[FP nieuws] Ubisoft schendt consumentenrecht?

Pagina: 1
Acties:

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik weet niet 100% zeker dat dit topic in dit forum hoort, maar ik zag in de FAQ dat dingen over nieuws hier mogen, dus het zal wel goed gaan.

het gaat mij om dit nieuwsbericht.
Het zou zo zijn dat Ubisoft een patch voor Raven Shield heeft uitgebracht waardoor het spel niet meer zou werken zolang je een clone cd (of soortgelijk programma) geinstalleerd hebt. Dus ook niet als je de officiële cd gewoon in de drive hebt zitten.

Nou zijn er een hele berg boze en verontwaardigde reacties, maar ondertussen kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het bericht niet waar lijkt te zijn. (Zie ook mijn reactie, geplaatst om 10:03(heet daar BobVork trouwens)). Ook op gamer.nl waar de nieuwsposter dit bericht zegt te hebben gevonden zijn reacties te lezen dat het spel gewoon werkt op systemen waar clone cd's. deamon tools enz. actief zijn.

Mijn vraag is of het nieuwsbericht misschien ge-update kan worden, om meer verontwaardigde reacties en discussies die gebaseerd zijn op iets wat niet klopt te voorkomen.

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Jurroon

is having fun

ik zal er even naar kijken :)

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen