DVD + of - R voor PS2?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 17:22
Simpel vraagje.. 'k ga mezelf een dvd schrijver aanschaffen en zou hier tegelijk ook meteen backups van m'n PS2 spellen mee willen maken.
Nu ben ik helemaal niet zeker welke media die PS2 wil slikken.

Volgens http://www.dvdrhelp.com/d...bmit=Search&Search=Search slikt ie zowat alles (DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW) maar klopt dit wel? Of gebruikt de PS2 echt een veel betere player dan de xbox waar'k niets dan slecht nieuws over hoor qua compatibiliteit met backup discs?

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:12
Volgensmij kun je er de meeste kwalitatief redelijke schijfjes wel op afspelen. IK heb zelf een xbox en die speelt alles wat op goede schijfjes is gefikt wel af. Bij een xbox is het vooal van belang wat voor een dvd-speler er in zit. Het beste is de Samsung (die ik ook heb) en die speelt vrijwel alles wel.

Verwijderd

De PS2 heeft bij mij moeite gehad met de wat oudere DVD+r, de nieuwe 4 speed pakt hij wel. Met -R tot nu toe geen problemen gehad.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 16:31
het hangt ook totaal af welke versie PS2 je hebt.

de huidige batch de SPCH-5004 die ondersteund alle formaten.

maar ongeveer 3 maanden terug had je nog de SPCH-3004, en die kan niet alles afspelen, hoe dat zit weet ik niet.

de modellen daar weer voor, zijn zover ik weet hele brakke dvd spelers vergeleken met die 2.

[ Voor 1% gewijzigd door Turismo op 12-12-2003 21:18 . Reden: 3400 in 3004 verandert ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 12:22
Heb een wat oudere model PS2 en die slikt iig DVD-R. Met goedkope Princo's heeft ie totaal geen problemen. Heb geen ervaring met DVD+R dus dat kan ik je niet vertellen.

• JsB
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

JsB

De twee playstation 2's die wij hebben slikken zowel +r als -r. Ze zijn allebei van het type SPHC-30004R

• witchdoc
haha, misschien maar best dat'k een +- writer neem :)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03 13:07
hier een ps2 die - dvd's slikt
geen ervaring met +

• witchdoc
heeft er toevallig ook iemand een idee hoe'k PS/2 backups maak van m'n originele gameDVD's? Kan'k die gewoon kopieren met nero of heb'k er een speciaal programma voor nodig?

of moet'k hiervoor nieuw topic openen?

[ Voor 31% gewijzigd door witchdoc op 16-12-2003 01:04 ]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

- Slikken ze allemaal
+ Slikken alleen de nieuwe versies :)

Alle proemn in n drek

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 12:04
Ik heb een ps2 die al 2 jaar omgebouwd is (neo4 chip) en ik kan afspelen:
- dvd-r
- dvd+r
- dvd-rw (wil af en toe moeilijk doen)
- dvd+rw

Allen bij de -rw wil mijn ps2 ad en toe een beetje moeilijk doen maar dat is heel af en toe :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

poohbeer schreef op 16 december 2003 @ 01:00:
heeft er toevallig ook iemand een idee hoe'k PS/2 backups maak van m'n originele gameDVD's? Kan'k die gewoon kopieren met nero of heb'k er een speciaal programma voor nodig?

of moet'k hiervoor nieuw topic openen?
Voor backups maken heb je een modchip nodig, illegaal stuff dus. Kijk eens rond op de bestaande PS2 fora op het web ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.