Goedendag,
Ik ben bezig met een script om een rij te verwijderen uit mijn database. Nu wil ik dat er naast het id van de betreffende rij ook nog een ander id meegegeven wordt aan het script om zo bij uitvoer terug te keren naar de goede pagina.
mijn javascript is als volgt:
en de link ziet er als volgt uit:
Wat dus het geval is is dat het id wat meegegeven wordt dus het id is van de rij die verwijderd moet worden maar ik wil dus nog een waarde meegeven die het klant_id meegeeft zodat ik een goede query kan runnen om de rij te verwijderen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Sorry voor de layout... maar ik draai een hoge resolutie...
Ik ben bezig met een script om een rij te verwijderen uit mijn database. Nu wil ik dat er naast het id van de betreffende rij ook nog een ander id meegegeven wordt aan het script om zo bij uitvoer terug te keren naar de goede pagina.
mijn javascript is als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <SCRIPT language="JavaScript">
<!--
function verwijder(id)
{
var zekerheid= confirm("Weet je zeker dat je deze HandataLink Update wilt verwijderen?");
if (zekerheid== true)
{
window.location="index.php?module=Projectinformatie&sub=klanten&klant_id="+id+"&klant_sub=handupdates";
}
else
{
window.location="index.php?module=Projectinformatie&sub=klanten&klant_id="+id+"&klant_sub=handupdates";
}
}
//-->
</SCRIPT> |
en de link ziet er als volgt uit:
code:
1
| <a href="#" onClick="verwijder(<?php echo "$handupdate"; ?>)">Verwijderen</a> |
Wat dus het geval is is dat het id wat meegegeven wordt dus het id is van de rij die verwijderd moet worden maar ik wil dus nog een waarde meegeven die het klant_id meegeeft zodat ik een goede query kan runnen om de rij te verwijderen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Sorry voor de layout... maar ik draai een hoge resolutie...
[ Voor 11% gewijzigd door BachW op 12-12-2003 11:02 . Reden: layout ]