Cable Wanadoo plus & premium...

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Hoe snel download je hier nou mee (in Den Haag), ik heb het ergens gelezen alleen ik weet niet meer wie de topic heeft gestart en wat de topic eigenlijk was....
Dus please help ff

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Ik wil ook wel eens weten wat voor ervaringen er zijn met in het bijzonder Premium. Ik heb nu sinds kort Basic met Com21 (had eerst een Delta geval), dus ik zou in theorie wat anders kunnen.

Verwijderd

Ik ben er ook wel geïnteresseerd in op dit moment, ADSL is bij mij nog niet beschikbaar, maar ik zit volgens Cistron in Fase1 en bij KPN komt het er "voor het eind van 2000", maarja, het is KPN. Ik wil eigenlijk afwachten wat de reacties op grootschalig ADSL zijn en daarna de beste nemen (waarschijnlijk Cistron... :) ). Maar dat kan dus nog wel even duren, tot die tijd is Wanadoo Premium niet zo'n slechte keus toch? Hoop ik...

Verwijderd

Het nieuwe premium abo heeft straks 98kb up en 256 kb down dus je zou zon 25.6Kb down moeten halen .

Ik zelf heb in breda een jaar com21plus en dit bevalt wel goed teminste voor casema begrippen, als er adsl beschikbaar is ben ik meteen weg, maar ja lastig als je geen keus heb .

Verwijderd

Hmmm, dan ga ik dat maar eens nemen denk ik, ADSL beweren ze dat voor mij eind 2000 beschikbaar komt, maar ik wil het eerst zien, en dan pas geloven. Bovendien wil ik geen KPN maar Cistron en misschien duurt dat weer nog langer! Dan betaal ik voorlopig maar even 40 piek p/m extra, als ik dan maar een snellere verbinding heb en gewoon betrouwbaar, dat is voor mij het belangrijkste. Ondertussen kan ik lekker de kat uit de boom kijken wbt ADSL, mogen jullie lekker proefkonijn zijn >:) (maar ik denk niet dat jullie daar problemen mee hebben natuurlijk).