij het me niet uitmaakt hoe het staat, of dat het teveel fps kost. Maar bv bij XIII ziet het er echt bagger uit als het op 2x staat, maar een stuk beter als het op 6x staat.
Ik geloof dat je profiles kan maken en die moet je met 2 klikken activeren als je een bepaald spel gaat spelen. Op het driver icoontje moet je dat dan doen. Maar ik weet niet zeker of dat met de omega's was of ook de catalyst's.
The Unpredictable Striker!
Verwijderd
Instellen en "Toepassingsgebonden" aanvinken - vervolgens ín het spel de detailsettings instellen.
Er zijn dacht ik ook batch-starters, die je instellingen wijzigen en vervolgens je spel van keuze starten met die geforceerde instellingen.
In ieder geval kun je ook met Radeonator_2.0_Final profiles gebruiken voor diverse applicaties/spellen.
Er zijn dacht ik ook batch-starters, die je instellingen wijzigen en vervolgens je spel van keuze starten met die geforceerde instellingen.
In ieder geval kun je ook met Radeonator_2.0_Final profiles gebruiken voor diverse applicaties/spellen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 12:05 ]
Ik heb die profiels nergens zien staan, is er nog een andere manier? want in geen van de spellen die ik heb kan je het aanzetten en om iedere x alles te veranderen heb ik ook geen zin in.
Dit kan met PowerStrip
Je kan daarmee application profiles aanmaken met alle instellingen die je wil, fsaa, aniso, resolutie, frequentie etc.
Je koppelt een exe aan een profiel, bij het opstarten van de game wordt dat profiel dan geladen...
Werkt hier allemaal prima met een Radeon 9700
Je kan daarmee application profiles aanmaken met alle instellingen die je wil, fsaa, aniso, resolutie, frequentie etc.
Je koppelt een exe aan een profiel, bij het opstarten van de game wordt dat profiel dan geladen...
Rage3DTweak 3.9 downloaden, en kan je buiten AA nog veel meer instellen: brightness/contrast/mem-speed etc...
[ Voor 3% gewijzigd door CycloneX op 13-12-2003 14:06 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
heb net hem gedownload maar zie nergens hoe ik fssa/aa kan veranderen per spelRedje schreef op 13 december 2003 @ 13:55:
Dit kan met PowerStrip
heb wel zon app profile gemaakt maar snap het voor de rest niet echt
Pagina: 1