partitie recoveren met partition magic 8

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
ik wilde vandaag mijn d: mergen met mijn c: omdat ik telkens te weinig ruimte heb op c:
op d: stonden al mijn programma's en docu's enzo. nooit bij nagedacht dat ie pm8 nooit meer zou kunnen laden.
ik heb dus merge gedaan en daarna een error gekregen. nu is mijn d: drive helemaal weg en ik heb dat progje fast file recovery gedownload om te kijken of het helpt, maar dat is niet het geval. Ik heb pm8 opnieuw geinstalleerd op c:( die kon ie niet meer laden nu mijn d: weg is) en gestart. daar kreeg ik een melding dat er iets fout gegaan was ofzo.. en dat er een partitie gevonden was. en als ik wil zou het allemaal veilig ongedaan gemaakt kunnen worden. uiteraard wilde ik dat, en toen kreeg ik een schermpje: searching for recovery markers. hij doet het alleen niet. is een hele tijd aan het zoeken en dan krijg ik in de taakbalk te zien "reageert niet"

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~n.deroon/pm8.jpg

als ik mijn pm 8 laad zie ik daar 1 hex3 partitie ofzo

staat vermeld als "local disk" PqRP. en aangegeven met een gele kleur. ik heb geen idee of ik er nu gewoon een partitie van kan maken, maar wil er wel erg graag de data van terug hebben. is dit nog mogelijk????

ik heb al gezocht naar andere topics hierover maar die hebben allemaal een iets ander probleem....

[ Voor 6% gewijzigd door DeRooney op 12-12-2003 10:37 ]

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 22:28

Rwin

Ondertitel

Probeer es de floppy versie van PM8. Dan bypassed ie XP.

my € 0,02

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• DeRooney
hoe lang zou dat zoeken naar recovery markers moeten duren? hij is bij mij nu ruim 2 uur bezig. hij is nu al wel verder. het programma is ook gewoon geladen, en bij de betreffende disk 1 is 1 grote schijf te zien waar bij staat BAD. hij is echter nog steeds bezig met zoeken naar recovery markers.

[ Voor 6% gewijzigd door DeRooney op 12-12-2003 12:48 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:36

Zoefff

❤ 

Probeer anders eens wat met het programma GetDataBack, te vinden op www.runtime.org.

Mijn ervaring met dat progsel is érg goed. Hij kan gewiste bestanden terughalen, verloren partities terugvinden, en zelfs compleet gecrashte schijven, die niet meer door XP herkend worden, recoveren.

Zeker de moeite waard om het even te bekijken :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• DeRooney
ik ben het nu aan het proberen. nog 5 minuten en dan is hij klaar. hij vond bij het scannen inderdaad ook die partitie die weg was na mijn mergen met pm8
ik wacht even af wat het resultaat is en dan post ik wel weer...

hij heeft 13000 bestanden terug gevonden. Ik krijg echter op het eind telkens errors:
error 23 in hd128

en dan nog iets.. met read sector ofzo... ik probeer de scan af te maken maar weet niet hoe of wat.

[ Voor 33% gewijzigd door DeRooney op 12-12-2003 14:46 ]

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zoefff schreef op 12 december 2003 @ 14:23:Zeker de moeite waard om het even te bekijken :)
dat kan ik jammer genoeg bevestigen :(
gelukkig alles terug. mijn probleem was alleen 166 GB -> 20 GB ... gelukkig heb ik nu een dvd brander
offtopic:
hi Zoefff

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:36

Zoefff

❤ 

arjoderoon, probeer gewoon de scan af te maken, door foutmeldingen te negeren.

Mocht het lukken, dan heb je mazzel, en krijg je gewoon een lijst met files die je dan kan opslaan/recoveren.

Het enige is dat dat met de Trial van GetDataBack niet kan, dan zul je m eerst even moeten registreren, of ergens een crack vandaan moeten halen :P

offtopic:
Hey Mr.Nobody! Het lijkt wel alsof datarecovery ons favo onderwerp is? :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1