Heeft er iemand ervaring met HifiKlapper.nl. Op de shopsurvey kon ik niks over dit bedrijf vinden. Ze hebben iig gunstige prijzen (overigens niet op alle onderdelen...).
Duistere webshop. 
Geen adres, slechts 1 telefoonnummer, geen mogelijkheid tot remboursverzendingen (ook niet als de klant die extra kosten wil betalen), noodzakelijk alles vooruit betalen, vage KamerVanKoophandel inschrijving..........
Als je van plan bent om wat te kopen dan zou ik eerst bij m'n bank maar even informeren binnen welke termijn je je geld terug kan boeken.
Ook zou ik ervan uit gaan dat ik voor garantie niet bij deze zaak terecht kan.
Ze hebben niet eens een duidelijk adres waar je reparaties naartoe kan sturen en ze willen helemaal al niet dat je langs komt.
Klinkt niet echt als een professionele webshop. Meer een particuliertje met een leuke webshop die direct de spulletjes bij een groothandel haalt.
Geen adres, slechts 1 telefoonnummer, geen mogelijkheid tot remboursverzendingen (ook niet als de klant die extra kosten wil betalen), noodzakelijk alles vooruit betalen, vage KamerVanKoophandel inschrijving..........
Als je van plan bent om wat te kopen dan zou ik eerst bij m'n bank maar even informeren binnen welke termijn je je geld terug kan boeken.
Ook zou ik ervan uit gaan dat ik voor garantie niet bij deze zaak terecht kan.
Ze hebben niet eens een duidelijk adres waar je reparaties naartoe kan sturen en ze willen helemaal al niet dat je langs komt.
Klinkt niet echt als een professionele webshop. Meer een particuliertje met een leuke webshop die direct de spulletjes bij een groothandel haalt.
Senile! Senile Oekaki
Ik heb bij deze shop de gok genomen. Geld vooruitbetaald en een weekje later kwam de door mij aangekochte subwoofer netjes binnen.
Vertrouw overigens niet op de prijzen in de te downloaden catalogus, maar kijk op de site voor prijzen.
Echt veel orders zullen ze niet hebben: ik had ordernummer: 0038!
Vertrouw overigens niet op de prijzen in de te downloaden catalogus, maar kijk op de site voor prijzen.
[ Voor 13% gewijzigd door Witte op 12-12-2003 16:44 ]
Houdoe
vooruitbetalen blijft idd altijd een kwestie van vertrouwen. Toch helpt het als je van tevoren verhalen hoort van andere die ook al met succes bij deze winkel hebben gekocht. Maar ja iemand moet de eerste zijn he!
ik heb vorige week een yamaha rxv440rds besteld en had hem de volgende dag binnen.
abn amro -> abn amro
abn amro -> abn amro
Die wil ik dus ook gaan bestellen...PnD schreef op 12 december 2003 @ 13:21:
ik heb vorige week een yamaha rxv440rds besteld en had hem de volgende dag binnen. abn amro -> abn amro
Goed, ik heb besteld. Fingers crossed! Ik houd jullie op de hoogte...
Hifiklapper.nl heeft een rekeningnummer bij de SNS bankPnD schreef op 12 december 2003 @ 13:21:
ik heb vorige week een yamaha rxv440rds besteld en had hem de volgende dag binnen.
abn amro -> abn amro
Shopje ziet er leuk uit, maar ik kan nou niet zeggen dat zegoedkoop zijn. Sommige dingen koop je goedkoper bij budgethouse.nl Bovendien heeft deze shop (hifiklapper) niet zo'n heel erg groot assortiment.
[ Voor 3% gewijzigd door rimave op 13-12-2003 00:19 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Misschien ook interessant om dit eens te lezen.
Dit is de enige aankoop-ervaring die ik in de htforum-thread kon vinden.gvlier @ htforum schreef
Even een reactie om wat vooroordelen weg te nemen hier.
Ik heb 2 weken geleden een Rel Storm III hier gekocht. Alle vragen vooraf werden keurig en zeer via mail of telefonisch beantwoord.
De status van de order werd steeds keurig bijgewerkt.
Na iets meer dan 1 week werd de zending in goede staat afgeleverd.
Werden alle internet-bestellingen maar zo afgewerkt !
p.s. en dat voor 350 euro minder dan de adviesprijs....
Verwijderd
Hifiklapper:
1. Levert NIET in de beloofde periode van ca. 1 week.
(Ik wacht al een maand op bestelling).
2. Heeft een betaalnummer € 0,70 per minuut.
(Ze beloven nogal makkelijk terug te bellen en
doen dit niet).
3. Geen deskundigheid bij "helpdesk"(Ik krijg steeds
een onnozelaar aan de lijn die zegt dat zijn collega
mijn bestelling behandelt en dat die er nu net niet is).
4. Op het HT-forum heb ik begrepen dat dit soort zaken
de levertijd kunstmatig verhogen, zodat ze ook nog
effe van je voruitbetaling kunnen profiteren.
Kortom, GEEN aanrader!!!
1. Levert NIET in de beloofde periode van ca. 1 week.
(Ik wacht al een maand op bestelling).
2. Heeft een betaalnummer € 0,70 per minuut.
(Ze beloven nogal makkelijk terug te bellen en
doen dit niet).
3. Geen deskundigheid bij "helpdesk"(Ik krijg steeds
een onnozelaar aan de lijn die zegt dat zijn collega
mijn bestelling behandelt en dat die er nu net niet is).
4. Op het HT-forum heb ik begrepen dat dit soort zaken
de levertijd kunstmatig verhogen, zodat ze ook nog
effe van je voruitbetaling kunnen profiteren.
Kortom, GEEN aanrader!!!
even een shopje omhoog...
Meer mensen die nog ervaring hebben?
Meer mensen die nog ervaring hebben?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Hoi mmedia
kan je ons vertellen hoe het is afgelopen met je bestelling?
Goed, ik heb besteld. Fingers crossed! Ik houd jullie op de hoogte...
hmmm, betaling stond er iig dezelfde dag al op bij hun, lijkt me stug dat ze versturen zonder dat de betaling binnen is..mmedia schreef op 13 december 2003 @ 00:08:
[...]
Hifiklapper.nl heeft een rekeningnummer bij de SNS bank
en wat betreft deskundingheid, ik had ze gemailed over een probleem met me subwoofer en daar kreeg ik toch een aardig antwoord op
Verwijderd
Ik wacht nu al 2 maanden op een DVD recorder die ze zogezegd in stock hadden! Absolute afrader!
Mjah ipv binnen 1 week nadat het geld binnen was, werd er na 2 weken geleverd. Het enige wat ze volgens mij doen is, wachten op jouw geld. Daarna in Duitsland bestellen en daarna aan jou doorsturen. Doordat jij eerst geld moet overmaken, lopen ze weinig risico en ze hebben dus ook geen voorraad. Beslis zelf of je dit aanspreekt of niet...Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 06:44:
Hoi mmedia
Mijn tip: bestel zelf in Duitsland (bijvoorbeeld http://www.netonnet.de), je hebt het sneller in huis en de service is veel beter (imho).
Verwijderd
Ik heb op 02 januari 2004 mijn receiver besteld en op dit moment nog niet binnen. Op de site staat ook, zag ik achteraf, dat de gemiddelde levertijd 10 dagen is. Het is niet duidelijk of dit werkdagen zijn. Als het werkdagen zijn betekend dit dus 2 weken levertijd! Omdat ik na de jaarwisseling geld over gemaakt had duurde het wat langer dan gepland. Mijn geld was op 07 januari binnen, dus vanaf dat moment ging de order pas lopen.
Afgelopen vrijdag zou hij geleverd worden. Maar ik kreeg dus een mail, nadat ik gemaild had, dat deze alsnog maandag verstuurd zou worden. Het bleek dus dat ze op maandag niet open zijn, althans het telefoonnummer is dan niet bereikbaar, dus een beetje vreemde reactie. Ik op maandag dus weer gemaild en toen kreeg ik te horen dat de receiver niet in de vrachtwagen zat. Dat begreep ik dus niet, omdat een werknemer eerst aangaf dat hij maandag verstuurd zou worden, hij moest er dus zijn.
Geweldig Nederlands is ook niet echt aan de orde in hun mailtjes:
Beste Meneer ******, de reciveer wordt maandag met de post verstuurt. In de hoop hier u mee voldoende te geinformeert.
***** Ik wist niet dat ik een veer besteld had en laten we maar niet kijken naar het "d" "t" gebruik. *******
Ze garanderen me nu dat de "Veer" deze vrijdag bij hen aankomt (ze rijden dus maar 1x per week naar duitsland blijkbaar). Ik hoop dat het nu echt de waarheid is en dat ik komend weekend van mijn nieuwe receiver kan genieten!
Ik hou jullie op de hoogte, maar voor mij deze shop niet meer!
Afgelopen vrijdag zou hij geleverd worden. Maar ik kreeg dus een mail, nadat ik gemaild had, dat deze alsnog maandag verstuurd zou worden. Het bleek dus dat ze op maandag niet open zijn, althans het telefoonnummer is dan niet bereikbaar, dus een beetje vreemde reactie. Ik op maandag dus weer gemaild en toen kreeg ik te horen dat de receiver niet in de vrachtwagen zat. Dat begreep ik dus niet, omdat een werknemer eerst aangaf dat hij maandag verstuurd zou worden, hij moest er dus zijn.
Geweldig Nederlands is ook niet echt aan de orde in hun mailtjes:
Beste Meneer ******, de reciveer wordt maandag met de post verstuurt. In de hoop hier u mee voldoende te geinformeert.
***** Ik wist niet dat ik een veer besteld had en laten we maar niet kijken naar het "d" "t" gebruik. *******
Ze garanderen me nu dat de "Veer" deze vrijdag bij hen aankomt (ze rijden dus maar 1x per week naar duitsland blijkbaar). Ik hoop dat het nu echt de waarheid is en dat ik komend weekend van mijn nieuwe receiver kan genieten!
Ik hou jullie op de hoogte, maar voor mij deze shop niet meer!
Verwijderd
Even een update:
Mijn order nog steeds niet aangekomen. Gister kreeg ik nog een bevestiging dat de receiver vandaag verstuurd zou worden:
-----Beste ****, de zending van ******* zullen wij vrijdag ontvangen en dan vrijdag verzenden.------
Helaas dus niet!
Ik heb gebeld, en kreeg een niet zo aardig persoon aan de telefoon. En die riep dat ik mijn order maar moest annuleren,maar dat moest via de mail. Dit heb ik gedaan, echter ben hier op terug gekomen. Ik wil ze toch nog de kans geven om de order te leveren. Morgen is het inmiddels 10 dagen geleden dat ze mijn geld hebben ontvangen. Ik hoop niet dat ik het kwijt ben!!!!
