Kittekat.net ....
Die standaard in RedHat Linux zitMADG0BLIN schreef op 12 december 2003 @ 13:27:
Wat voor programma ga je voor mail gebruiken in Linux? Dat is misschien ook wel handig om te weten.
Kittekat.net ....
En welke is dat, altijd handig te weten voor de niet RedHat mensen! Als je een antwoord wil, doe er dan wel een beetje moeite voor!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
KMail van KDE kan de oude post van outlook express lezen/importeren heb ik bij mij gezien (kde3.1). Heb het zelf nog nooit gedaan dus...
Je krijgt er nogal veel meegelevert bij RH Linux, dus dat zegt niet zoveel.
Het makkelijkst is om uit te zoeken hoe jou progje heet en dat eens in google in te voeren met de juiste termen.
Overgens zal de help functie van het progje zelf ook wel wat informatie verschaffen over dit soort zaken. (Als het dat niet doet kan het meestal ook niet)
Verder lijkt het mij bijna sneller om eens de opties van jou meel progje door te lopen en die settings eens naar jou hand te zetten dan domweg je Outlook settings kopieëren en er vanuitgaan dat je alles nu optimaal ingesteld hebt. Ook weet je dan meteen wat jou progje wel en niet kan.
Verwijderd
NOS policy - updated 01/04/03
Waarom kun je niet zelf zoeken voordat je een topic opent? Zie ook onze policy. Wij verwachten van jou dat je eerst zelf zoekt voordat je een probleem hier dropt. Op slot.
Waarom kun je niet zelf zoeken voordat je een topic opent? Zie ook onze policy. Wij verwachten van jou dat je eerst zelf zoekt voordat je een probleem hier dropt. Op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()