Toon posts:

Open laten staan javascript submenu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb de volgende vraag.

Ik ben een website aan het ontwikkelen waarin ik gebruik maak van een uitklapbaar menu over verschillende frames. Dit menu heb ik gebruikt:

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/hvmenu/index.htm

Het werkt prima. Alleen zou ik graag willen dat wanneer je in een submenu bent en een link aanklikt het submenu open blijft staan, terwijl de pagina gewoon geladen wordt. Hij moet wel weer verdwijnen wanneer je de muis weer weghaald.

Een voorbeeld van de website kun je vinden op:

http://www.kimvanderveen.nl/ekl/indexnl.html

Deze site is nog volop in ontwikkeling en wordt op dit moment vooral gebruikt om te testen.

Misschien kan iemand eens kijken en een ideetje geven. Ik ben overigens geen ervaren javascripter.

Alvast bedankt!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 19:34
Zoiets had ik gisteren ook, en heb het op een (ws smerige) manier opgelost..
HTML:
1
<div class="sub-iv" id="sub_iv" onmouseover="showSub('sub_iv');" onMouseOut="showSub('');">[img]"../images/afsluiting.gif"[/img]<a onfocus="this.blur();" href="modern.html" target="mainFrame">[img]"images/s_modern.gif"[/img]</a><a onfocus="this.blur();" href="klassiek.html" target="mainFrame">[img]"images/s_klassiek.gif"[/img]</a>[img]"../images/afsluiting2.gif"[/img]</div>

Waar showSub('') een javascript functie is die divjes hide en visible maakt

rm -rf ~/.signature

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Dat kan niet, want dat submenu staat in de pagina die opnieuw geladen word. Dus ook het submenu wordt opnieuw geladen. Wat wel kan is dat je na het laden het submenu opnieuw openklapt.

Verwijderd

Topicstarter
Daar zou ik ook al mee geholpen zijn dat het menu na het laden opnieuw openklapt. Hou zou ik dat moeten doen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Door de functies die je met je muis getriggerd hebt om bij dat menu te komen weer opnieuw aan te roepen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al uit. Inderdaad d.m.v. het opnieuw aanroepen. Werkt goed.

Bedankt!!
Pagina: 1