vreemd probleem met tv out

Pagina: 1
Acties:

• twilightschild
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:08
Hallo tweakers,

eerst ff wat info over mn systeem:

p4 2,6 GHz
512 mb ddr ram (400 MHz)
videokaart: creative titanium 4200
draait xp prof op

Het probleem is als volgt.
Na wat kloten met de instellingen van mn scherm (ik had de refreshrate van de monitor van 60 naar 85 Hz gezet.) doet mn tv out vreemd. Ik kan gewoon nog een clone van het beeld op mn tv krijgen, maar zodra ik film af ga spelen komt het beeld van de film niet op de tv. In plaats daarvan blijft het op die plaats gewoon zwart :( .

Ik heb al de refresh rate terug gezet op de normale stand, de drivers van mn videokaart overnieuw geInstaleer en system recovery gedaan

Ik snap er eigenlijk geen hol van wat het probleem kan zijn. Het laatste dat ik kan bedenken is xp overnieuw instaleren, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Ik hoop dus dat iemand hier een id heeft

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Ati Radeon 9600.
Ik gok dat het een probleem is met de overlay maar ik heb nog niet echt de tijd genomen om uit te zoeken hoe ik het op moet lossen.

(Ik had eerst een GF3Ti200 en daarmee had ik nooit problemen, ik gebruikte toen Tvtool)

[ Voor 20% gewijzigd door SiGNe op 12-12-2003 02:39 ]

Niet?
[Specs]

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Ligt idd aan de overlay van het videobeeld. Kun je vinden bij full screen video (nieuwste drivers) anders bij overlay controles. Zet je gewoon de tv (secundair) op full screen.

Hang loose, KiteSurfing for life!

• twilightschild
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:08
Hé bedankt!!!

Zo doet ie het inderdaad weer.
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom dit probleem zich nu ineens is gaan voordoen.
Iemand een idee daarover?