2500+@3200+, hoe kan ik dit stabieler laten lopen?Abit nf7-s

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn systeem:
NF7-s rev 2.0
2500+
512 DDR 400
Radeon 9800pro 256 mb

Mijn 2500+ loopt nu op 3200+ (11x200) maar ik vind hem nie helemaal stabiel. 3dmark 2001 en 2003 doorloopt hij goed, maar als ik een spel speel ploept hij er vaak uit. Gewoon weer naar het bureaublad. In windows is ie verder heel stabiel.

temp: idle 38, stressed 44 (na het OCen)

Moet ik ergens mijn voltage omhoog gooien?

Ik heb mijn settings dmv van user defined in gesteld op het bovenstaande. Naar mijn mening is die exact het zelfde als die van de 3200+. Kan ik dan ook de 3200+ selecteren ipv userdefined? Want dan zie je aan het beginscherm 3200+ staan en nu 2200 mhz.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voltage omhoog gooien is misschien wel een goed idee he ;)
En ja als je hem op 3200+ zet is dat in feite hetzelfde als handmatig geconfigureerd als een 3200+.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je nog met een ander programma getest buiten 3dmark 01 en 03? Zoals prime95, burnk7 of zo en verschillende uren laten draaien?

Verwijderd

Als je nou begint met de faq lezen van DOC dan staat daar een heel leuk stukje over voltage/fsb/mp etc. ;) Als ik jou was zou ik eerst eens je er wat meer in verdiepen en dan pas verder gaan! ;)

• Laurens
  • Niet online
goed idee ;)

• Laurens
  • Niet online
Waar kan ik die Faq vinden?

Maar niet iemand een idee hoe hoog ik mijn voltage zou moeten zetten?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zijn ze echt zo onzichtbaar :? Kijk eens bovenaan dit subforum DOC, dan zie je deze:

Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

En verder zijn je vragen wel heel erg basic voor DOC - ga er eerst zelf mee aan de gang om het te proberen en er ervaring mee op te doen. Lees voor tips over volts/geheugentimings etc ook deze van apen-nootjes:

"mini" overklok FAQ

Succes met overclocken. Aangezien er uit je topicstart verder weinig eigen onderzoek/inzet blijkt, wat echter wel wordt verwacht, gaat deze dicht. Om wat toe te voegen aan je post graag Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif << die gebruiken, dat scheelt 2 keer onder elkaar posten ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.