Toon posts:

ADSL router vpn firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een adsl modem die 2 adsl verbindingen kan houden, met een vpn functie en firewall in1. Nou heb ik al wel gezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer, nou is mijn vraag zijn er meer mensen die dus een ADSL modem hebben met daarin vpn functie en firewall functie ingebouwd, en dan met voorkeur een adsl modem met 2 aansluitingen van buitenaf....

offtopic:
aub gewoon ervaringen geven en geen reply's in de trend van, vertel es iets meer of heb je zelf al gezocht?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-08 19:33
Bedoel je dan VPN pass-through of moet het echt een VPN server zijn?

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:24

[ash]

Cookies :9

Tegenwoordig hebben de meeste modems een ingebouwde firewall, dat geldt niet voor de VPN server. Maar gaat het hier om prive of zakelijk, want als het zakelijk is kan je bij je provider aanklopen.

Ik lees veel goede dingen over de produkten van draytek, kijk hier eens: http://www.draytek.com.tw/english/product/vpn_solution.php

Verwijderd

Als mensen hier aanmerkingen zouden geven op jouw topicstart zou ik ze volledig in het gelijk stellen.
Je geeft totaal geen blijk van enig vooronderzoek behalve je actie waarbij "je door de bomen het bos niet ziet". Wat moeten wij daar dan mee :? Hoe weten wij nou wat jij wel aankan en wat niet?

Een topic enkel vol ervaringen is een opsomtopic, iets dat we niet willen. Op GoT is enkel plaats voor interactie.

Tot slot vraag ik me af wat dit topic in PNS doet :? Wat is hier Professional aan?

Kortom; ga zelf op onderzoek uit en probeer dingen die je niet snapt ook zelf op te lossen. Ik kan je in ieder geval vertellen dat zo'n topic als dit niet overleeft op GoT.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 16:21 ]

Dit topic is gesloten.