Ik had het plan bedacht om mn TV op mijn slaap kamer aan te sluiten op de pc die op de slaapkamer van mn pa staat zodat ik dan lekker divx-jes uit mn nest kan kijken. Ik heb dus eff zitten denken ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een audio kabel (zo'n "jackplug <--> red/white tulp") nodig heb en een video kabel (gele tulp <--> gele tulp). Ik heb al een "S-VCD <--> female tulp" dus dat is geen probleem. De Audio kabel en video kabel moeten allebei ruim genomen ongeveer 4 meter zijn. Dan kan ik die door de grond via de kruipruimte (allebei de kamers zijn op de begane grond) naar mijn kamer leiden.
Ik heb dus nodig
-Audio kabel 4 meter
-Videokabel 4 meter
-Video 2 scart connecter (mn tv'tje heeft alleen maar 1 scart aansluiting)
-misschien universele afstand bediening omdat de mijne kapot is op het moment. Weet ik alleen nog niet zeker want mn video recorder drukt gewoon alle zenders weg zodra hij op play gaat dus hoef em dan niet op AV ofzo te zetten (gebruik normaal gesproken alleen + en - knopjes op tv voor zender en zelfde voor geluid)
Nu wil ik graag aan jullie vragen: Gaat dit lukken!!!???!!
Of zit ik nu iets gigantisch over het hoofd te zien?
En ook vraag ik me af of
Tv-out--> S-VCD--> Videokabel-->scart-->TV
goed gaat.
Alvast bedankt
!
Ik heb dus nodig
-Audio kabel 4 meter
-Videokabel 4 meter
-Video 2 scart connecter (mn tv'tje heeft alleen maar 1 scart aansluiting)
-misschien universele afstand bediening omdat de mijne kapot is op het moment. Weet ik alleen nog niet zeker want mn video recorder drukt gewoon alle zenders weg zodra hij op play gaat dus hoef em dan niet op AV ofzo te zetten (gebruik normaal gesproken alleen + en - knopjes op tv voor zender en zelfde voor geluid)
Nu wil ik graag aan jullie vragen: Gaat dit lukken!!!???!!
Of zit ik nu iets gigantisch over het hoofd te zien?
En ook vraag ik me af of
Tv-out--> S-VCD--> Videokabel-->scart-->TV
goed gaat.
Alvast bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door Aurelium op 12-12-2003 11:15 ]