Mijn order nog steeds niet aangekomen. Gister kreeg ik nog een bevestiging dat de receiver vandaag verstuurd zou worden:
-----Beste ****, de zending van ******* zullen wij vrijdag ontvangen en dan vrijdag verzenden.------
Helaas dus niet!
Ik heb gebeld, en kreeg een niet zo aardig persoon aan de telefoon. En die riep dat ik mijn order maar moest annuleren,maar dat moest via de mail. Dit heb ik gedaan, echter ben hier op terug gekomen. Ik wil ze toch nog de kans geven om de order te leveren. Morgen is het inmiddels 10 dagen geleden dat ze mijn geld hebben ontvangen. Ik hoop niet dat ik het kwijt ben!!!!
lees eigenlijk goeie ervaringen normaal.. check www.hifi.nl/forum
10 werkdagen is een standard levertijd met een wttelijke overschrijding van 4 werkdagen... ehmz.. tja.. ik ken et verder ook niet..maar schijnt wel ok te zijn... buiten late leveringen.
een beslissing voor een artiekel als een receiver ga je niet over een weekje denk ik...waarom doen mensen dat zo moeilijk over een paar dagen latere levering...kost minder...verwachtend dat de service ook wat minder is dan een winkel...
10 werkdagen is een standard levertijd met een wttelijke overschrijding van 4 werkdagen... ehmz.. tja.. ik ken et verder ook niet..maar schijnt wel ok te zijn... buiten late leveringen.
een beslissing voor een artiekel als een receiver ga je niet over een weekje denk ik...waarom doen mensen dat zo moeilijk over een paar dagen latere levering...kost minder...verwachtend dat de service ook wat minder is dan een winkel...
[ Voor 33% gewijzigd door gitaarwerk op 16-01-2004 19:38 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Ok helemaal met je eens...ik moet niet zeuren over een wat langere levertermijn. Dan had ik maar naar een winkel moeten gaan en had ik dat apparaat zo mee kunnen nemen.Gitaarwerk schreef op 16 januari 2004 @ 19:37:
Maar wat ik toch als vervelend ervaar is als er gezegd wordt dat de receiver daadwerkelijk verstuurd wordt en dit niet toch niet gebeurd. Dit is helaas niet 1x voorgekomen maar nu al 3x. Er wordt dan beloofd dat het product opgestuurd wordt/er is en vervolgens toch niet! Dan ga je op een gegeven moment als klant wel een beetje zo'n bedrijf in twijfel trekken. tenminste......ik wel
Verwijderd
0Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 21:12:
[...]
Ok helemaal met je eens...ik moet niet zeuren over een wat langere levertermijn. Dan had ik maar naar een winkel moeten gaan en had ik dat apparaat zo mee kunnen nemen.
Maar wat ik toch als vervelend ervaar is als er gezegd wordt dat de receiver daadwerkelijk verstuurd wordt en dit niet toch niet gebeurd. Dit is helaas niet 1x voorgekomen maar nu al 3x. Er wordt dan beloofd dat het product opgestuurd wordt/er is en vervolgens toch niet! Dan ga je op een gegeven moment als klant wel een beetje zo'n bedrijf in twijfel trekken. tenminste......ik wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:23 ]
Verwijderd
Heb jij toevallig ook nog telefonisch contact gehad? en hoe reageerden ze bij jou? Ik hoop in ieder geval dat je je geld nog terug krijgt. Volgens de wet aankoop op afstand, kun je na 30 dagen je bestelling kosteloos annuleren. Ze moeten binnen 30 dagen leveren, tenzij ze anders aangeven.Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 10:45:
[...]
Hier dus van hetzelfde,ik wacht al vanaf 16 december op mijn dvd speler.Veel beloftes,maar komen weinig na.Ik annuleer mijn bestelling dan ook deze week.
Ik mail ze donderdag nog een keer, maar ik ben bang dat ze me niet meer willen spreken
Verwijderd
deleteVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:53:
[...]
Heb jij toevallig ook nog telefonisch contact gehad? en hoe reageerden ze bij jou? Ik hoop in ieder geval dat je je geld nog terug krijgt. Volgens de wet aankoop op afstand, kun je na 30 dagen je bestelling kosteloos annuleren. Ze moeten binnen 30 dagen leveren, tenzij ze anders aangeven.
Ik mail ze donderdag nog een keer, maar ik ben bang dat ze me niet meer willen spreken...........
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:23 ]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 10:25:
[.
ook delete,er wordt toch niet op gereageerd.Mensen koop fijn bij Hifiklapper
[.
ook delete,er wordt toch niet op gereageerd.Mensen koop fijn bij Hifiklapper
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 18:25 ]
Verwijderd
mmmm is te hopen dat ze je geld terug geven.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 17:45:
[...]
Ja je gelooft het niet maar mijn dvd komt alweer volgende week binnen![]()
Bij deze dan ook geannuleerd.
Ik had, voordat ik jou reactie las, ook contact opgenomen met kieskeurig. Mijn mail/commentaar werd echt heel serieus genomen. Kieskeurig.nl heeft toen contact opgenomen met hifiklapper. Van te voren hadden ze al alle voorraad indicaties weggehaald.
Verder heb ik ook aangegeven dat ze bij hifiklapper beloftes doen omtrend de levering en die vervolgens totaal niet nakomen. Hierop reageerde kieskeurig.nl dat het soms wat langere tijd kon duren maar vanwege kleine voorraden, maar toen ik meldde dat ze beloftes deden dat het er was gingen ze ook dat navragen.
Ondertussen heb ik hifiklapper benadert of het apparaat ook in een andere kleur op voorraad was. De zwarte versie was op voorraad. Mocht ik deze willen dan moest ik dit via de mail laten weten. Ik heb nu dus gekozen voor de zwarte versie, die volgens hun dus echt op voorraad zou zijn!
De dame van kieskeurig.nl had een medewerker van hifiklapper gesproken. De medewerker heeft tegen haar gezegd dat ze mij de zwarte versie toe sturen. Dit is wel een voordeel omdat ik haar nu persoonlijk op de hoogte kan houden. Hifiklapper heeft haar ook toegezegd dat deze op voorraad zou zijn en direct geleverd kon worden!
ik hou jullie op de hoogte. Inmiddels zijn bij kieskeurig.nl de voorraad indicaties bij hifiklapper verwijderd.....want....ze hebben geen voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 21:42 ]
Verwijderd
Op 16 december Denon versterker besteld, nog steeds niet aangekomen. Steeds wordt het volgende week. Nu heb ik gevraagd het contract te ontbinden en het geld terug te sturen. Geen antwoord gehad...
Verwijderd
hmmm dit is wel heel toevallig.. ik ben ook van plan om de yamaha 440 bij hifiklapper te bestellen... aangezien hij daar het goedkoopst is..
maar aan jullie berichten te zien.. kan ik het beter niet doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 06:04 ]
of je met er op wachtenVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 06:04:
hmmm dit is wel heel toevallig.. ik ben ook van plan om de yamaha 440 bij hifiklapper te bestellen... aangezien hij daar het goedkoopst is..
maar hier heb je wel gelijk in ja.. beloftes doen die men niet nakomt..
dan wil je het nog niet over feedback hebben.. ben te lui om een gigantisch boze brief te schrijven...
om een dingetje van 17,50
Gewoon hard aanklagen, inclusief schadevergoeding voor de gemaakte kosten en per brief/email die je moest sturen 10 euro eisen...Gitaarwerk schreef op 23 januari 2004 @ 10:13:
[...]
of je met er op wachten
maar hier heb je wel gelijk in ja.. beloftes doen die men niet nakomt..
dan wil je het nog niet over feedback hebben.. ben te lui om een gigantisch boze brief te schrijven...
om een dingetje van 17,50(al ongeveer een jaar gelededen besteld... en ze zouden me het geld terug geen wat ook niet is gebeurd)
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Mijn verhaal wordt nog leuker.
Hij was verstuurd, kreeg zelfs een track n trace code.
Vanmorgen bleek dat de zending door hifiklapper electronisch aangemeld was maar dat de zending niet aangetroffen was bij tpg post. Hij was dus gewoon niet gepost. De datum van deze track n trace melding was 23-01-2004 terwijl hifiklapper zegt het pakket op 22-01-2004 afgegeven te hebben.
In een heel boze mail van mij vanmorgen reageerden ze dat ze het produkt op donderdag laat hebben aangeboden en daarom waarschijnlijk morgen 24-01-2004 bezorgd word. Ondertussen blijft de status van mijn track n trace code dezelfde.........ik snap het niet meer.
Ik hou jullie op de hoogte...
Maar een advies: niet bestellen daar!!!
Hij was verstuurd, kreeg zelfs een track n trace code.
Vanmorgen bleek dat de zending door hifiklapper electronisch aangemeld was maar dat de zending niet aangetroffen was bij tpg post. Hij was dus gewoon niet gepost. De datum van deze track n trace melding was 23-01-2004 terwijl hifiklapper zegt het pakket op 22-01-2004 afgegeven te hebben.
In een heel boze mail van mij vanmorgen reageerden ze dat ze het produkt op donderdag laat hebben aangeboden en daarom waarschijnlijk morgen 24-01-2004 bezorgd word. Ondertussen blijft de status van mijn track n trace code dezelfde.........ik snap het niet meer.
Ik hou jullie op de hoogte...
Maar een advies: niet bestellen daar!!!
Verwijderd
hmm ik denk dat ik van mijn koop af zie dan.
ff zoeken waar de yamaha 440 ook goedkoop is
ff zoeken waar de yamaha 440 ook goedkoop is
Verwijderd
YES!!! hij is er!!!!
eindelijk! toch nog binnen een maand! heeft wel wat moeite gekost!
Je moet er echt flinkt achteraan zitten.
Maar.....ik bestel er nooit meer!!!
eindelijk! toch nog binnen een maand! heeft wel wat moeite gekost!
Je moet er echt flinkt achteraan zitten.
Maar.....ik bestel er nooit meer!!!
enigszins offtopic, maar:
als jullie goedkope apparatuur zoeken, probeer dan http://www.pick2pay.nl eens.
Ik heb hier mijn Sony dvd-speler voor een spotprijs kunnen krijgen.
