Toon posts:

Logitech z-680 is ie nou 450 watt of 505

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag: Ik heb op wat sites gekeken in wat foldertjes etc etc en daar stond in dat de set 450 watt heeft, in een andere folder stond weer dat de set 505 watt is. Ik vraag me nu sterk af wat nu de echte waatage is, want ik vind het een beetje raar dat iedereen met andere wattage's komt.

Daarbij heb ik plaatjes gezien waar de sateliet speaktjes maar 15 watt power hebben terwijl logitech zegt dat ze 59 watt (of iets in die trend) hebben. Ja sorry maar hierdoor word ik dus echt geconfused :( Kan iemand hier opheldering over geven?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Kijk daar maar eens...
had je zelf ook kunnen vinden

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
JA dat zegt logitech maar ondertussen staat wel op de achterkant van die boxen (als je ze opendraait) dat ze maar 15 watt zijn. En daarbioj stond er in het logitech foldertje weer 450 watt dus die spreken zich eigen ook 100 keer tegen ;)

Verwijderd

ik heb ze toevallig 2 weken geleden besteld, op de nieuwe doos staat 500watt rms en 1000watt total peak power dus dat zal het wel zijn blijkbaar

er komt wel een super geluidje uit (via optische kabel) en de woofer is echt zoo _/-o_

*edit* die speakers zijn echt nooit 15watt dat kan gewoon niet :X , ze produceren echt een geweldig geluid en ook nog eens helder, hoe hard je ze ook zet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 00:26 ]

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Precies...

Maakt het je nou echt zoveel uit? 450 Watt of 505? Denk dat het in beide gevallen meer dan genoeg is. Hoe het uiteindelijk klinkt, is het belangrijkste, lijkt mij...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

die wattages zeggen nou echt totaal niets! hij gaat er niks harder van hoor. :O

Verwijderd

Topicstarter
DaRoot schreef op 12 december 2003 @ 00:25:
Precies...

Maakt het je nou echt zoveel uit? 450 Watt of 505? Denk dat het in beide gevallen meer dan genoeg is. Hoe het uiteindelijk klinkt, is het belangrijkste, lijkt mij...
Nee dat maakt ook niet zo erg veel uit. Maar die 15 watt sateliet speaker zit in mijn maag want 15 watt per sateliet maakt 5x15=75 watt + 186 voor de sub maakt samen 261 watt en dat vind ik zeker wel een verschil....

Verwijderd

voor satteliet speakers zijn ze ook overdreven groot, volgens de site was het 68 of 69 watt geloof'k, dat lijkt er meer op :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 00:36:
voor satteliet speakers zijn ze ook overdreven groot, volgens de site was het 68 of 69 watt geloof'k, dat lijkt er meer op :9
Heb effe gezocht naar het plaatje waar het opstond dat de speaktjes maar 15 watt zijn. Hier is ie dus, ze zijn wel van de z-560 maar ik heb gehoord dat deze precies de zelfde speakers hebben. Als de z-680

Afbeeldingslocatie: http://www.envynews.com/reviews/images/40/10.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 00:53 ]

Verwijderd

wat op die Tangband staat kan je van uitgaan dat, dat de juiste waarde is.

Maar als je even de tijd had genomen had om de AV Faq te lezen dan had je geweten dat wattages zoals jij ze kent echt onzin zijn. Die sataliet speakers zullen op een oorverdovend volume hooguit 1 watt krijgen te verwerken.

Daarnaast zijn dit dingen die je gewoon met wat zoekwerk of een mailtje naar Logitech ook wel had kunnen achterhalen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.