[D2OL] Hoe te stoppen?

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb sinds vanmiddag D2OL draaien. Vond dat ik mijn pc ook wel voor dit soort dingen kan gebruiken.

Nu wil ik hem echter uitzetten (slapen :) ) Hoe zet ik het programma uit zonder gegevens weg te gooien?

==
hoi

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Met je rechtermuis knop op het icoontje rechts onderin je taakbalk klikken en op quit 'exit' drukken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Heineken op 12-12-2003 00:08 ]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
Je bedoelt:
- zonder de gegevens kwijt te raken...
Kan niet: klote he?
- als je hem met een file aanstuurt...
Open control.prp met kladblok. Zet achter shutdown in plaats van false > true
Wacht ff een enkele seconden en zet hem weer terug op false (anders krijg je over een enkele uur een topic van: mijn client wil niet meer aan :) )
- via java of de grafische client...
Zie Heineken...

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49

Lief Adje

Love is in the air

Kan je pc in de slaapstand? zo ja gebruik die dan, je gaat dan gewoon weer verder waar je was gebleven als je de pc weer aan doet :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

Je kan gewoon je PC afsluiten hoor, je hoeft client niet apart af te sluiten.

De candidate waar hij mee bezig is moet 'ie de volgende keer opnieuw doen, maar dat is ook als je de client gewoon afsluit.

Als je dat wil voorkomen moet je dspy downloaden (zoeken op google naar dspy), en dat runnen, dan Ctrl + N (geloof ik), dan zet je "Candidate Finished notification" aan. Als er een candidate klaar is krijg je dan een popup schermpje dat je candidate klaar is en je je pc uit kan zetten.

In ieder geval welkom bij d2ol :)

• Eusebius
  • Niet online
Dspy had ik ... zover had ik de webzijdes al bestudeerd :)

Heb ook op Ctrl-N geduwd ... en nu afwachten ? Er gebeurt niets, helemaal niets ...

(offtopic: huisgenoot van me: he? ben je sars aan het maken?)

[ Voor 19% gewijzigd door Eusebius op 12-12-2003 00:40 ]

==
hoi

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Of je kijkt gewoon met DSpy waar hij is, zit je bijn bij candidate 20 dan kan je beter ff wachten. Anders gewoon uitzetten.

Welkom bij D2Ol btw _/-\o_

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
Eusebius schreef op 12 december 2003 @ 00:39:

Ja, en ik neem pokken en anthrax ook gelijk mee >:)

• Eusebius
  • Niet online
IorGie:
Dspy geeft bij candidate een bepaalde tektscode weer ... of bedoel je de nr's onder 'time'?

==
hoi

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Idd de nummers. Per kandidaad heb je 20 conformers. Alleen hele afgeronde kandidaten worden opgeslagen. Met welke conformer hij bezig is zie je idd aan de nummertjes onder 'tijd'.Dus wacht ff tot je de 20 hebt gepasseerd zodat je niet een uur werk mist. :z

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Eusebius schreef op 12 december 2003 @ 00:39:
Dspy had ik ... zover had ik de webzijdes al bestudeerd :)

Heb ook op Ctrl-N geduwd ... en nu afwachten ? Er gebeurt niets, helemaal niets ...

Sorry...de N (waar ik over twijfelde) had ik goed, maar het moet de Alt-knop zijn ipv Ctrl. Met Alt+N zet je dus
Candidate Finished Notification (confirmation will be given)
aan :)

edit:

AAAARRGGHH ik wordt gek van deze topictitel, denk de hele tijd dat iemand met d2ol wil stoppen :( :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2003 07:47 ]

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Robkazoe schreef op 12 december 2003 @ 00:20:
Je bedoelt:
- zonder de gegevens kwijt te raken...
Kan niet: klote he?
- als je hem met een file aanstuurt...
Open control.prp met kladblok. Zet achter shutdown in plaats van false > true
Wacht ff een enkele seconden en zet hem weer terug op false (anders krijg je over een enkele uur een topic van: mijn client wil niet meer aan :) )
[knip]
In TSC moet je het niet terugzetten, als ie de client start gaat het vanzelf op false staan, weet niet of dit ook zo is met D2OL, maarja better safe then sorry zeg ik altijd maar :P

http://www.teamcoldfusion.nl

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Als je het op de Mac draait, kan je die in sluimerstand zetten... gaat echt alles uit en hoor je niets meer (kan je dus rustig slapen)
weet niet of je dat bij de pc voor elkaar kan krijgen, volgens mij blijft er altijd wel een ventilator lopen..?

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

vast wel ja :?
Maar goed, het is ook niet de bedoeling dat je um uitzet natuurlijk!
Wil je huisgenoot je niet helpen met sars maken? :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Eusebius
  • Niet online
dsmeef schreef op 12 december 2003 @ 10:52:
Als je het op de Mac draait, kan je die in sluimerstand zetten... gaat echt alles uit en hoor je niets meer (kan je dus rustig slapen)
weet niet of je dat bij de pc voor elkaar kan krijgen, volgens mij blijft er altijd wel een ventilator lopen..?
Bij de slaapstand staat de pc wel zachtgenoeg, maar om nog onverklaarbare reden springt hij soms opeens weer aan. Ik verdenk de muis ervan, die kan ik nl niet uitschakelen ... (= "verboden om uit slaapstand te halen" bestaat niet :( )

Of gewoon Alt-N ... Ctrl-N werkt idd niet.

==
hoi

Pagina: 1