Verwijderd
Beste forumbezoekers, Wij zullen een kleine toelichting geven van de gang van zaken. Door de feestdagen en dat ons meerdere malen is toegezegd dat de artikelen op voorraad zouden zijn is er helaas op bepaalde artikelen achterstand ontstaan in de leveringen. De klanten zijn ook hiervan op de hoogte gesteld. Mocht een klant het hier niet mee eens zijn dan kan deze ten alle tijden zijn order annuleren en zullen wij overgaan tot creditering. Ook zijn er enkele artikelen moeilijk leverbaar en ook hier zijn de klanten van op de hoogte gesteld. De meeste artikelen worden dan ook binnen de aangegeven 10 dagen geleverd. Met vriendelijke groet, HIFIKLAPPER
Hier dan ook een paar andere stukjes:
Door: B Hoffman
Het is toch jammer dat altijd alleen de mensen op dit soort forums schrijven die wat te klagen hebben en nooit de mensen die wel tevreden zijn. Ik heb ook mijn spullen besteld, een denon 3803 en een dvd-2200. Ik vond het wel een stap om geld over te maken naar een organisatie die ik niet kende maar toch de stap gezet. De 3803 had ik in 6 dagen binnen. De dvd liet iets langer op zich wachten maar daar werd ik van op de hoogte gebracht. Dit heeft uiteindelijk 12 dagen geduurt. Ik ben tevreden over de gang van zaken en heb voor een hele lage prijs mijn droom in huis.
Email:
Datum: Jan 28, 2004
Witte
Door Witte - Friday 12 December 2003 10:29
Ik heb bij deze shop de gok genomen. Geld vooruitbetaald en een weekje later kwam de door mij aangekochte subwoofer netjes binnen.
Witte wijzigde dit bericht 12-12-2003 16:44 (13%)
Door PnD - Friday 12 December 2003 13:21
abn amro -> abn amro
gvlier @ htforum schreef
Ik heb 2 weken geleden een Rel Storm III hier gekocht. Alle vragen vooraf werden keurig en zeer via mail of telefonisch beantwoord.
Door Gitaarwerk - Friday 16 January 2004 19:37
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 16-01-2004 19:38 (33%)
Geplaatst: 07-12-2003 11:57 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb pasgeleden mijn spul besteld bij HifiKlapper en heb alles keurig netjes geleverd gekregen.
Door: B Hoffman
Het is toch jammer dat altijd alleen de mensen op dit soort forums schrijven die wat te klagen hebben en nooit de mensen die wel tevreden zijn. Ik heb ook mijn spullen besteld, een denon 3803 en een dvd-2200. Ik vond het wel een stap om geld over te maken naar een organisatie die ik niet kende maar toch de stap gezet. De 3803 had ik in 6 dagen binnen. De dvd liet iets langer op zich wachten maar daar werd ik van op de hoogte gebracht. Dit heeft uiteindelijk 12 dagen geduurt. Ik ben tevreden over de gang van zaken en heb voor een hele lage prijs mijn droom in huis.
Email:
Datum: Jan 28, 2004
Witte
Door Witte - Friday 12 December 2003 10:29
Witte wijzigde dit bericht 12-12-2003 16:44 (13%)
Door PnD - Friday 12 December 2003 13:21
abn amro -> abn amro
gvlier @ htforum schreef
Door Gitaarwerk - Friday 16 January 2004 19:37
Gitaarwerk wijzigde dit bericht 16-01-2004 19:38 (33%)
Geplaatst: 07-12-2003 11:57 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb pasgeleden mijn spul besteld bij HifiKlapper en heb alles keurig netjes geleverd gekregen.
...en ik mijn breedbeeld tvbogaards schreef op 24 januari 2004 @ 14:43:
enigszins offtopic, maar:
Prima shop
En ik mijn receiver, ze zijn echt veeel goedkoper dan andere zaken en echt heeeel goed
Topzaak!
Topzaak!
Samen staan we sterk!
Nu precies één maand geleden stond mijn geld op hun rekening.
En ik heb mijn Reciever een Denon DRA-455 nog niet binnen.
Al peer keer gebelt naar ze en iedere keer zat die net niet bij de levering.
Afgelopen donderdag weer niet maar maandag (vandaag dus) zou die er bij zitten.
Ik bellen der net maar geen gehoor
Morgen vroeg wordt het dus weer bellen naar ze.
Normaal gesproken kijk ik eerst overal of ik wat kan vinden over deze zaak.
Ik heb nu dus alleen op Hififorum gekeken en daar waren ze wel positief. Dit in combinatie met de website die er goed uit zag leek me dat ze wel te vetrouwen waren. Dus niet
Hoop dat ze snel leveren anders moet ik maar eens gaan kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen van ze
Ik bellen der net maar geen gehoor
Ik heb nu dus alleen op Hififorum gekeken en daar waren ze wel positief. Dit in combinatie met de website die er goed uit zag leek me dat ze wel te vetrouwen waren. Dus niet
Hoop dat ze snel leveren anders moet ik maar eens gaan kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen van ze
Ik geloof dat de eerste verhalen positief waren..en daarna behoorlijk bergafwaards nu zijn gegaan..jammer..
Verwijderd
Hetzelfde probleem heb ik gehad.xienator schreef op 07 juni 2004 @ 14:10:
Nu precies één maand geleden stond mijn geld op hun rekening.
Ik bellen der net maar geen gehoor![]()
Ik had toen via keuskeurig.nl alles geregeld. Maar ik zie nu dat hifiklapper daar niet meer bij staat.
Het is echt een waardeloos bedrijf. Ik bestel er nooit meer iets (zie eerder op dit forum)
Precies een maand geleden heb ik een Yamaha RX-V450RDS besteld bij deze webwinkel.Aangezien ze de eerste waren waar dit nieuwe model te koop was en de website professioneel oogde ben ik tot bestellen over gegaan.....
Heden (7-6-04) nog steeds niets mogen ontvangen en na diverse mailtjes nu de belofte dat ze deze week weer een levering ontvangen waar mijn bestelde receiver zou moeten tussen zitten.
Ook op het forum van DVD.nl valt vele negatieve reacties van kopers te lezen.
Als reactie op mijn schrijven waar ik dit topic aanhaalde kreeg ik de volgende reactie:
'Beste ......
Ja wij zijn volledig op de hoogte van de topics. Jammer vinden wij wel dat daar ook veel klanten iets plaatsen terwijl wij ze de keuze geven of ze willen wachten of willen annuleren. De meeste willen dan liever wachten. Dus uit eindelijk is het hun eige keuze geweest. Ook vinden wij het jammer dat de meerderheid van de klanten waar het wel goed gaat B.v. dat wij binnen 48 leveren niet veel / niet op de site s zitten.'
Ook in diverse mailtjes waarin ik vroeg wanneer nu tot levering werd over gegaan worden ontwijkende antwoorden gegeven en kan geen leverdatum gegeven worden.
Dit is als klant (die z´n geld al lang heeft overgemaakt) om gek van te worden en verdiend geen schoonheidsprijs (zware understatement
)
Ik hoop dat m´n bestelde receiver deze week nog binnen komt en kan tot de conclusie komen......Vergeet deze webwinkel als aankooppunt voor je HiFispullen.
Ik bestel er iig nooit meer iets
Heden (7-6-04) nog steeds niets mogen ontvangen en na diverse mailtjes nu de belofte dat ze deze week weer een levering ontvangen waar mijn bestelde receiver zou moeten tussen zitten.
Ook op het forum van DVD.nl valt vele negatieve reacties van kopers te lezen.
Als reactie op mijn schrijven waar ik dit topic aanhaalde kreeg ik de volgende reactie:
'Beste ......
Ja wij zijn volledig op de hoogte van de topics. Jammer vinden wij wel dat daar ook veel klanten iets plaatsen terwijl wij ze de keuze geven of ze willen wachten of willen annuleren. De meeste willen dan liever wachten. Dus uit eindelijk is het hun eige keuze geweest. Ook vinden wij het jammer dat de meerderheid van de klanten waar het wel goed gaat B.v. dat wij binnen 48 leveren niet veel / niet op de site s zitten.'
Ook in diverse mailtjes waarin ik vroeg wanneer nu tot levering werd over gegaan worden ontwijkende antwoorden gegeven en kan geen leverdatum gegeven worden.
Dit is als klant (die z´n geld al lang heeft overgemaakt) om gek van te worden en verdiend geen schoonheidsprijs (zware understatement
Ik hoop dat m´n bestelde receiver deze week nog binnen komt en kan tot de conclusie komen......Vergeet deze webwinkel als aankooppunt voor je HiFispullen.
Ik bestel er iig nooit meer iets
Ik kreeg dus dinsdag een mail van ze:
Beste ********,
Wij moeten u er helaas bericht van geven dat wij uw Denon nog niet hebben ontvangen, wij verwachten in de loop van volgende week een levering en verwachten dat hij daar bij zal zitten.
Zodra wij de levering binnen hebben zullen wij contact met u opnemen, wij houden u op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
-----------------------------------------------------------------------------
Volgende week woensdag hang ik dus weer aan de telefoon.
Iemand een idee hoe ik ze een beetje onder druk kan zetten ?
Ik ga zo eens op Kieskeurig kijken of ze er nog bij staan.
En dan maar naar hun een mailtje sturen
Beste ********,
Wij moeten u er helaas bericht van geven dat wij uw Denon nog niet hebben ontvangen, wij verwachten in de loop van volgende week een levering en verwachten dat hij daar bij zal zitten.
Zodra wij de levering binnen hebben zullen wij contact met u opnemen, wij houden u op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
-----------------------------------------------------------------------------
Volgende week woensdag hang ik dus weer aan de telefoon.
Iemand een idee hoe ik ze een beetje onder druk kan zetten ?
Ik ga zo eens op Kieskeurig kijken of ze er nog bij staan.
En dan maar naar hun een mailtje sturen
Ik zag dit topic toevallig staan en aangezien ik onlangs ook negatieve ervaringen mee heb gehad zal ik deze hier melden.
Eind maart heb ik een Yamaha V440-RDS besteld bij HifiKlapper. Dit omdat ze het goedkoopste waren, op Kieskeurig.nl stonden (en ik dus er van uit ging dat het een betrouwbare shop was) en de site er gewoon netjes uit zag.
Het product was niet op voorraad dus het zou wat langer duren. Toen heb ik uiteindelijk gezegd dat, als het niet vóór 20 april geleverd kon zijn, dat ze het moesten annuleren en het geld terug moesten storten.
Een dag later stond mijn order op geannuleerd, verder geen mailtje terug gekregen.
Maar... na een week dus nog geen geld. Dus ik maar 'n mailtje gestuurd, waarin stond "dat het volgende week op uw rekening staat".
Niet dus, dus ik maar weer gemailt: zelfde resultaat. En ik ben zo 4 weken lang aan het lijntje gehouden. Dan was het weer een fout aan hun kant, dan zou het volgende week zéker op mijn rekening staan...
Eind mei had ik het helemaal gehad en zeker omdat ik niet de enige was, was ik al aan het denken over verdere stappen.
Ik heb toch maar eerst mijn telefoon gepakt en hen gebeld (0900 nummer), daar werd mij verteld dat het geld "morgen" werd gestort. Ik heb 't haar nog een paar keer laten bevestigen en ze kon het mij garanderen... De dag erna (29 mei volgens mij) stond het er dus niet op. Ik had me voorgenomen om nog één keertje te bellen om het te proberen, maar de dinsdag erop (1 juni) stond het dan eindelijk op mijn rekening.
