er is op games.lapoo.nl een tof spel met een cross motor http://trial.lapoo.nl ik vroeg me af of er een full versie van dit spel is of meerdere levels want er is maar 1 level zoeken op google levert alleen een avge finse site op, zijn ermisschien ook andere spellen die op dit spel lijken. het is echt verslavend spel
De volledige versie stond aan tijdje geleden op http://www.spele.nl , maar nu ik daar kijk is ie daar ook verdwenen
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Dat is trials, zoek maar es @ GoT en je vindt vast genoeg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Owh, you mean Trial bike, zegdatdan 
Mjah, als jij de full version wilt hebben, moet je helaas betalen
(helaas ben ik m'n offline versie kwijtgeraakt
)
(helaas ben ik m'n offline versie kwijtgeraakt
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
gelukkig is die niet zo moeilijk te vinden
had em binnen 5 min gevonden dus doe even je best zou ik zeggen.
Ik post em hier niet omdat het tegen de regels is
maar sccs
had em binnen 5 min gevonden dus doe even je best zou ik zeggen.
Ik post em hier niet omdat het tegen de regels is
maar sccs
Verwijderd
nvm
maar hij is wel te vinden op google
maar hij is wel te vinden op google
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 16:10 ]
als iemand nou de naam van het spel zegt wordt het voor mij wat makkeijker om te vinden
danku, ik vraag niet waar je het kan downloaden dat wil ik helemaal niet ik ben op zoek naar een deze of een net zo leuke of misschien nog leuker trial spel
danku, ik vraag niet waar je het kan downloaden dat wil ik helemaal niet ik ben op zoek naar een deze of een net zo leuke of misschien nog leuker trial spel
Dat linkje wat ik in me vorige post zette, is toch wel genoeg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
And againBlade_V schreef op 12 december 2003 @ 15:44:
Owh, you mean Trial bike, zegdatdan
(helaas ben ik m'n offline versie kwijtgeraakt)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Goede vraag ik heb ff gezocht maar kan zo niets vinden.Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 14:28:
Zijn er niet gewoon echte games met trialbiking gemaakt?
Iemand een ide?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ik heb hier het orgineel, toen nog betaald ervoor.
helaas moet je daar SUN-java voor hebben, welke ik dus NOOIT ga installeren.
andere levels zijn best cool, was er toendertijd helemaal freak van
helaas moet je daar SUN-java voor hebben, welke ik dus NOOIT ga installeren.
andere levels zijn best cool, was er toendertijd helemaal freak van
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2003 01:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In moto racer 3 zat een trial modus, heb het zelf nooit gespeeld dus ik weet niet of het leuk was.Flagg schreef op 15 december 2003 @ 01:35:
[...]
Goede vraag ik heb ff gezocht maar kan zo niets vinden.
Iemand een ide?
Die lapoo trial is idd wel lachen.
Dat is die trail met die mega goede physics he?
Daar heb je helaas maar 2 baanjes van idd.
Daar kon je zo leuk mee ondersteboven op je bek gaan en dan kwam je motor boven op je...
Daar heb je helaas maar 2 baanjes van idd.
Daar kon je zo leuk mee ondersteboven op je bek gaan en dan kwam je motor boven op je...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
kan iemand mischien nakijken of het inmiddels freeware is geworden oid? Dan kan ik em wel ter beschikking stellen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1