Probleem met NL spelchecker Office XP

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 20:57
Heb Engelse office XP en wil NL spellingschecker activeren. Krijg de melding dat de navolgende dll's ontbreken:
msgr3nl.dll
msgrnl32.dll
mssp3nl.dll
mssp232.dll
Nu heb ik rondgekeken op verschillende forums, gezocht via google en ben er hier http://beheer.oprit.rug.n...software/Office%20xp.html achter gekomen dat je de dll's ergens in de map office moet stoppen. Heb nog 2 probleem(pjes) Als eerste weet in niet precies waar de dll's moeten komen en als tweede kan ik de dll's nergens vinden. Op geen enkele cd of machine in het huis-netwerk en ook niet op het internet. Kan iemand ze beschikbaar stellen en vertellen waar ze moeten worden neergezet?. Bedankt voor het meedenken.

Leonardus

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kan iemand ze beschikbaar stellen en vertellen waar ze moeten worden neergezet?
Nee. Of niet via GoT in ieder geval aangezien dat toch wel tegen de (c) is :)

Die link gaat gewoon over de proofing tools die te koop zijn. Trouwens mag je (voor zover ik weet) (semi?)-officieel de NL versie alleen gebruiken als je een ongebruikte licentie (CD) hebt voor de NL Office - gewoon kopieren mag eigenlijk niet :o
Zijn die CD's in huis wel Office XP NL?
Anyhow: zie ook het stukje in de Software Algemeen FAQ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 20:57
Ok, duidelijk, bedankt. Ook voor je aanfulende tip en forumreechels, id worcks. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door leonardus op 12-12-2003 10:44 ]

Leonardus

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei :D
leonardus schreef op 12 december 2003 @ 10:42:
Ok, duidelijk, bedankt. Ook voor je aanfulende tip en forumreechels, id worcks. _/-\o_
Volgens mij heb je nu toch echt een verkeerde versie geinstalleerd :+

Maar goed, het ging dus om het stukje in de FAQ, kan deze dicht ook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.