Ik weet niet of dit topic hiervoor bedoeld is, maar ik moet hier even een bericht posten over deze KLOTE-winkel. De bediening in deze winkel is TE slecht voor woorden. Veel personeel, maar niemand die je helpt. Bij de kassa staat een persoon, die de snelheid heeft van een afgejankte slak. Steeds verdwijnt ie weer in het magazijn om iets op te halen, om vervolgens meer dan 15 minuten weg te blijven.
Mijn bestelling, die vorigeweek vrijdag of anders uiterlijk dinsdag zou binnenkomen is zoals je verwacht natuurlijk niet binnen. Daar sta je dan een half uur voor in de rij....
En het half uur in de rij staan is nog niet eens zo erg, als de rij maar opschiet. Maar als er maar twee personen voor je staan is het behoorlijk frustrerend. Ik heb eerder deze week in de rij gestaan, maar de bediening was toen zo traag dat ik besloot om vrijdag(vandaag) terug te komen, met de hoop dat het een moment-opname was en dat ik 's ochtends wel snel geholpen kon worden.
Sorry voor mijn opgekropte frustratie, het moest er even uit. Ik voel me al weer een stuk beter.
Mijn bestelling, die vorigeweek vrijdag of anders uiterlijk dinsdag zou binnenkomen is zoals je verwacht natuurlijk niet binnen. Daar sta je dan een half uur voor in de rij....
Sorry voor mijn opgekropte frustratie, het moest er even uit. Ik voel me al weer een stuk beter.