Ik heb de kabel kapot van m'n tft scherm. althans er zat een breuk in waardoor ik telkens geen beeld meer had. Met veel buigen deed hij het dan weer.
Kep hem 2dehands gekocht dus garantie zit er niet meer op aangezien ik geen bon heb er van.
Nu ben ik gelukkig niet geboren met 2 linker handen maar wel wat kennis gebrek.
m;n vraag is dus hoe kan ik hier een nieuwe stekker op zetten.
Ik heb gezocht op het net voor een kleuren layout van de stekker maar niks over kunnen vinden.
Zijn al deze kabels het zelfde als bij andere merken tft schermen? of moet ik het toch echt hebben van dit merk?
En wat is het beste om te doen. De stekker op het uit einde zetten of een nieuwe kabel maken en rechtstreeks op het scherm plaatsen (binnen in)
Kep hem 2dehands gekocht dus garantie zit er niet meer op aangezien ik geen bon heb er van.
Nu ben ik gelukkig niet geboren met 2 linker handen maar wel wat kennis gebrek.
m;n vraag is dus hoe kan ik hier een nieuwe stekker op zetten.
Ik heb gezocht op het net voor een kleuren layout van de stekker maar niks over kunnen vinden.
Zijn al deze kabels het zelfde als bij andere merken tft schermen? of moet ik het toch echt hebben van dit merk?
En wat is het beste om te doen. De stekker op het uit einde zetten of een nieuwe kabel maken en rechtstreeks op het scherm plaatsen (binnen in)