Maar het is gewoon zoveel gedoe geweest dat ik daar echt nooit meer iets zal bestellen, ik kan het iedereen dan ook gewoon afraden! Het duurt lang voor ze uberhaupt iets kunnen leveren en als je het dan annuleert kan je al helemaal lang wachten op je geld. Ik heb geleerd dat ik bij onbekende shops toch maar onder rembours bestel, ook al is dat dan iets duurder...
Overigens is dit topic @ HTforum.nl misschien ook nog wel interessant. Ik heb een paar keer onder de naam BennyHill gepost, voor de geinteresseerden.
Eind maart heb ik een Yamaha V440-RDS besteld bij HifiKlapper. Dit omdat ze het goedkoopste waren, op Kieskeurig.nl stonden (en ik dus er van uit ging dat het een betrouwbare shop was) en de site er gewoon netjes uit zag.
Het product was niet op voorraad dus het zou wat langer duren. Toen heb ik uiteindelijk gezegd dat, als het niet vóór 20 april geleverd kon zijn, dat ze het moesten annuleren en het geld terug moesten storten.
Een dag later stond mijn order op geannuleerd, verder geen mailtje terug gekregen.
Maar... na een week dus nog geen geld. Dus ik maar 'n mailtje gestuurd, waarin stond "dat het volgende week op uw rekening staat".
Niet dus, dus ik maar weer gemailt: zelfde resultaat. En ik ben zo 4 weken lang aan het lijntje gehouden. Dan was het weer een fout aan hun kant, dan zou het volgende week zéker op mijn rekening staan...
Eind mei had ik het helemaal gehad en zeker omdat ik niet de enige was, was ik al aan het denken over verdere stappen.
Ik heb toch maar eerst mijn telefoon gepakt en hen gebeld (0900 nummer), daar werd mij verteld dat het geld "morgen" werd gestort. Ik heb 't haar nog een paar keer laten bevestigen en ze kon het mij garanderen... De dag erna (29 mei volgens mij) stond het er dus niet op. Ik had me voorgenomen om nog één keertje te bellen om het te proberen, maar de dinsdag erop (1 juni) stond het dan eindelijk op mijn rekening.
Maar het is gewoon zoveel gedoe geweest dat ik daar echt nooit meer iets zal bestellen, ik kan het iedereen dan ook gewoon afraden! Het duurt lang voor ze uberhaupt iets kunnen leveren en als je het dan annuleert kan je al helemaal lang wachten op je geld. Ik heb geleerd dat ik bij onbekende shops toch maar onder rembours bestel, ook al is dat dan iets duurder...
Overigens is dit topic @ HTforum.nl misschien ook nog wel interessant. Ik heb een paar keer onder de naam BennyHill gepost, voor de geinteresseerden.
Bedankt voor je linkie ,Benny Hill
en merk nu duidelijk dat dit bedrijf duidelijk problemen heeft met levering.
Ik heb gister (9-6-04) de telefoon gepakt omdat mij beloofd was dat de receiver deze week bij de levering zou zitten...niet dus.
Een meisje aan de lijn gehad die mij beloofde dat het produkt er volgende week bij zou zitten.Mocht dit niet het geval zijn annuleer ik mijn order uiteraard gelijk.
Het wordt dan waarschijnlijk een heel gedoe om m´n geld terug te krijgen en ik heb nu al zin om in de auto te stappen en richting Lelystad te rijden met wat gabbers
Ik heb hier een paar nieuwe surround speakers staan die graag aangesloten willen worden
Ik heb gister (9-6-04) de telefoon gepakt omdat mij beloofd was dat de receiver deze week bij de levering zou zitten...niet dus.
Een meisje aan de lijn gehad die mij beloofde dat het produkt er volgende week bij zou zitten.Mocht dit niet het geval zijn annuleer ik mijn order uiteraard gelijk.
Het wordt dan waarschijnlijk een heel gedoe om m´n geld terug te krijgen en ik heb nu al zin om in de auto te stappen en richting Lelystad te rijden met wat gabbers
Ik heb hier een paar nieuwe surround speakers staan die graag aangesloten willen worden
Hifi klapper is eigenlijk gewoon een beetje vaag uitziende winkel met audio zut hier in lelystad, winkel zit op een stomme plek, en heb er 1 keer gekeken, maar toen waren ze dicht.
Heb mn yamaha 540 maar ergens anders vandaan gehaald toen.
vond het altijd al een vage toko lijken, maar mensen die t echt zat zijn:
Ik weet zo even de naam niet meer, ze hebben ook een eigen website van hun normale winkel.
als de site van KVK het weer doet kan je er mischien via de concernrelaties wel achterkomen.
Ze zitten vlak bij de bioscoop in lelystad (dus opzoeken kan altijd nog
)
-----------------------EDIT-----------------------------------
Ik heb de naam, het was Organized Electronics. website: http://organizedelectronics.hear.nl/
Heb mn yamaha 540 maar ergens anders vandaan gehaald toen.
vond het altijd al een vage toko lijken, maar mensen die t echt zat zijn:
Ik weet zo even de naam niet meer, ze hebben ook een eigen website van hun normale winkel.
als de site van KVK het weer doet kan je er mischien via de concernrelaties wel achterkomen.
Ze zitten vlak bij de bioscoop in lelystad (dus opzoeken kan altijd nog
-----------------------EDIT-----------------------------------
Ik heb de naam, het was Organized Electronics. website: http://organizedelectronics.hear.nl/
[ Voor 13% gewijzigd door Powermage op 11-06-2004 01:27 . Reden: Wist de naam weer :) ]
Nou vandaag weer een mail gehad van:
Beste *******,
Inmiddels hebben wij een aantal leveringen ontvangen.
Uw bestelling zat hier helaas niet bij.
Wij doen uiteraard ons best deze zo snel mogelijk bij u te krijgen en zullen U op de hoogte houden van de vorderingen.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
---------------------------------------------------------------------------
Ik dus gebeld vanmiddag. En gezegd dat niemand leveringsproblemen had hier in de buurt dus die dame dat hun het niet uit Nederland halen, dus ik andere internetshops met lege prijzen hebben ook geen leveringsproblemen. Dus zei tja, eunh.....Dus ik dat het nu wel verdomd lang duurt aangezien mijn geld 7 mei op hun rekening stond. Die meid zo ja eunh laten we wachten tot de volgende levering en dan kijken wat we doen. Die levering was morgen dus ik vond het oké morgen is dan ook echt de laatste keer en als die er dan bij zit geef ik ze tot woensdag dat die bij me thuis is anders zorg ik wel dat ik me geld terug krijg en bestel ik hem dus ergens anders.
Wordt er strontziek van!
Beste *******,
Inmiddels hebben wij een aantal leveringen ontvangen.
Uw bestelling zat hier helaas niet bij.
Wij doen uiteraard ons best deze zo snel mogelijk bij u te krijgen en zullen U op de hoogte houden van de vorderingen.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
Ik dus gebeld vanmiddag. En gezegd dat niemand leveringsproblemen had hier in de buurt dus die dame dat hun het niet uit Nederland halen, dus ik andere internetshops met lege prijzen hebben ook geen leveringsproblemen. Dus zei tja, eunh.....Dus ik dat het nu wel verdomd lang duurt aangezien mijn geld 7 mei op hun rekening stond. Die meid zo ja eunh laten we wachten tot de volgende levering en dan kijken wat we doen. Die levering was morgen dus ik vond het oké morgen is dan ook echt de laatste keer en als die er dan bij zit geef ik ze tot woensdag dat die bij me thuis is anders zorg ik wel dat ik me geld terug krijg en bestel ik hem dus ergens anders.
Wordt er strontziek van!
Ken er nog 1 die er strontziek van wordt
Mailtje van vrijdag 11-06-04:
"Beste ****,
Het spijt ons u te moeten mededelen dat wij uw Yamaha nog niet binnen hebben gehad, wij krijgen echter in de loop van volgende week een 2de levering van Yamaha en verwachten dan ook dat hij hier bij zal zitten.
Wij houden u op de hoogte, onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper"
Deze week verwachten ze dus dus dat ie er bij zal zitten.....maar ja zeker zijn ze natuurlijk nooit.
Zit m'n Yamaha er deze week niet bij dan gaan we annuleren.Anders krijg je week na week hetzelfde standaardmailtje.
Mailtje van vrijdag 11-06-04:
"Beste ****,
Het spijt ons u te moeten mededelen dat wij uw Yamaha nog niet binnen hebben gehad, wij krijgen echter in de loop van volgende week een 2de levering van Yamaha en verwachten dan ook dat hij hier bij zal zitten.
Wij houden u op de hoogte, onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper"
Deze week verwachten ze dus dus dat ie er bij zal zitten.....maar ja zeker zijn ze natuurlijk nooit.
Zit m'n Yamaha er deze week niet bij dan gaan we annuleren.Anders krijg je week na week hetzelfde standaardmailtje.
Nou weer een hoofdstuk erbij in het gezeur.
Ik vanochtend dus weer gebelt en hij was er dus weer niet (had niks anders verwacht). Ze hadden beloofd met een passende oplossingen te komen vandaag nog om kwart voor vier nog geen mail dus ik denk bel maar weer voor ze dicht zijn. De dame in kwestie had der collega nog niet gesproken maar ze zou me zeker mailen en om vijf over vier had ik dus de volgende mail:
Beste ********,
Ik heb inmiddels mijn collega gesproken en wij kunnen u de Denon 495 voor dezelfde prijs, in de kleur zwart aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
Ik dus zoeken en kwam hem alleen op Denon.nl tegen. Niet te vinden op Kieskeurig dus een beetje vaag. Hij blijkt erg laag van vermogen te zijn. Dus ik heb ze terug gemaild dat ik de 655 voor dezelfde prijs wil of anders morgen mijn aangetekende brief met de ingebreke stelling op de bus gaat. En dat ze eventueel nog een goede suggestie mogen doen om het geheel nog netjes af te handelen.
Wordt vervolgd
Ik vanochtend dus weer gebelt en hij was er dus weer niet (had niks anders verwacht). Ze hadden beloofd met een passende oplossingen te komen vandaag nog om kwart voor vier nog geen mail dus ik denk bel maar weer voor ze dicht zijn. De dame in kwestie had der collega nog niet gesproken maar ze zou me zeker mailen en om vijf over vier had ik dus de volgende mail:
Beste ********,
Ik heb inmiddels mijn collega gesproken en wij kunnen u de Denon 495 voor dezelfde prijs, in de kleur zwart aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Hifiklapper
Ik dus zoeken en kwam hem alleen op Denon.nl tegen. Niet te vinden op Kieskeurig dus een beetje vaag. Hij blijkt erg laag van vermogen te zijn. Dus ik heb ze terug gemaild dat ik de 655 voor dezelfde prijs wil of anders morgen mijn aangetekende brief met de ingebreke stelling op de bus gaat. En dat ze eventueel nog een goede suggestie mogen doen om het geheel nog netjes af te handelen.
