Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW]Product aangemaakt maar verschijnt niet?

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:29
Ik heb net in de subgroep 'ati' bij videokaarten de ATi Radeon 9800 XT 256MB aangemaakt, en zelfs ons prijsje eraan gekoppeld. Alleen ik zie hem niet verschijnen in de pricewatch zelf. Als ik in de pricewatch tracker op het artikel klik (waar ie dus wel verschijnt) dan krijg ik de melding dat het artikel niet bestaat. Hier die link :

pricewatch: ATi Radeon 9800 XT 256MB (AGP)

What could be wrong??

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
Deze gaat eerst naar de productque waaruit een Frontpage admin hem oppakt :)

Zie ook de meldtekst bij het toevoegen van een product:
Produkten worden niet direct toegevoegd aan de Pricewatch. Om de database consistent te houden worden de productnamen eerst door Tweakers.net crew gescreend.

Zorg er bij het kiezen van een omschrijving voor dat produktnamen consequent worden ingevoerd, dus als de Athlon overal 'AMD Athlon 1000','AMD Athlon 850' enz. wordt genoemd en je gaat de Athlon 900 toevoegen, noem deze dan geen '900MHz Athlon', maar 'AMD Athlon 900'.

Wees zuinig met hoofdletters (liever geen geschreeuw zoals 'VOODOO' ipv 'Voodoo').

[ Voor 81% gewijzigd door Teckna op 12-12-2003 09:28 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Staat er nu in. :)

• stylezzz
Aha, dat verklaart een hoop. Die melding is me dus even ontschoten, maar ik geef jullie wel groot gelijk! Ook ik ergerde me aan de gigantische vervuiling doordat er zoveel verschillende benamingen ontstonden.....

Thanx anyway!!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een dezer dagen verschijnt er een update over deze en andere nieuwe features die wij sinds kort gebruiken. Daarin wordt de werking van onder andere de Product Queue en de Shop Queue :).

• stylezzz
Vaag, een paar uur geleden stonden er nog iets van 20 prijzen bij dit :

pricewatch: ATi Radeon 9600 Pro 128MB (AGP)

artikel. Nu staan er spontaan nog maar 4. Misschien kan dit helpen bij de kwestie van de spontaan verdwijnende prijzen zoals meneer maxpc deze pas geleden melde.......

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb geen idee waarom die prijzen verwijderd zijn. Misschien verkopen die shops de genoemde producten niet meer? Of zitten bedrijven inderdaad aan hun limiet.

Het geval MaxPC had trouwens gewoon te maken met dat die shop aan zijn maximum aantal prijzen zat en daar was dus niets vreemds aan de hand.

• stylezzz
Aangezien er niet op dit bericht in dit topic werd gereageerd had ik besloten om er maar een topic voor te openen, mijn excuses daarvoor....

Lijkt me sterk dat er spontaan 15 shops over hun limiet zijn gegaan, ook toevallig is dat er vanochtend wat mensen werkzaam zijn geweest in het videokaarten gedeelte. Ik denk toch dat het probleem aan de tweakers.net kant heeft gezeten....

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik ben vanochtend bezig geweest in de Product Que. Dat is de routine waar de submitte producten worden gecontroleerd voordat ze aan de PriceWatch worden toegevoegd.
De enige mutatie die, in de subcategorie van Ati heeft plaats gevonden is dan ook de toevoeging van de ATi Radeon 9800 XT 256MB. Zover ik kan nagaan, heeft zich verder, vanaf de kant van Tweakers.net geen verdere mutatie voorgedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Longbeard op 12-12-2003 17:32 ]

• stylezzz
Ik kan ook met 99% zekerheid zeggen dat dit artikel :

pricewatch: ATi Radeon 9800 Pro 128MB (AGP)

Eerst de naam 'ATi Radeon 9800 Pro' had en dat daar sinds vanmorgen 'ATi Radeon 9800 Pro 128MB' van is gemaakt. Wellicht niet zo heel relevant maar toch......
Pagina: 1