[W2K] Zelfde documenten andere opmaak

Pagina: 1
Acties:

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:54
Ik heb een raar probleem.
Op verschillende pc's in mijn netwerk wil ik diverse bestanden openen. Het gaat om "word" bestranden met daarin in een fot en wat tekst. De tekst hoort in hoodletters geschreven te zijn.

Op de ene pc wordt dit wel goed weergegeven op de andere niet. Het verschilt ook per bestand. Het zijn allemaal standaard lettertypen, en die staan dus op elke pc (gecontroleerd).

Vreemd is ook dat op de ene pc het bestand op de kop wordt uitgeprint en op de andere niet. (briefpapapier wordt omgedraaid?)

Vind het een beetje raar.....

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Je vraagstelling is erg onduidelijk maar de geinstalleerde printers op een PC kunnen gevolgen hebben voor Word. Word past zich aan aan de mogelijkheden die de printer biedt.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:28

mutsje

Certified Prutser

gebruik je wel op elke pc de zelfde dot file.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lijkt me inderdaad iets te maken hebben met je printer instellingen. Kan je op beide PC's eens dezelfde printer installeren, als default setten, en het nog maals proberen?

Verder horen vragen over Office in Software Algemeen thuis, ik verplaats je topic daarom even.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• smoken
Thanx voor de move....

Ik heb op alle pc's dezelfde netwerk printer geinstalleerd.
Allemaal via add --> networkprinter, dus ze krijgen vanzelf dezelfde drivers.

De vraag over die .dot file snap ik niet helemaal. Het zijn verschillende pc's met allemaal een eigen office installatie, dus ook een eigen .dot file neem ik aan?

• smoken
Ik heb nu op alle pc's het goede letterype gezet. Office gaf wel aan dat het erop stond, maar dat was eigenlijk niet zo......

Het vreemde is dat op 1 pc, de pagina's omgekeerd uitgeprint blijven worden.
We maken hier gebruik van briefpapier, dus dat ziet er een beetje vreemd uit......

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1