Wordt vervolgd
Verwijderd
mmm dit klinkt me allemaal bekend in de oren...zie eerder in dit topic.
Ik heb mijn Yamaha uiteindelijk gekregen....de zwarte versie hadden ze wel op voorraad, de zilveren die ik besteld had dus niet. Op het moment dat ik bij hifiklapper bestelde was ik daar via kieskeurig.nl terecht gekomen. Deze hebben toen ook contact met hifiklapper gehad. Ik heb echter gezien dat hifiklapper niet meer op kieskeurig.nl te vinden is.
Het is gewoon een zwaar waardeloze winkel. Als je nu al ziet hoeveel mensen er problemen hebben. Als een bedrijf nu gewoon eerlijk is tegen haar klanten maar zelfs dat lijkt te veel gevraagd voor hifiklapper.
Sterkte voor iedereen die nog op zijn product zit te wachten!
Ik heb mijn Yamaha uiteindelijk gekregen....de zwarte versie hadden ze wel op voorraad, de zilveren die ik besteld had dus niet. Op het moment dat ik bij hifiklapper bestelde was ik daar via kieskeurig.nl terecht gekomen. Deze hebben toen ook contact met hifiklapper gehad. Ik heb echter gezien dat hifiklapper niet meer op kieskeurig.nl te vinden is.
Het is gewoon een zwaar waardeloze winkel. Als je nu al ziet hoeveel mensen er problemen hebben. Als een bedrijf nu gewoon eerlijk is tegen haar klanten maar zelfs dat lijkt te veel gevraagd voor hifiklapper.
Sterkte voor iedereen die nog op zijn product zit te wachten!
Na maanden engelengeduld en wekelijks een mailtje met de mededeling dat mijn bestelling volgende week komt, of dat er op korte termijn iets aan gedaan wordt, wil ik mijn ervaring hier ook maar eens posten.
Half november 2003 heb ik een versterker, dvd, speakers en bijbehorende standaards besteld. Het grootste deel van de spullen had ik 'vrij snel' in huis. Eind januari, dus toch nog een week of 10.
Nu 7 maanden later zit ik nog steeds te wachten op mijn laatste speakerstandaards. Wekelijks krijg ik wel een mailtje dat ze volgende week zullen komen, maar hoe hun kalender werkt weet ik niet. Die volgende week is nog steeds niet geweest. Inmiddels hangen de speakers prima aan de muur, dus erg nodig heb ik ze al niet eens meer.
Ik heb voorgesteld om na 7 maanden dan maar de rest van de bestelling te annuleren. Leek me voor beide partijen toch wel het makkelijkst. Een bestelling die na 7 maanden nog niet afgehandeld is, kan toch voor een winkel ook niet prettig zijn.
Nu durven ze op dit voorstel te reageren met de mededeling dat ik een aangetekende brief moet sturen. Dus na 7 maanden wanprestatie moet ik als klant nog kosten maken om er van af te komen. Het is wel niet veel, maar toch. Ze geloven zelf dus blijkbaar nog steeds dat het volgende week opgelost is. Zou het naief zijn of gewoon onbeschoft?
Ik denk er nog even over na. Misschien laat ik het lekker doorzweren tot 2008
. Eigenlijk wel interessant om te zien hoe lang ze er uiteindelijk over zullen gaan doen.
Dit is dus de werkwijze van Hifiklapper. Wees gewaarschuwd!!!
Half november 2003 heb ik een versterker, dvd, speakers en bijbehorende standaards besteld. Het grootste deel van de spullen had ik 'vrij snel' in huis. Eind januari, dus toch nog een week of 10.
Nu 7 maanden later zit ik nog steeds te wachten op mijn laatste speakerstandaards. Wekelijks krijg ik wel een mailtje dat ze volgende week zullen komen, maar hoe hun kalender werkt weet ik niet. Die volgende week is nog steeds niet geweest. Inmiddels hangen de speakers prima aan de muur, dus erg nodig heb ik ze al niet eens meer.
Ik heb voorgesteld om na 7 maanden dan maar de rest van de bestelling te annuleren. Leek me voor beide partijen toch wel het makkelijkst. Een bestelling die na 7 maanden nog niet afgehandeld is, kan toch voor een winkel ook niet prettig zijn.
Nu durven ze op dit voorstel te reageren met de mededeling dat ik een aangetekende brief moet sturen. Dus na 7 maanden wanprestatie moet ik als klant nog kosten maken om er van af te komen. Het is wel niet veel, maar toch. Ze geloven zelf dus blijkbaar nog steeds dat het volgende week opgelost is. Zou het naief zijn of gewoon onbeschoft?
Ik denk er nog even over na. Misschien laat ik het lekker doorzweren tot 2008
Dit is dus de werkwijze van Hifiklapper. Wees gewaarschuwd!!!
Verwijderd
Echt goedkoop is die zaak niet. Voorbeeldje:
Denon 2803 : € 808,-
Bij Audiovision: € 679,-
Denon 3805: € 1199,-
Bij Audiovision: € 1149,-
Harman Kardon AVR 430 € 1.169,-
Bij AudioVision: € 899,-
Toevallig heb ik daar mijn spullen gekregen. Snel en zonder problemen.
Dus als je nog een goedkoop adres zoekt.
Denon 2803 : € 808,-
Bij Audiovision: € 679,-
Denon 3805: € 1199,-
Bij Audiovision: € 1149,-
Harman Kardon AVR 430 € 1.169,-
Bij AudioVision: € 899,-
Toevallig heb ik daar mijn spullen gekregen. Snel en zonder problemen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 15:51 ]
zolang niemand er wat aan doet zullen ze het wel door laten gaan.. die mailtjes kosten hun geen moeite en jouw geld staat bij hen op de bank rente te creeëren.mkool schreef op 18 juni 2004 @ 11:14:
Ik denk er nog even over na. Misschien laat ik het lekker doorzweren tot 2008. Eigenlijk wel interessant om te zien hoe lang ze er uiteindelijk over zullen gaan doen.
Afgelopen maandag aangetekende brief gepost en vandaag is gelukkig de bestellingstatus gewijzigd naar "geannuleerd".
Nu maar hopen dat de creditering voorspoedig verloopt.
Voor m'n nieuwe receiver stap ik wel gewoon een winkel binnen.
Verwijderd
Doen zij nog steeds zaken met contant geld? Een paar jaar geleden moest ik ook met een pak euro's (3000 k) op zak spullen ophalen. Op zich snap ik het best, maar ik wil volgend jaar voor >10k speakers kopen, en dan wil ik liever niet met zoveel geld op straat lopen (of rijden)...Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:42:
Echt goedkoop is die zaak niet. Voorbeeldje:
Audiovision...
Da's een aardig pak euro's. Zelfs met briefjes van 500 nog een flinke boodschappen tas vol....met een pak euro's (3000 k) op zak spullen ophalen.
Nu ,na 2 weken ,nog steeds geen creditering.VCDfan schreef op 23 juni 2004 @ 15:13:
Afgelopen maandag aangetekende brief gepost en vandaag is gelukkig de bestellingstatus gewijzigd naar "geannuleerd".
Ze zitten natuurlijk te wachten op het geld van hun leverancier voordat ze je terug betalen.
Deze zaak sucks bigtime en het wordt tijd dat die gasten inzien dat ze zo geen zaken kunnen doen
Wat een zinsbouw. Bovenstaand stuk tekst is nauwelijks door te komen! Volgens mij was je wel heel pissig toen je dit opschreef. Hopelijk communiceer je niet op deze wijze richting hifiklapper.nl want dan kan ik me voorstellen dat ze er geen touw aan vast kunnen knopen.xienator schreef op 16 juni 2004 @ 15:39:
Wordt er strontziek van!
Verwijderd
ik heb dus precies hetzelfde als vele anderen hier... 2 artikelen besteld, 1 geleverd, de andere "komt volgende week, eind van de week... sorry zit er niet bij, misschien volgende week... enz enz..."
nu heb ik de koop eindelijk weten te annuleren, maar... ik wacht dus al sinds 3 juni op mijn geld! eerst was het "Wij zullen het geld binnen het daar voor gestelde wetterlijke termijn crediteren" dat is dus dertig dagen, maar die zijn dus al lang om!
dus ik gebeld.. nou ene "Linda" vertelde dat ik tot het eind van de week moest wachten, want het geld werd altijd op vrijdag overgemaakt (wat een k*t smoes...
) maargoed... ik netjes wachten, mooi niks... mailtje gestuurd dat ik het nou echt wel terug wil hebben, maar het enige antwoord dat ik sindsdien krijg is "Het zal aan het einde van deze week zijn, eerder kan ook maar dat kunnen wij u niet garanderen." de hufters...
ik heb dus een ongelofelijk boze mail in lettertype 18 vetgedrukt naar ze gestuurd dat dit niet meer kan zo, en dat het mijn geld is enzo, maarja ik krijg weer terug "het zal eind van de week overgemaakt worden"
toen werd ik echt helemaal gek! ik heb ze dus vrijdag 5 keer gemailt met of ze het al overgemaakt hebben, krijg ik als antwoord om 10 voor 6 's avonds "Wij zullen dat even voor u nagaan."
maargoed bellen helpt niet meer, want ze hebben waarschijnlijk nummermelder...
mailen helpt niet meer, want ze sturen toch alleen maar standaard antwoorden terug, wat kan ik nu nog doen?
ik heb contact opgenomen met de consumentenbond, en die vertelden me dat ze dus niet zijn aangesloten bij een geschillencomissie (erg flauw...) en dat naar de kantonrechter gaan weinig zin heeft (omdat mij dat alleen maar geld kost...) de enige mogelijkheid is een incassobureau op ze af te sturen.. heeft dat zin?
wat ik in ieder geval iedereen die van plan is om iets bij hifiklapper te kopen wil aanraden is: stuur voordat je met ze in zee gaat een brief (die kan je downloaden als je lid bent van de consumentenbond op www.consumentenbond.nl ) want het blijkt dat je dus niet verplicht bent om meer dan 50 % van het aankoopbedrag vooruit te betalen! in die brief staat zoiets van "ik zal niet meer dan 50% vooruit betalen, en als jullie het daar niet mee eens zijn koop ik het lekker ergens anders!
