Toon posts:

[W2K]Dubbele accenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,elke keer als ik de accent of tilde toets indruk verschijnt het dubbel, en m'n alt - toetscombinatie voor accenten werken niet...heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?bij voorbaat dank.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

grimson

domeingrommer

Dit hoort bij de instelling van je keyboard 'VS-INTERNATIONAAL' of 'US-International'

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

je moet zeker ook 2 keer drukken voordat het uberhaupt reageert he?
probeer de taalinstelling van je toetsenbord eens op Verenigde staten te zetten, met de bijpassende tobo layout. (de NL taalinstelling zorgt iig dat je die dubbele accenten krijgt)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
de taalinstellingen staan op engels(vs) en keyboard layout op VS,ik had net nog nederlands geprobeerd of een combinatie van nederlands en VS maar daar werdt het alleen maar erger op. Voor de rest reageert ie wel gewoon goed

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

uhmm je hebt "Verenigde staten" en "Verenigde staten (internationaal)"

ik heb et hier (WinXP Pro SP1 NL) op Taalinstelling "Engels (Verenigde staten)" staan en de toetsenbord indeling op "Verenigde Staten".
zo ook thuis op mijn W2K SP4 machine, en dat werkt gewoon goed.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check de WOS FAQ of de search even, alle antwoorden die je nodig hebt in dit geval :)

Oh wacht, Alt-034 geeft geen aanhalingsteken zeg je? Dat is iets minder standaard :P
Hmm. Ook niet in bijv. kladblok?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2003 15:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1