Toon posts:

[word][officexp]Sjablonen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem binnen word. Ik gebruik hier allemaal soorten sjablonen. Die zelf zijn gemaakt. De standaard sjablonen worden nooit gebruikt. Vandaar dat ik deze ook niet meer wil zien.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.jellesma/g0t/sjabloon.JPG

Ik heb de bestandslocaties al gewijzigd. In word voor de sjablonen maar dit heeft geen zin de standaard sjablonen blijven als tabbladen weergegeven worden.

Toen bedacht ik het me dat het een oplossing zou zijn om ze op te sporen en vervolgens te verwijderen. Dit wil ook niet werken doordat ze dan nog steeds te zien zijn. Je moet ze alleen alvorens opnieuw installeren als je ze wil gebruiken.

Ik wil ze gewoon niet weergeven. Dus alleen mijn tabbladen zoals ik ze er nu inheb staan en de rest niet meer. Ik kom er alleen niet uit. Iemand misschien een oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 13:40 ]

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik heb ook even zitten kijken maar dat gaat inderdaad niet zo makkelijk.

Ik heb even op internet gezocht en het lijkt erop dat dat alleen mogelijk is door via de Word Setup de templates te uninstallen. Ik heb dit echter zelf nog niet geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Lister schreef op 12 december 2003 @ 22:11:
Ik heb ook even zitten kijken maar dat gaat inderdaad niet zo makkelijk.

Ik heb even op internet gezocht en het lijkt erop dat dat alleen mogelijk is door via de Word Setup de templates te uninstallen. Ik heb dit echter zelf nog niet geprobeerd.
Bedankt. Ik dacht dat dit geen zin had omdat ik ze handmatig verwijderd had. Maar inderdaad veel sjablonen zijn nu weg.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.jellesma/g0t/sjabloon2.JPG

Alleen ik heb nog steeds 2 x algemeen. En ik zou graag willen dat hij dit venster weergaf bij opstarten van Word.

Ik heb al in c:\documents and settings\user\application data\microsoft\word\etc.

alle templates.. en sjablooon mappen leeggegooid.
Ook degene die niet in application data staan.

Maar helaas ik heb nog steeds die algemene documenten.

De sjabloon bestanden staan op het netwerk. En daar staan ook die bestanden uit dat 2e tabblad algeem niet bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 08:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje :)

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Waarom je 2x het Algemeen tabblad krijg zou ik zo niet weten, weet je zeker dat je de Algemene templates ook verwijderd hebt?

En om het template menu bij het starten van Word te zien te krijgen moet je een AutoExec macro toevoegen aan je Normal.dot met de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
Public Sub AutoExec()

Application.Dialogs(wdDialogFileNew).Show

End Sub

Volgens mij kan je ook wel een losse template maken met die Autoexec macro erin en die in je startup zetten, maar dat heb ik zelf niet geprobeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik proberen echt reuze bedankt!!!!!!!!!!!!

Inderdaad ik snap ook niet waarom ik dat 2de tabblad algemeen niet eruit krijg.
Pagina: 1