" dat scheelt iig. de helft als je nooit meer wat terug krijgt! en anders zou ik er gewoon nooit wat kopen! want als het goed gaat is het mooi, dan zijn ze lekker goedkoop enzo, maar als het fout gaat, dan gaat het dus GOED fout!
oja, en gebruik ook niet meer de term "de koop annuleren" ik hoorde namelijk van de consumentenbond dat annuleren betekend dat je niet per se je geld terug krijgt ofzo, en je moet daarmee de winkel een redelijke termijn (ongeveer 2 weken) de tijd geven om "alsnog te presteren" dus beter kan je zeggen dat je de koop wil "ontbinden". het maakt weinig uit, maar het staat wat beter
ps. het nooit geleverde product (een receiver) heb ik bij een andere winkel gekocht en binnen een week ontvangen... dus daar gaat hun smoes met "problemen met de levering"
(sow heel verhaal
)
nu heb ik de koop eindelijk weten te annuleren, maar... ik wacht dus al sinds 3 juni op mijn geld! eerst was het "Wij zullen het geld binnen het daar voor gestelde wetterlijke termijn crediteren" dat is dus dertig dagen, maar die zijn dus al lang om!
dus ik gebeld.. nou ene "Linda" vertelde dat ik tot het eind van de week moest wachten, want het geld werd altijd op vrijdag overgemaakt (wat een k*t smoes...
ik heb dus een ongelofelijk boze mail in lettertype 18 vetgedrukt naar ze gestuurd dat dit niet meer kan zo, en dat het mijn geld is enzo, maarja ik krijg weer terug "het zal eind van de week overgemaakt worden"
toen werd ik echt helemaal gek! ik heb ze dus vrijdag 5 keer gemailt met of ze het al overgemaakt hebben, krijg ik als antwoord om 10 voor 6 's avonds "Wij zullen dat even voor u nagaan."
maargoed bellen helpt niet meer, want ze hebben waarschijnlijk nummermelder...
ik heb contact opgenomen met de consumentenbond, en die vertelden me dat ze dus niet zijn aangesloten bij een geschillencomissie (erg flauw...) en dat naar de kantonrechter gaan weinig zin heeft (omdat mij dat alleen maar geld kost...) de enige mogelijkheid is een incassobureau op ze af te sturen.. heeft dat zin?
wat ik in ieder geval iedereen die van plan is om iets bij hifiklapper te kopen wil aanraden is: stuur voordat je met ze in zee gaat een brief (die kan je downloaden als je lid bent van de consumentenbond op www.consumentenbond.nl ) want het blijkt dat je dus niet verplicht bent om meer dan 50 % van het aankoopbedrag vooruit te betalen! in die brief staat zoiets van "ik zal niet meer dan 50% vooruit betalen, en als jullie het daar niet mee eens zijn koop ik het lekker ergens anders!
oja, en gebruik ook niet meer de term "de koop annuleren" ik hoorde namelijk van de consumentenbond dat annuleren betekend dat je niet per se je geld terug krijgt ofzo, en je moet daarmee de winkel een redelijke termijn (ongeveer 2 weken) de tijd geven om "alsnog te presteren" dus beter kan je zeggen dat je de koop wil "ontbinden". het maakt weinig uit, maar het staat wat beter
ps. het nooit geleverde product (een receiver) heb ik bij een andere winkel gekocht en binnen een week ontvangen... dus daar gaat hun smoes met "problemen met de levering"
(sow heel verhaal
Verwijderd
RECHTZAAK,
Bij dvd.nl zijn diverse mensen zich aan het voorbereiden om een rechtzaak. Deze zaak levert vaak niet en houden het geld. Hier dus nooi wat kopen. Heb je het toch gedaan, sluit je dan aan bij de groep op dvd.nl
Bij dvd.nl zijn diverse mensen zich aan het voorbereiden om een rechtzaak. Deze zaak levert vaak niet en houden het geld. Hier dus nooi wat kopen. Heb je het toch gedaan, sluit je dan aan bij de groep op dvd.nl
Verwijderd
Oepsjoopv schreef op 10 juli 2004 @ 17:02:
[...]
Da's een aardig pak euro's. Zelfs met briefjes van 500 nog een flinke boodschappen tas vol.
Ja ik was heel boos. Heb het snel opgeschreven en niet gelezen eerlijk gezegdboekhour schreef op 11 juli 2004 @ 14:05:
[...]
Wat een zinsbouw. Bovenstaand stuk tekst is nauwelijks door te komen! Volgens mij was je wel heel pissig toen je dit opschreef. Hopelijk communiceer je niet op deze wijze richting hifiklapper.nl want dan kan ik me voorstellen dat ze er geen touw aan vast kunnen knopen.
Maar de soap gaat dus verder
Het is nu al ruim een maand geleden dat ik een aangetekende brief op de bus heb gedaan waarin ik mijn bestelling annuleer.
Alleen mijn geld staat nog steeds niet op mijn rekening
Dit omdat hun het eerst van de leverancier moeten krijgen, echt grootte onzin als je het mij vraagt. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde. Ik ga maar even op dvd.nl kijken over die rechtszaak.
Verwijderd
Please let me add in English my two cents, since I am German and do not speak Dutch.
I ordered a REL Strata from Hifiklapper in January. On lots of mails from me I only got replies like "We hope to get it next week". Once somebody called and said, he was sorry for the delay, but there were unexpected demands on the product, etc.. Finally I canceled the order End of June, after 6 months. Hifiklapper acknowlegded it on 7th of july. But the prepaid money they have kept until now. I have warned them in mail and in letter that I will use legal means. Today I called the Amtsgericht (which is in Germany the place to lodge complaints like that) and I will proceed to sent them an official document. In the end this will cost them additional money for the translation of the document etc. I hope they will realize this and pay me my 1074 Euro back. Obviously I was naive to prepay to a bank account, but I will do everything not only to get my money back but also to try to stop them from their practice. I am not willing to accept this.
I am grateful for any further suggestion how to proceed best. Does it make sense to call them? They charge a lot for their hotline.
Hartwig
I ordered a REL Strata from Hifiklapper in January. On lots of mails from me I only got replies like "We hope to get it next week". Once somebody called and said, he was sorry for the delay, but there were unexpected demands on the product, etc.. Finally I canceled the order End of June, after 6 months. Hifiklapper acknowlegded it on 7th of july. But the prepaid money they have kept until now. I have warned them in mail and in letter that I will use legal means. Today I called the Amtsgericht (which is in Germany the place to lodge complaints like that) and I will proceed to sent them an official document. In the end this will cost them additional money for the translation of the document etc. I hope they will realize this and pay me my 1074 Euro back. Obviously I was naive to prepay to a bank account, but I will do everything not only to get my money back but also to try to stop them from their practice. I am not willing to accept this.
I am grateful for any further suggestion how to proceed best. Does it make sense to call them? They charge a lot for their hotline.
Hartwig
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 15:35 ]
Kan er ook onder rembours geleverd worden ?
Nee helaas, door de prijsstelling van de Hifiklapper is het voor ons noodzakelijk de betalingen van te voren te ontvangen.
===========================================================
Als je dit leest op hun pagina krijg ik al moeilijkheden met ademhalen. (Bij wijze van spreke dan he
)
Hieruit kun je alleen maar concluderen dat het gewoon dieven zijn.
Nee helaas, door de prijsstelling van de Hifiklapper is het voor ons noodzakelijk de betalingen van te voren te ontvangen.
===========================================================
Als je dit leest op hun pagina krijg ik al moeilijkheden met ademhalen. (Bij wijze van spreke dan he
Hieruit kun je alleen maar concluderen dat het gewoon dieven zijn.
Handtekening
Op hear.nl heeft hifiklapper zelf gereageerd. Misschien kan iemand hifiklapper mailen en eens laten zien wat van ze gedacht word.
Volgens mij loopt het niet zo lekker daar, maar willen ze wel graag alles fatsoenlijk oplossen.
Volgens mij loopt het niet zo lekker daar, maar willen ze wel graag alles fatsoenlijk oplossen.
Het volgende bericht is gepost door Hifiklapper op het forum van DVD.nl en Hear.nl.
Aangezien het door Hifiklapper niet op dit forum gepost is zal ik hierbij quoten:
"Beste Forumbezoekers,
Hiet is ons niet ontgaan dat er behoorlijk tumult is ontstaan rond " De HIFIKLAPPER" .
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Er zullen geen "gedupeerden" zijn!
Alles zal correct en fatsoenlijk opgelost worden.
In de loop van de volgende week zullen wij een uitgebreide reactie geven.
Met vriendelijke groet,
De HIFIKLAPPER"
Forum HEAR.NL
Forum DVD.NL
Laten we hopen dat iedereen z'n geld nu terugkrijgt.
Ik ben het wachten iig beu
Aangezien het door Hifiklapper niet op dit forum gepost is zal ik hierbij quoten:
"Beste Forumbezoekers,
Hiet is ons niet ontgaan dat er behoorlijk tumult is ontstaan rond " De HIFIKLAPPER" .
Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Met vriendelijke groet,
De HIFIKLAPPER"
Forum HEAR.NL
Forum DVD.NL
Laten we hopen dat iedereen z'n geld nu terugkrijgt.
Ik ben het wachten iig beu
Als je goed leest zie je dat er eigenlijk helemaal niets concreets beloofd wordt.Vanaf volgende week zullen er concrete oplossingen komen voor iedereen die problemen heeft met De HIFIKLAPPER.
Er wordt concreet beloofd dat er volgende week concrete oplossingen zijn. Zijn ze er dan niet -> rechtzaak.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Er staat niet "volgende week" maar "vanaf volgende week".JT schreef op 08 augustus 2004 @ 13:56:
Er wordt concreet beloofd dat er volgende week concrete oplossingen zijn. Zijn ze er dan niet -> rechtzaak.
Dan geef je ze een week of 2. En daarna stappen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Net een mailtje van ze ontvangen:
"Orderdatum: donderdag 06 mei, 2004
Het commentaar voor uw order is:
Op uw verzoek hebben wij uw order geannuleerd en gecrediteerd
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Geannuleerd
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft."
Vooral dat gecrediteerd klinkt erg lekker in de oren....straks ff kijken op m'n rekening.
Zal het dan toch waar zijn
?
"Orderdatum: donderdag 06 mei, 2004
Het commentaar voor uw order is:
Op uw verzoek hebben wij uw order geannuleerd en gecrediteerd
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Geannuleerd
Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft."
Vooral dat gecrediteerd klinkt erg lekker in de oren....straks ff kijken op m'n rekening.
Zal het dan toch waar zijn
Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met ze, maar merk idd dat er best wat mensen met klachten over het bedrijf zijn 
Hoop daarom ook dat mijn rxv440rds het niet zal begeven :x
Hoop daarom ook dat mijn rxv440rds het niet zal begeven :x
Kijk eens een stukje naar boven, 5 februari. Daar staat een reactie van hifiklapper zelf.Gitaarwerk schreef op 08 augustus 2004 @ 09:53:
Op hear.nl heeft hifiklapper zelf gereageerd. Misschien kan iemand hifiklapper mailen en eens laten zien wat van ze gedacht word.
