Goede morgen,
Gister heb ik een nieuwe kast binnengekregen: Een Antec SLK3700AMB.
Daarin heb ik een Gigabyte GA-7n400 pro2 moederbord met daarop een AMD 2600+ processor.
De boel is niet overgeclocked. Na het aansluiten ben ik de boel meteen gaan testen.
Helaas was er geen beweging in te krijgen.
Waneer ik de pc aanzet gaat wel het powerlampje branden maar meer niet. Op het mobo gaat ook niets branden. Wanneer ik de voeding (achterop) uitzet hoor ik wel de spanning eraf gaan. Er zijn ook gen beepcodes te horen.
Ik heb toen een ander mobo + videokaart + geheugen gepakt en die getest. Zonder problemen. Dit is een oud asus mobo (zonder atx aansluiting) De voeding werkt dus prima.
Ik heb toen met de gigabyte getest zonder de atx voeding aan te sluiten. En ja hoor het zooitje gaat wel draaien. Fans draaien en lampje cd-speler gaat branden (blijft branden)
De pc start alleen niet door en er komt geen beeld.
Heeft iemand een tip/idee? Ik kan het nl helemaal niet vinden.
Gister heb ik een nieuwe kast binnengekregen: Een Antec SLK3700AMB.
Daarin heb ik een Gigabyte GA-7n400 pro2 moederbord met daarop een AMD 2600+ processor.
De boel is niet overgeclocked. Na het aansluiten ben ik de boel meteen gaan testen.
Helaas was er geen beweging in te krijgen.
Ik heb toen een ander mobo + videokaart + geheugen gepakt en die getest. Zonder problemen. Dit is een oud asus mobo (zonder atx aansluiting) De voeding werkt dus prima.
Ik heb toen met de gigabyte getest zonder de atx voeding aan te sluiten. En ja hoor het zooitje gaat wel draaien. Fans draaien en lampje cd-speler gaat branden (blijft branden)
De pc start alleen niet door en er komt geen beeld.
Heeft iemand een tip/idee? Ik kan het nl helemaal niet vinden.
Money for nothin' and your chicks for free