Toon posts:

Hoeveel terug voor Voodoo3 2000 PCI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen ik wilde effe vragen hoeveel zou ik nog voor mijn VooDoo3-2000 PCI terug kunnen krijgen hij is 6 maanden oud.
Misschien wil ik hem verkopen als ie nog wat oplevert.
:)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
100 tot 150 denk ik

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
niemand

Verwijderd

ík heb nog een voodoo3 3000 pci in de aanbieding nog nooit gebruikt*D alleen heb ik het koelblokje er 1 keer af gehaald maar die zit nu weer keurig vast>:)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zaterdag 09 december 2000 13:42 schreef Smoothy_ het volgende:
100 tot 150 denk ik
lijkt mij ook. met 150 heb je wel veel mazzel. ik heb ze nieuw gezien voor 177 (gewoon de volledige versie) dus vraag 125 ofzo. Anderzijds is het een leuk klaartje voor een 2e monitor. Kan je ook nog eens zo`n oude glide game spelen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
100 tot 150 is idd wel mogelijk.. vooral omdat die kaartjes bijna niet meer te krijgen zijn.. ik ben er ook een hele tijd naar op zoek geweest.. 2dehands en bij (online/offline) winkels.. tot ik vorige week toevallig eentje tegenkwam bij de dynabyte in mn eigen woonplaats :) voor 200 piek.. maar als ik die niet was tegengekomen had ik nu zo die van jou overgekocht voor 150 piek :)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik lus ook wel zo'n V3 PCI!!

'k heb in m'n k6-266 bak nu een voodoo 1 zitten, ik wil iets nieuws (ik heb ook een V5, maar das in een andere bak)

Er zit geen agp op, moet pci zijn, en een beetje goedkoop natuurlijk!

ICQ me even ofzo, okay?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

hehe
150 heb je mazzel.........dat d8 ik eerst ook...iemand bij mij uit de klas had zijn viper 2 (16mb) op ibazar aangeboden....hij kreeg er 155 voor.........er lopen heel veel gekken rond op de wereld..............dan ben je wel een hele grote kneus hem voor 155 piek te kopen.
Maar ja je hebt er altijd kneuzen bij zitten.......dus ik zou zeggen bied hem bij ibazar aan....krijg je misschien wel 200 piek ervoor...het is het proberen waard..........
SUCCCES

Ray

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 16:23
Iemand een 2000 AGP kopen? B-)

Verwijderd

Fl. 500,- denk ik

Verwijderd

100,--

Aiken_Drum@2die4.com
Pagina: 1