Mijn advies aan gedupeerden: Laat het niet van anderen afhangen. Het punt is namelijk dat iedereen een grote mond heeft, maar als puntje bij paaltje komt, is er vrijwel niemand die echt iets onderneemt. Daarom kan zo'n prutswinkel als deze ook zo lang met dit soort praktijken doorgaan.
Onderneem zelf actie! Het aloude spreekwoord is ook hier van toepassing: Als je iets goed gedaan wilt hebben, moet je het zelf doen.
Neem dus contact op met je rechtsbijstandverzekering, als je die hebt. Ga anders naar een rechtswinkel oid en laat je daar voorlichten. Je kan voor vrij weinig geld dit soort zaken voor laten komen. Doorloop gewoon de hele mallemolen: Opnieuw een redelijke termijn voor restitutie aanbieden en dan ook echt gerechtelijke stappen ondernemen. Niet constant nieuwe termijnen aanbieden, maar gewoon die stap zetten.
Als maar een paar mensen dit zullen doen, is het in no-time afgelopen met deze winkel
Het kost even wat inzet en extra geduld, maar het is een zekere manier om je geld terug te krijgen. In veel gevallen is alleen de brief op advocatenbriefpapier al voldoende om ze genoeg schrik aan te jagen, maar je moet vastberaden genoeg zijn om echt alle stappen te zetten
Verwijderd
Ik gaa zeker iets ondernemen tegen deze oplichters. Ik heb goederen besteld en betaald, begin april, maar geen goederen of geld terug gekregen. Nu verzinnen zij slechte smoesjes als "adminsitratief achterstand", "medewerker niet aanwezig" of "geld niet terug van leverancier".
Met de ervaringen van dit bedrijf (zie sites hear.nl, dvd.nl en internetoplichting.nl) gaa ik terug naar de politie om toch mijn aangifte aangenomen te krijgen.
Ik heb melding gedaan bij de Consumentenbond, het bedrijf was al bekend...
Ik zou een incassobedrijf inschakelen en dan ook een civielrechtsproces tegen Hifiklapper beginnen. Dat zou tijd en geld kosten maar ik denk dat Hifiklapper niet aan een vergoeding zal ontkomen, gezien dat hun oplichting veele klanten betrefft en vaak gebeurd.
Met de ervaringen van dit bedrijf (zie sites hear.nl, dvd.nl en internetoplichting.nl) gaa ik terug naar de politie om toch mijn aangifte aangenomen te krijgen.
Ik heb melding gedaan bij de Consumentenbond, het bedrijf was al bekend...
Ik zou een incassobedrijf inschakelen en dan ook een civielrechtsproces tegen Hifiklapper beginnen. Dat zou tijd en geld kosten maar ik denk dat Hifiklapper niet aan een vergoeding zal ontkomen, gezien dat hun oplichting veele klanten betrefft en vaak gebeurd.
Verwijderd
Geachte Forumbezoekers,
Zoals toegezegd hier een reactie van ons.
De Hifiklapper is door een aantal oorzaken tijdelijk in een vervelende situatie terecht gekomen:
De communicatie tussen leveranciers en ons liet te wensen over ( geen voorraadkoppeling en onduidelijke levering data van backorders).
Overeengekomen was dat voorraad van de producten bij een leverancier zou zijn. Zo zouden wij snel en goedkoop kunnen leveren.
Hier stond tegenover dat wij bestellingen direct zouden betalen.
Na verloop van tijd was er steeds minder op voorraad en begonnen de mensen te annuleren. Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd.
Eén van onze medewerkers heeft dit slecht gecommuniceerd naar de klanten van de Hifiklapper. Deze persoon is niet meer werkzaam bij de Hifiklapper.
Inmiddels zijn er andere levering condities overeengekomen. De eerste terugbetaling heeft plaats gevonden, en dit is ook direct bij de klanten gecrediteerd. Ook zijn er achterstallige leveringen uitgeleverd. Begin volgende week verwachten wij weer een reeks betalingen en leveringen. Wij zullen er alles aan doen eea zo snel mogelijk af te handelen.
Wij zijn er ons van bewust dat wij veel eerder hadden moeten ingrijpen.
Wij willen de mensen vriendelijk bedanken voor hun geduld. Tevens willen wij iedereen bedanken die ons steunen in deze. Wij betreuren het wel dat de mensen die hun geld allang terug hebben het toch nog over oplichting hebben.
Van “oplichting” is geen sprake, met iedereen wordt alles correct afgehandeld. Jammer genoeg soms te laat.
Organized Electronics en de Hifiklapper zijn intern gescheiden.
Wij verzoeken iedereen dan ook zaken van de Hifiklapper met de medewerkers van de Hifiklapper af te handelen.
De hifiklapper zal blijven bestaan alleen met een ander beleid.
En er zal meer controle in de toekomst zijn.
De Hifiklapper
Zoals toegezegd hier een reactie van ons.
De Hifiklapper is door een aantal oorzaken tijdelijk in een vervelende situatie terecht gekomen:
De communicatie tussen leveranciers en ons liet te wensen over ( geen voorraadkoppeling en onduidelijke levering data van backorders).
Overeengekomen was dat voorraad van de producten bij een leverancier zou zijn. Zo zouden wij snel en goedkoop kunnen leveren.
Hier stond tegenover dat wij bestellingen direct zouden betalen.
Na verloop van tijd was er steeds minder op voorraad en begonnen de mensen te annuleren. Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd.
Eén van onze medewerkers heeft dit slecht gecommuniceerd naar de klanten van de Hifiklapper. Deze persoon is niet meer werkzaam bij de Hifiklapper.
Inmiddels zijn er andere levering condities overeengekomen. De eerste terugbetaling heeft plaats gevonden, en dit is ook direct bij de klanten gecrediteerd. Ook zijn er achterstallige leveringen uitgeleverd. Begin volgende week verwachten wij weer een reeks betalingen en leveringen. Wij zullen er alles aan doen eea zo snel mogelijk af te handelen.
Wij zijn er ons van bewust dat wij veel eerder hadden moeten ingrijpen.
Wij willen de mensen vriendelijk bedanken voor hun geduld. Tevens willen wij iedereen bedanken die ons steunen in deze. Wij betreuren het wel dat de mensen die hun geld allang terug hebben het toch nog over oplichting hebben.
Van “oplichting” is geen sprake, met iedereen wordt alles correct afgehandeld. Jammer genoeg soms te laat.
Organized Electronics en de Hifiklapper zijn intern gescheiden.
Wij verzoeken iedereen dan ook zaken van de Hifiklapper met de medewerkers van de Hifiklapper af te handelen.
De hifiklapper zal blijven bestaan alleen met een ander beleid.
En er zal meer controle in de toekomst zijn.
De Hifiklapper
Als jullie nou geloofwaardig over willen komen, doen jullie iets van aankomende maanden alleen rembours en dan geef je daar 5 of 7,50 e korting op voor de extra kosten daarvan.
Ecodan warmtepomp
Mijn versterker en dvd speler zag ik het goedkoper bij hifiklapper.nl
Ik heb een mailtje naar abetterprice.nl verstuurd met mijn interesse en de prijzen van hifiklapper.
Ze hebben er een order van gemaakt. Ik kon kiezen uit afhalen of gratis verzenden. Ik heb mijn DVD speler inmiddels al afgehaald. (Yamaha DVD-S550) Mijn receiver zal ongeveer 2 weken duren i.v.m. levertijd (Yamaha RX-V750RDS)
Dus voor die prijs kan je ook ergens anders bestellen. Overigens hoef je bij abetterprice pas bij levering te betalen.... zoals het hoort dus.
Ik heb een mailtje naar abetterprice.nl verstuurd met mijn interesse en de prijzen van hifiklapper.
Ze hebben er een order van gemaakt. Ik kon kiezen uit afhalen of gratis verzenden. Ik heb mijn DVD speler inmiddels al afgehaald. (Yamaha DVD-S550) Mijn receiver zal ongeveer 2 weken duren i.v.m. levertijd (Yamaha RX-V750RDS)
Dus voor die prijs kan je ook ergens anders bestellen. Overigens hoef je bij abetterprice pas bij levering te betalen.... zoals het hoort dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Kirpeknots op 14-08-2004 00:29 ]
Voor zover ik kan lezen in dit topic, hebben deze mensen bij HifiKlapper gekocht, niet bij de leverancier van HifiKlapper.Vervolgens hebben wij de leverancier verzocht een aantal betalingen terug te storten. Dit heeft in de meeste gevallen veel te lang geduurd
Wat jullie problemen zijn met de leverancier is dan ook niet interessant. Hifiklapper dient zijn eigen zaken gewoon goed af te handelen, ook al zijn ze nog zo zielig omdat de leverancier dwars ligt. (Ik zou trouwens ook wel graag een post van die leverancier hier willen zien, om ook dat verhaal eens van twee kanten te horen! )
En ik raad iedereen in dit topic dan ook nog steeds aan om zo snel mogelijk actie te ondernemen, op individuele basis. Als het om honderden, of zelfs meer dan 1000 euro gaat, dan is het niet nodig om rekening te houden met de problemen van de winkel!
M'n geld is eindelijk teruggestort.Ik ben blij dat ik dit open boek eindelijk kan sluiten en ik hoop dat iedereen die nog geld tegoed heeft van Hifiklapper dit spoedig terug krijgt.
De slechte naam die Hifiklapper heeft opgebouwd het afgelopen half jaar valt niet meer te herstellen.
Voor mezelf is dit een wijze les geweest om goed uit te kijken voordat ik iets online bestel en flink wat informatie over de webshop te bemachtigen voordat ik tot aankoop over ga.
De slechte naam die Hifiklapper heeft opgebouwd het afgelopen half jaar valt niet meer te herstellen.
Voor mezelf is dit een wijze les geweest om goed uit te kijken voordat ik iets online bestel en flink wat informatie over de webshop te bemachtigen voordat ik tot aankoop over ga.
Verwijderd
Ook ik heb slechte ervaringen met de HiFiklapper.
Mijn geld is weliswaar teruggestort maar ik heb er een vreemde nasmaak aan overgehouden.
Vind het nog steeds van de gekke dat ik moet betalen om iets terug te krijgen wat van mij was.
Ik heb mijn buik echt wel vol van dit "bedrijf".
Na maanden van wachten op het bestelde mijn geld teruggevorderd wat aangetekend moest.
Intussen allerlei smoezen aanhorend (hun sterke punt)waarom alles zolang duurt.
De eigenaar vond het ook nog nodig om me een mailtje te sturen met de mededeling dat ik me beter kan bezighouden met andere zaken dan te ageren tegen zijn webshop.
Mooi niet dus meneer Drees hoe ik mijn vrije tijd invul gaat u niks aan!!
Nog even het scenario voor degene die toch wil bestellen daar:
Bestellen gaat vrij vlot , dat wel.
Je betaald alles vooruit krijgt een mail met de bevestiging.
