Ati Remote Wonder II, waar te koop? ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.ati.com/images/headers/products/multimedia/remote_wonder_2.jpg

Weet iemand of deze tweede editie van de Remote Wonder al ergens te krijgen is?
Heeft er al iemand ervaring met dit machientje?

Ik ben namelijk geneigd om voor deze Remote Wonder II te gaan, aangezien het opgegeven bereik op of rond de 20 meter ligt.

Of kan iemand mij min of meer garanderen dat met de eerste editie ik de 5 meter kan halen. Met mijn RF toetsenbord en muis haal ik net de 4 meter namelijk. (en bluetooth is hier om verschillende redenen geen optie helaas)

pricewatch en search had ik vanzelfsprekend al geprobeerd

[ Voor 6% gewijzigd door Joch_um_all op 12-12-2003 13:06 ]

Verwijderd

heb hier de eerste versie en die haalt bij mij zo'n 10 meter door een betonnenvloer heen :)

Kan mijn pc die op zolder staat op de 1e verdieping van ons huis prima bedienen. Dus 5 meter moet hij zeker weten halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 13:10 ]

Verwijderd

Hier een copy paste uit de PMG Faq:
Alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan ook zonder omwegen op slot, omdat ze in de strijd zijn met het doel/niveau van GoT. Soms worden zulke topics ook voorzien van érg veel reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
Wanneer komt $apparaat op de markt? (gewoon geduld hebben)
Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers)
Hoe lang duurt de RMA van $apparaat? (vraag het de leverancier)
Wie heeft ervaringen met $apparaat? (GoT is een en al ervaringen)
Hoewel dit geschreven is voor de PMG groep, het verwoord wel precies waarom dit topic niet voldoet aan de AV eisen.

Daarnaast heeft ervaringen vragen van een apparaat wat amper verkrijgbaar is ook niet zo heel veel zin. ;)

Dit topic is gesloten.