Toon posts:

xenarc schermpje repareren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Xenarc schermpje in mijn auto gemonteerd,maar sinds een paar dagen is het scherm heel erg donker,als je er schuin op kijkt dan zie je heel wazig de icoontjes van windows,maar voor de rest een heel erg donker scherm.

Ik heb hem uit elkaar gehaald om te gaan meten maar wie weet wat voor waardes eigenlijk ik moet weten,bv spanning.

Het is een model met VGA input,dus misschien andere waardes dan een LCD schermpje.

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 13:46:
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Xenarc schermpje in mijn auto gemonteerd,maar sinds een paar dagen is het scherm heel erg donker,als je er schuin op kijkt dan zie je heel wazig de icoontjes van windows,maar voor de rest een heel erg donker scherm.

Ik heb hem uit elkaar gehaald om te gaan meten maar wie weet wat voor waardes eigenlijk ik moet weten,bv spanning.

Het is een model met VGA input,dus misschien andere waardes dan een LCD schermpje.

alvast bedankt

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Euhm, waarom quote je je eigen? Als dit bedoeld is als een kick, moet je wat meer geduld oefenen hoor.

Verder, volgens mij is de backlight van je lcdeetje kapot. (Gelieve ook wat meer info te posten...)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Staat je backlight niet heel erg laag of mogelijk is de backlight gewoon gesneuveld?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
ik probeerde niet te kicken,ik probeerde eigenlijk in te stellen als er gereplyed wordt,dat ik een mailtje kreeg,dat is alles eigenlijk.

uuuh,meer info,tja,het schermpje zit vast aan de controller vast dmv een soort matje waar koperen draden heen lopen.

Wat voor spanning moet daar op staan?
Hoe kan ik zien dat het blacklight kapot is?
Hoe is dat te vervangen?

alvast bedankt