Vervolgens komt er na 1week ofzo een mail dat je bestelde spul er niet bijzit maar de volgende week beslist wel.Dit gaat een paar weken zo door met steeds andere smoezen (aan creativiteit geen gebrek).
Je mailt en belt (0,70ct/min.) je suf maar geen leveringen alleen ergernis...
Tenslotte besluit je maar dat het tijd is om de bestelling te annuleren en je geld terug te vorderen.
Dus een aangetekende brief versturen anders word er helemaal niet gereageerd en nu maar afwachten of men zin heeft om je order te annuleren en je geld te crediteren.
Ook in dit dit traject heeft men de nodige smoezen op voorraad.
Uiteindelijk toch gelukt joepie (van de zotte dat je hier blij mee moet zijn).
Dus mensen wees gewaarschuwd.
Als u van moeilijkheden houd en geld teveel hebt bestel dan naar hartelust bij de HiFiklapper in dat geval krijgt u beslist waar voor uw geld.
In alle andere gevallen zou ik zeggen kijk eens verder er zijn ook nog eerlijke en goede webshops met een voortreffelijke service.
HiFiklapper:voor mij NOOIT meer.
Mijn geld is weliswaar teruggestort maar ik heb er een vreemde nasmaak aan overgehouden.
Vind het nog steeds van de gekke dat ik moet betalen om iets terug te krijgen wat van mij was.
Ik heb mijn buik echt wel vol van dit "bedrijf".
Na maanden van wachten op het bestelde mijn geld teruggevorderd wat aangetekend moest.
Intussen allerlei smoezen aanhorend (hun sterke punt)waarom alles zolang duurt.
De eigenaar vond het ook nog nodig om me een mailtje te sturen met de mededeling dat ik me beter kan bezighouden met andere zaken dan te ageren tegen zijn webshop.
Mooi niet dus meneer Drees hoe ik mijn vrije tijd invul gaat u niks aan!!
Nog even het scenario voor degene die toch wil bestellen daar:
Bestellen gaat vrij vlot , dat wel.
Je betaald alles vooruit krijgt een mail met de bevestiging.
Vervolgens komt er na 1week ofzo een mail dat je bestelde spul er niet bijzit maar de volgende week beslist wel.Dit gaat een paar weken zo door met steeds andere smoezen (aan creativiteit geen gebrek).
Je mailt en belt (0,70ct/min.) je suf maar geen leveringen alleen ergernis...
Tenslotte besluit je maar dat het tijd is om de bestelling te annuleren en je geld terug te vorderen.
Dus een aangetekende brief versturen anders word er helemaal niet gereageerd en nu maar afwachten of men zin heeft om je order te annuleren en je geld te crediteren.
Ook in dit dit traject heeft men de nodige smoezen op voorraad.
Uiteindelijk toch gelukt joepie (van de zotte dat je hier blij mee moet zijn).
Dus mensen wees gewaarschuwd.
Als u van moeilijkheden houd en geld teveel hebt bestel dan naar hartelust bij de HiFiklapper in dat geval krijgt u beslist waar voor uw geld.
In alle andere gevallen zou ik zeggen kijk eens verder er zijn ook nog eerlijke en goede webshops met een voortreffelijke service.
HiFiklapper:voor mij NOOIT meer.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 20:48 ]
Verwijderd
Het blijft maar duren... Vijf maanden geduld heb ik op moeten brengen, waarvan drie maanden wachtend op mijn bestelde artikelen en twee op de creditering van mijn bestelling. Nog steeds geen geld. Ik heb inmiddels een gerechtelijke procedure in gang gezet, HiFiklapper reageert niet eens meer op mijn berichten. Een raad voor iedereen die dit forum bezoekt: BESTEL NOOIT WAT BIJ HIFIKLAPPER!!! Het is nog een beter idee om naar Japan te reizen en daar je producten te halen, dan het te bestellen bij HiFiklapper. Wat een prutsbedrijf! Ze kunnen werkelijkwaar helemaal niets fatsoenlijk afhandelen en zijn steengoed in rente trekken over het door u gestorte bedrag, ook wel in de volksmond: "makkelijk rijk worden over de rug van klanten". Shame on you!
Verwijderd
Ja inderdaad je kunt beter naar japan reizen en het daar afhalen.Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:22:
Het blijft maar duren... Vijf maanden geduld heb ik op moeten brengen, waarvan drie maanden wachtend op mijn bestelde artikelen en twee op de creditering van mijn bestelling. Nog steeds geen geld. Ik heb inmiddels een gerechtelijke procedure in gang gezet, HiFiklapper reageert niet eens meer op mijn berichten. Een raad voor iedereen die dit forum bezoekt: BESTEL NOOIT WAT BIJ HIFIKLAPPER!!! Het is nog een beter idee om naar Japan te reizen en daar je producten te halen, dan het te bestellen bij HiFiklapper. Wat een prutsbedrijf! Ze kunnen werkelijkwaar helemaal niets fatsoenlijk afhandelen en zijn steengoed in rente trekken over het door u gestorte bedrag, ook wel in de volksmond: "makkelijk rijk worden over de rug van klanten". Shame on you!
Werkt in elk geval sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 17:19 ]
Grrrr 
Front uitgangen van mijn yamaha rxv440rds hebben het begeven..
Moet hem dus retourneren naar hifiklapper..
Hoop dat het goed behandeld wordt en niet te lang gaat duren..
www.hifiklapper.nl is ook goed te bereiken trouwens:
De weergave van dit domein is wegens het niet nakomen van financiele verplichtingen stopgezet.
Eigenaar van dit domein is Hifiklapper bereikbaar onder nummer 0320-224811.
E-mail van dit domein werkt nog wel en mails kunnen dus nog gestuurd worden naar info@hifiklapper.nl
www.hifiklapper.nl is ook goed te bereiken trouwens:
De weergave van dit domein is wegens het niet nakomen van financiele verplichtingen stopgezet.
Eigenaar van dit domein is Hifiklapper bereikbaar onder nummer 0320-224811.
E-mail van dit domein werkt nog wel en mails kunnen dus nog gestuurd worden naar info@hifiklapper.nl
Ik zou hem maar niet terugsturen naar hifiklapper als ik jou was, de kans dat je hem dan nog (gerepareerd) terugziet is namelijk gering, bij faillisementen wordt er niet gekenen naar wat van klanten is of niet.PnD schreef op 29 september 2004 @ 12:57:
Grrrr
info@hifiklapper.nl
Ik weet niet of ze al failliet zijn maar het zal niet lang meer duren zo te zien.
Eigenaar van dit domein is: Hifiklapper (dhr. Wim Drees)
bereikbaar onder
nummer 0320-224811.
Dukaatpassage 141
8232GE Lelystad
bereikbaar onder
nummer 0320-224811.
Dukaatpassage 141
8232GE Lelystad
Verwijderd
Beste Forumbezoekers,Tito schreef op 29 september 2004 @ 18:41:
bereikbaar onder
nummer 0320-224811.
Dukaatpassage 141
8232GE Lelystad
De klanten van de HIFIKLAPPER zijn of worden nog volledig op de hoogte gesteld van de situatie. Maar omdat een bepaalde groep mensen graag snel conclusies trekt hier een kleine toelichting:
De HIFIKLAPPER heeft met zijn tweede eigenaar (die tot nu toe anoniem wenste te blijven) een conflict. Deze eigenaar heeft ook de inrichting van de webshop geregeld. Hierdoor zijn ook voorraad fouten door ontstaan. Deze samenwerking is nu beeindigd.
De HIFIKLAPPER zal gewoon blijven bestaan alleen wordt dit www.hifi-klapper.nl . Deze site is nu al online alleen moet deze nog ingedeeld worden. De site www.hifiklapper.nl wordt bij de tweede eigenaar weggehaald en zal vanaf maandag verhuisd zijn naar www.hifi-klapper.nl.
Met vriendelijke groet,
www.hifiklapper.nl (hifi-klapper.nl)
Dit gelooft toch niemand.Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 12:43:
..een bijzonder sterk verhaal..
Great minds think alike!
Verwijderd
[Paul van der Klooster ( eigenaar www.hear.nl / www.xpand.nl )
Marconistraat 15
8013 PK Zwolle
Telefoon: 038-4209010
Fax: 038-4209011
info@xpand.nl
Zoals je bekend is ben ( was) je mede eigenaar van de HIFIKLAPPER. Alleen jij wilde anoniem blijven om rede van je site www.hear.nl .
Dat je nu iedereen probeert zand in de ogen te strooien zal nog uitgebreid aan de orde komen.
Ga er gerust van uit dat ik hier landelijk bekendheid aan zal geven.
Met modder gooien en schone handen houden zal je niet lukken.
Ook jij had je verantwoording gewoon kunnen nemen.
De nodige correspondentie kun je dan ook binnenkort tegemoet zien.
Wim Drees
HIFIKLAPPER
Marconistraat 15
8013 PK Zwolle
Telefoon: 038-4209010
Fax: 038-4209011
info@xpand.nl
Zoals je bekend is ben ( was) je mede eigenaar van de HIFIKLAPPER. Alleen jij wilde anoniem blijven om rede van je site www.hear.nl .
Dat je nu iedereen probeert zand in de ogen te strooien zal nog uitgebreid aan de orde komen.
Ga er gerust van uit dat ik hier landelijk bekendheid aan zal geven.
Met modder gooien en schone handen houden zal je niet lukken.
Ook jij had je verantwoording gewoon kunnen nemen.
De nodige correspondentie kun je dan ook binnenkort tegemoet zien.
Wim Drees
HIFIKLAPPER
Wilde nog even melden dat me RMA snel en goed afgehandeld is door hifiklapper
Ik hoop niet dat je denk dat je op deze manier meer vertrouwen bij je toekomstige klanten kunt scheppen! (Al vind ik dit soort reacties niet geheel onbegrijpelijk)Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 10:48:...flame...
Mijn tip: Zoek een andere naam en begin helemaal opnieuw, met een schone lei. Ik snap wel dat er blijkbaar vervelende dingen gebeurt zijn (zowel voor de klanten, als ook de bij eigenaren), maar om daar nu een hele nasleep aan te geven lijkt me niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen.
Toch succes gewenst voor de toekomst!
[ Voor 24% gewijzigd door voodooless op 21-10-2004 11:19 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Wel even hier vermelden wat die nieuwe naam wordt, anders stinkt iedereen er weer indeepspace schreef op 21 oktober 2004 @ 11:16:
[...]
Mijn tip: Zoek een andere naam en begin helemaal opnieuw, met een schone lei.
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 21:27 ]
Verwijderd
Mooi, dat is meteen ook het einde van deze soap op GoT. Ik raad mensen die nog geld van deze internetshop krijgen heel sterk aan via Radar met andere gedupeerden geld los te trekken via de curator. In elk geval zou ik bovenstaande topic in de gaten houden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()